En is geen man.quote:
quote:
Kniesloopsportquote:
Gewoon niet meer met twee in de baan.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zit je nog met het binnen- en buitenbocht ding.
Dat mag sowiesoquote:Op maandag 10 februari 2014 15:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij vloog toen dominee Gremdaat haast naar de keel.
Lijkt me ellendig om zo'n baan aan te leggen. Al die heuveltjes...quote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet.. Dat ze over die miniheuveltjes moeten skiën met een schansje ertussen
Dat is skiën sowieso welquote:
Ik heb haar te hard in haar reet geneuktquote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom doet Annette eigenlijk niet mee
Dat klopt zeker Michel, dat komt wel goed. Hoe het met Smeekens zit weet ik niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het stelt me gerust dat de schaatsers zelf heel nuchter zijn
Alleen is dat nog een graadje ergerquote:
Confessionbear: zo zat ik ook.quote:
Het lijkt me ook ellendig om het naar beneden te moeten skiënquote:Op maandag 10 februari 2014 15:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Lijkt me ellendig om zo'n baan aan te leggen. Al die heuveltjes...
Jaloers...quote:Op maandag 10 februari 2014 15:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb haar te hard in haar reet geneukt
Snakke du Norsk?quote:
uh, okequote:Op maandag 10 februari 2014 15:40 schreef Szura het volgende:
Als schaatsers vanaf nu net zo getest werden als wielrenners, bestaat de sport als topsport snel niet meer.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het lijkt me ook ellendig om het naar beneden te moeten skiën
Precies, langlaufen en biathlon zijn vervuilder dan het schaatsen denk ikquote:Op maandag 10 februari 2014 15:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel lachwekkend dat Noren gaan klagen over NederlandersNoorwegen heeft anders een flinke dopinghistorie
Van zo'n schans afspringen lijkt me eerlijk gezegd ook niks.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het lijkt me ook ellendig om het naar beneden te moeten skiën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |