Hoi allemaal,
Ik ben hier nieuw op FOK! Ik besloot op mijn verhaal met jullie te delen, Ik ben radeloos..
Ik en mijn geliefde willen zo graag trouwen het liefst snel, maar het lijkt gewoon onmogelijk omdat te zijn hij nog geen vaste baan heeft, zijn contract is dus voor de 2 de keer verlengd, volgend jaar gaat zijn baas zeggen ofdat hij vast word of niet, Ik ben zo bang dat hij niet vast wordt. Omdat hij deze baan zo moeilijk kon vinden.. En als hij weerk werkloos is denk ik dat hij helemaal geen hoop meer heeft, want hij kan niet tegen stress..
Als hij niet vast word betekent dat ook einde relatie, althans omdat hij er dan geen hoop meer in ziet..
Hij wilt zo graag trouwen met mij, een eige huisje.. Maar we kunnen geen andere maatregelen nemen omdat we nog geen zekerheid hebben..
Als hij niet vast word, moet hij weer verder zoeken, en weer wachten, en weer uitstellen.. Wij zijn samen ouderwets, we willen beiden een huisje, trouwen, kortom huisje boompje beestje..
Nu is mij de vraag wat kunnen we doen? Wat als hij niet vast wordt, kan iemand mij aub een raad geven..
Sorry voor mijn taalfouten, typfouten.
Bedankt voor het lezen/tijd besteden.