Wat zou jij doen als je geen verstand hebt van beleggen, je veel geld in imtech hebt zitten en je het ziet kelderen nadat je op advies van je buurman hier veel geld in hebt zitten?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:59 schreef Speculant. het volgende:
Een grappig fenomeen is ook wel dat op fora specifiek over 1 bedrijf je altijd van die individuen hebt die het helemaal geweldig vinden dat een aandeel keldert.
Zouden die zelf zoveel verlies hebben gemaakt dat ze het de rest van de wereld ook maar toewensen?
beter is het om in goede fondsen te zitten als DSM en Wessanen, met de focus op dividendquote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef crashbangboom het volgende:
De grootste lol heb ik natuurlijk aan grootmuilen met teveel testosteron die anderen Mongool noemen, en verrot schelden, en nu in een hoekje stilletjes zitten te bedenken hoe ze de huur van deze maand gaan betalen.
Dan moet ik wel lachen om dat soort internethelden op sokken. Sorry.
vielen de reclameinkomsten zo erg tegen dat ze jullie ook weer losgelaten hebben?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
beter is het om in goede fondsen te zitten als DSM en Wessanen, met de focus op dividend
jullie ??quote:Op maandag 9 juni 2014 20:16 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
vielen de reclameinkomsten zo erg tegen dat ze jullie ook weer losgelaten hebben?
Met dat spammen is een Amerikaan nog rijk mee geworden 15 jaar. Die ging overal nietszeggende pennystocks promoten zodat ze opeens keihard gingen stijgen. Ik geloof dat hij wel is gestraft maar dat was meer een beetje extra premie betalen over de behaalde winst.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je geen verstand hebt van beleggen, je veel geld in imtech hebt zitten en je het ziet kelderen nadat je op advies van je buurman hier veel geld in hebt zitten?
Spammen op fora over hoe geweldig het wel niet is. Toch?
Wat wil je nu eigenlijk zeggen kerel... de koers daalt van 2 naar 0,96 en niemand die je hoort. Vandaag een relatief lullige stijging en opeens is het hek van de dam.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:35 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Ter info;
http://www.telegraaf.nl/d(...)hortposities___.html
Die is altijd 1 dag te laat, je hebt er feitelijk niets aan. Ja, achteraf is het altijd makkelijk praten.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:10 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
We houden shortsell in de smiezen
Ik ben niet zo thuis in Imtech, maar een bagger management en fraude kan ook zijn voordelen hebben. Ik ken bedrijven die ook naar 0 gingen vanwege die redenen, waarbij een herstructurering werd doorgevoerd, en binnen korte termijn weer op de oude koers stonden.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:34 schreef crashbangboom het volgende:
Laat we eerlijk zijn, Imtech is een gevalletje fraude, wordt door de financiers bij hun kloten gehouden, heeft een dramatisch management waarbij comedy capers het summum van professioneel is,
En met name het laatste is de reden waarom zo veel short zit, en blijft zitten totdat ze op bijna nul een gigantische emissie gaan doen. Je zou haast opzet vermoeden.
Vroeger was dat makkelijker, met name via de yahoo boards.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Met dat spammen is een Amerikaan nog rijk mee geworden 15 jaar. Die ging overal nietszeggende pennystocks promoten zodat ze opeens keihard gingen stijgen. Ik geloof dat hij wel is gestraft maar dat was meer een beetje extra premie betalen over de behaalde winst.
Stel die vraag eens aan jezelfquote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef ikjijallebei het volgende:
Heb je nou echt niet door hoe zielig je doet?
Fraude en slecht managment heeft natuurlijk nooit voordelen. Wat wel kan gebeuren is dat er een negatieve hype ontstaat en dat een aandeel echt ver onder zijn intrinsieke waarde daalt (inclusief de fraude). Albert Heijn heeft soortgelijk ook op 2,50 gestaan. Dat zijn wel koopmomenten dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in Imtech, maar een bagger management en fraude kan ook zijn voordelen hebben. Ik ken bedrijven die ook naar 0 gingen vanwege die redenen, waarbij een herstructurering werd doorgevoerd, en binnen korte termijn weer op de oude koers stonden.
Maar goed, daar kun je hier natuurlijk nog niet vanuit gaan. Als je nu alsmaar van die pieken gaat krijgen maken ze het wel leuker om short te gaan.
Waarom heb jij 3000 stuks imtech gekocht?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef michaelmoore het volgende:
ik had vorige week een 3000 gekocht voor 1,21 en had er een uur later al spijt van en gelukkig gelijk weer gedumpt
gekke bokkesprongen is nooit goed
Waarom wilde je ze hebben als je ze na een uur weer dumpte? Wat was er fundamenteel verandert bij Imtech?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef michaelmoore het volgende:
ik had vorige week een 3000 gekocht voor 1,21 en had er een uur later al spijt van en gelukkig gelijk weer gedumpt
gekke bokkesprongen is nooit goed
Wat waren dan toch de redenen om het aan te kopen of aan te houden? Als er fraude nieuws naar buiten komt kun je er dan niet beter uitstappen en afwachten?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef LXIV het volgende:
Ik heb redelijk wat imtech, maar dat heeft me tot nu toe zo'n 4% op mijn jaarrendement gekost. (Anders stond ik al op de 15%!)
Heb ze bij de afgelopen claimemissie gekocht, omdat afgelopen claimemissies (bij andere fondsen) altijd prima momenten waren om in te stappen. Vaak zat ik al in dat aandeel en moest toen enkel lappen om niet te verwateren. Maar nu zag ik mijn kans om eens geheel vrij in te stappen (en te profiteren). Dat werd het niet, alhoewel het verlies ook redelijk beperkt is met 50%.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:49 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Wat waren dan toch de redenen om het aan te kopen of aan te houden? Als er fraude nieuws naar buiten komt kun je er dan niet beter uitstappen en afwachten?
opwelling, maar gelijk weer weg, voor zelfde geld, ging tegen mijn eigen regels inquote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom heb jij 3000 stuks imtech gekocht?
ik heb meer op met dividend aandelen, ,maar ik had ook nooit verwacht dat Imtech zo in elkaar zou lazeren , nooit in geen miljoen jaarquote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom wilde je ze hebben als je ze na een uur weer dumpte? Wat was er fundamenteel verandert bij Imtech?
Als je koopt moet je (los van wat de koers doet) er van overtuigd zijn dat het bedrijf nu te goedkoop in de etalage staat. Dat die koers dan zomaar wat verder daalt is niet relevant.
Ik ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik heb meer op met dividend aandelen
...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Stel die vraag eens aan jezelf
Het nieuwe koersdoel komt aardig in de buurt van jouw voorspelde 0 euro.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef ikjijallebei het volgende:
Mijn koersdoel blijft 0.
2013 holiday voor Imtech.
Versoepeling + uitstel van testen convenanten.
Moet ik het ook nog kauwen?
De toko had gewoon failliet gegaan als de Rabo en ING niet besloten hadden in 2013 de convenanten maar links te laten liggen. Allemaal uitstel van executie.
Voor de cijfers koop ik weer een zooi put opties. Gratis rijk worden ftw !!!
Dat heb jij goed gezienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef arjan1112 het volgende:
Dus Imtech blijft bestaan maar het aandeel gaat naar 10 cent ofzo, emissie op emissie om schulden af te lossen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |