Hahaha,..... hij zei mongoolquote:Op maandag 24 februari 2014 18:52 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Mongool, 2014 is het jaar van de shortsqueeze van Imtech, ik hoop dat je veel geld verliest.
Ik verheug me nu al op de verhalen als later deze week blijkt dat er geen short aandeel gecoverd is,, maar juist uitgebreid, zoals bij elke koerssprong tot nu toequote:Op maandag 9 juni 2014 12:35 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Ter info;
http://www.telegraaf.nl/d(...)hortposities___.html
Overmogen kunnen we het zien op shortsell.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:51 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de verhalen als later deze week blijkt dat er geen short aandeel gecoverd is,, maar juist uitgebreid, zoals bij elke koerssprong tot nu toe
Wat is er hier grappig eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Imtech zakt onder de euro
Going down Going down
Ach, waarschijnlijk door teleurstellingen elders in het leven. Maar dan nog - grappig is het niet. Net zoals vandaag de stijging ook niet "grappig" is.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is een verzuurde kut die het liefst alles ziet imploderen.
Ik vind het wel leukquote:Op maandag 9 juni 2014 14:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk door teleurstellingen elders in het leven. Maar dan nog - grappig is het niet. Net zoals vandaag de stijging ook niet "grappig" is.
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is een verzuurde kut die het liefst alles ziet imploderen.
En hoe zit jij?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens zie ik bij IG dat 100% van de klanten long zitten op Imtech
Doe er verder niks mee. Ze staan op mijn lijstje als ze flink op hun bek gaan. Er kan mijn inziens nog best wel wat vanaf.quote:
Blijf je erin zitten? Dit aandeel gaat nog wel een tijdje zakken denk ik of het wordt voor een tijdje een speculatieaandeel maar daarvoor moet het ook nog wel wat zakken(denk ik).quote:
Vandaag ruim 17 % gestegenquote:Op maandag 9 juni 2014 17:47 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Blijf je erin zitten? Dit aandeel gaat nog wel een tijdje zakken denk ik of het wordt voor een tijdje een speculatieaandeel maar daarvoor moet het ook nog wel wat zakken(denk ik).
En wat doet ie YTD?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:00 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Vandaag ruim 17 % gestegen
Misschien wel een mooi moment om short posities in te nemenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:00 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Vandaag ruim 17 % gestegen
We houden shortsell in de smiezenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:07 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Misschien wel een mooi moment om short posities in te nemen
Ik heb meer lol aan individuen die allerlei drogredenen bedenken waarom het toch een geweldig bedrijf is, en elke koersdaling de schuld is van een externe omstandigheid.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:59 schreef Speculant. het volgende:
Een grappig fenomeen is ook wel dat op fora specifiek over 1 bedrijf je altijd van die individuen hebt die het helemaal geweldig vinden dat een aandeel keldert.
Zouden die zelf zoveel verlies hebben gemaakt dat ze het de rest van de wereld ook maar toewensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |