Ik hoop het wel. Anders ben ik genaaidquote:
Volgens mij bestaat dat nog. Meestal in de nacht/ochtend op televisiequote:Op woensdag 12 februari 2014 00:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Anders ben ik genaaid
Wel druk ja. Maar of het er gezelliger op wordt...quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
Fopje, ik heb een suggestie. Merge alle slowchats in ONZ met elkaar, lekker druk, lekker gezellig.
Ze leren maar gezellig doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wel druk ja. Maar of het er gezelliger op wordt...
Aight. Kom maar op met die Cerafit pannen dan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat nog. Meestal in de nacht/ochtend op televisie
Als tik je met je knokels op de achter kant en hij klinkt vol heb je een goeie pan als hij hol klinkt heb je een pan voor 3 wekenquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar dat weet je in de winkel ook niet
Ja Gquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:09 schreef klawie het volgende:
[..]
Lol ik moet echt stoppen met me gedragen als een gangster
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
roald en ik hebben een haat relatie
Zet het om naar een fist-relatie, gebruik die energie ergens voor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
roald en ik hebben een haat relatie
Nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zet het om naar een fist-relatie, gebruik die energie ergens voor.
Beetje? Niet helemaal? Stukjes?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beetje The Walking Dead opnieuw kijken tot seizoen drie & dan verder met seizoen 4
Alleen de aftiteling van de afleveringen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Beetje? Niet helemaal? Stukjes?
Zwaar leven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
8 uur de wekker. Nog niet gehad in maanden fml
Als ik die baan krijg dan wordt het soms om 5 uur opstaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet iedere dag om zeven uur opstaan.
Maar ik krijg niet betaald hè.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik die baan krijg dan wordt het soms om 5 uur opstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |