Dat laatste is inderdaad het belangrijkstequote:Op zaterdag 15 februari 2014 06:57 schreef DJMomo het volgende:
Ach ja. Had leuk geweest. Maar als ik zo de rust vind om van Jaap te genieten.
+1.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad het belangrijkste![]()
Wat ontzettend stom! Je stopt toch niet zomaar? Sterkte, ik hoop dat het afbouwen zonder problemen gaat en je snel meer kan gaan genietenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:46 schreef DJMomo het volgende:
Tnx meiden. Net overleg gehad met lk mbt af bouwen. Was geen leuk gesprek. Ze was aardig aan het pushen.maffia lid.
Nee, ik geloof ook niet dat ze er last van heeft! Toen ik thuis kwam, nadat ze uit het flesje had gedronken lag ze ook meteen weer goed aan de borst.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
Als je meisje goed kan drinken zou ik er niet zo bang voor zijn hoor Franny. En ik zou een moord hebben gedaan voor 60cc!![]()
Mja, begrijpelijk dat je er niets mee kunt, maar het lijkt me niet heel kwaad bedoelt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:48 schreef DJMomo het volgende:
Nou ze begon tegen mij te klagen dat veel vrouwen pas haar hulp in roepen als het al feitelijk te laat is. Sorry maar ik kan niets met die boodschap. En ik heb zeker vrede met keuze tot stoppen. Ervaar al nu zoveel meer rust. Alleen lichamelijk echt nog last. Doet gewoon pijn. Continu.
Disclaimer. Hij kreeg vanaf vrij jong al sporadisch een flesje. En vanaf 6 maanden regelmatig ivm werken. Dus het weigeren had niet alleen met de fles te maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:54 schreef Morretje het volgende:
Pi van Gulara is bv gaan borstweigeren, maar die was al veel ouder.
?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mja, begrijpelijk dat je er niets mee kunt, maar het lijkt me niet heel kwaad bedoelt.
Neem 2 paracetamol tegen de pijn, of ibu's als je dat liever hebt en die melk niet meer geeft. Hopelijk geeft dat wat verlichting.
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
?
Volgens bv.com is ibuprofen volledig veilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |