Doet me denken aan een kitten die bij z'n moeder melktquote:Op maandag 17 februari 2014 18:17 schreef mignonne het volgende:
hahaha mabawa wat schattig zeg![]()
die van mij deden dat ook tot de toeschietreflex kwam

Ik niet, dat is de reden dat ik nog niet ben gegaan. Ik zou zeggen helemaal leegkolven voor je weggaat en kolf mee om elke 2/3 uur (hoe vaak drinkt M?) af te tappen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:24 schreef ProjSkippy het volgende:
Mabawa.
Even een vraag:
Binnenkort ga ik naar de sauna (planning is op een niet-badpakdag), maar ik heb nog al enthousiaste jetsers die het leuk vinden om eens in de zoveel tijd te gaan lopen spuiten. Wat kan ik het beste doen? Er is vast niet iets wat speciaal gemaakt is voor lekkers-in-de-sauna? Iemand ervaring?

Je zou binnen een half uur of een uur steeds dezelfde borst kunnen aanbieden, maar dat kan alleen als je productie goed loopt en dat kan ik vanaf hier niet inschatten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:38 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb vrij veel melk, maar ook niet zo dat het eruit spuit, zoals bij ProjSkippy. Ik laat haar zoveel mogelijk een borst leegdrinken, voordat ik haar de andere borst geef. Daar probeer ik al wel op te letten.

Mohhhh wat schattig!!quote:Op maandag 17 februari 2014 18:11 schreef Mabawa. het volgende:
Al jullie verhalen over bijters en knijpers vorige keer. Dat is hier nog niet aan de orde, maar voor hoelang?
![]()

echt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:48 schreef DJMomo het volgende:
Had vrijdag alleen daktarine voor mezelf aangeraden gekregen. Nu de HA gebeld voor receptje voor Jaap.

Je mag hierover een klacht indienen! Dat zou ik zeker doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:58 schreef DJMomo het volgende:
Ja ben ook niet enthousiast over de doortastendheid van deze mevrouw.

+1quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je mag hierover een klacht indienen! Dat zou ik zeker doen.

Ja en nlk. Had tel no van mijn vk gekregen. Ga iig bij haar aankaarten dat ik niet heel warm loop vh contact.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
echt?Arme Jaap. Geen wonder dat het drinken zo ruk ging en pijnlijk bleef.
Was dit een LK IBCLC?

Terugkoppelen doe je niet perse om iemand een verwijt te maken, maar om wat je zelf al aangeeft, zodat zij het mee kunnen nemen voor een volgende keer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:23 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ja en nlk. Had tel no van mijn vk gekregen. Ga iig bij haar aankaarten dat ik niet heel warm loop vh contact.
En mss dat ze in kraamweek al eerder op hulp inroepen hadden mogen wijzen. Toen waren tepels ook al kapottig.
Aan de andere kant wil ik ook geen koe in de kont kijk verwijt sessie maken. Maar in kader van verbeteren van hun hulpverlening en diensten...

http://www.nvlborstvoedin(...)enprocedure%20NVL%20(voor%20website).pdfquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:23 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ja en nlk. Had tel no van mijn vk gekregen. Ga iig bij haar aankaarten dat ik niet heel warm loop vh contact.
En mss dat ze in kraamweek al eerder op hulp inroepen hadden mogen wijzen. Toen waren tepels ook al kapottig.
Aan de andere kant wil ik ook geen koe in de kont kijk verwijt sessie maken. Maar in kader van verbeteren van hun hulpverlening en diensten...

Dat is niet raar. Je hebt je ingesteld ergens op. Je hebt daarvoor gevochten, pijn gehad en moeten opgeven. Om erachter te komen, dat je gewoon niet goed bent geholpen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:30 schreef DJMomo het volgende:
Hormonaal zit t me nu nog ff hoog. Vandaar dat ik er (nu) beter even niets mee doe.

Was hier net zo. 'Eerst maar even kijken of M. er last van kreeg met drinken. Oh en als m'n tepels kapot gingen moest ik zeker even bellen.'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het echt godgeklaagd dat een zorgverlener een kleine baby laat aanmodderen met spruwOf zeg ik nou iets heel geks?

Toen mijn baby's 'n maand of 5 oud waren ben ik ook weer naar de sauna gegaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:24 schreef ProjSkippy het volgende:
Mabawa.
Even een vraag:
Binnenkort ga ik naar de sauna (planning is op een niet-badpakdag), maar ik heb nog al enthousiaste jetsers die het leuk vinden om eens in de zoveel tijd te gaan lopen spuiten. Wat kan ik het beste doen? Er is vast niet iets wat speciaal gemaakt is voor lekkers-in-de-sauna? Iemand ervaring?

Ik kende deze ook niet. Vanmorgen over gelezen en meteen eens uitgeprobeerd in bed. Meteen na de bevalling ging het ook zo, maar de kraamhulp leerde me de andere houdingen en gaf me het idee dat het echt in die houdingen 'moest' vanwege evt verkeerd aanhappen. Nu heb ik I. een half uurtje geleden zo gevoed en ze is erna heerlijk in slaap gevallen, buik op buik, zonder nahikken en krampen. ik ga dit tijdens een echt clustermoment ook proberen! Het lijkt haar veel meer rust te geven.quote:

Fijn! Aanhappen gaat volgens mij juist beter met deze houding.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:09 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik kende deze ook niet. Vanmorgen over gelezen en meteen eens uitgeprobeerd in bed. Meteen na de bevalling ging het ook zo, maar de kraamhulp leerde me de andere houdingen en gaf me het idee dat het echt in die houdingen 'moest' vanwege evt verkeerd aanhappen. Nu heb ik I. een half uurtje geleden zo gevoed en ze is erna heerlijk in slaap gevallen, buik op buik, zonder nahikken en krampen. ik ga dit tijdens een echt clustermoment ook proberen! Het lijkt haar veel meer rust te geven.

sab simplex = infacol. zelfde product alleen in DE heet het dus sab simplex.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:37 schreef DJMomo het volgende:
Vwb krampjes mocht kraam hier geen infacol meer adviseren omdat het niet goed zou werken. Beter is abc dophilus te koop bij reform zaak. Over sab simplex (uit Duitsland) hoor ik ook veel goeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krampjes horen er ook een beetje bij, met een piek rond de 6 weken en een geleidelijke afname daarna tot een week of 12. Hoewel heel vervelend voor zowel baby als ouders is het wel een normaal verschijnsel.:)

De infacol? Die kun je gewoon bij de kruidvat halen.quote:

Ok, dat is best vies.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
alleen als je ook een slokje placenta-smoothie neemt
[ afbeelding ]

Nee borstvoeding.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De infacol? Die kun je gewoon bij de kruidvat halen.

Ziet er wel lekker uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
alleen als je ook een slokje placenta-smoothie neemt
[ afbeelding ]

quote:

Met slijm en poep ook?quote:

quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
sab simplex = infacol. zelfde product alleen in DE heet het dus sab simplex.
abc dophilus is een homeopathisch middel. Als je je er prettig bij voelt kun je het proberen, met dat middel ben je waarschijnlijk binnen 6 tot 12 weken van de krampjes af.Haha serieus!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krampjes horen er ook een beetje bij, met een piek rond de 6 weken en een geleidelijke afname daarna tot een week of 12. Hoewel heel vervelend voor zowel baby als ouders is het wel een normaal verschijnsel.![]()
Dank mignonne!Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |