quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
alleen als je ook een slokje placenta-smoothie neemt
[ afbeelding ]
Ik dronk dan zelf venkelthee of die sterrenmixthee. Zelf ga ik dan als een malle, en mijn idee erbij was dat die stofjes ook in de melk komen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef Morretje het volgende:
Ik las laatst wat over poepen van bv-babies.. Ff zoeken zo.
Strekking was volgens mij dat er altijd gezegd wordt dat bv-babies minder vaak 'mogen' poepen, maar dat dat toch niet helemaal klopt. En dat je poepen kunt bevorderen door meer vet toe te voegen, dus bij minibeebs veel 'achter'melk (hoewel die term ook alweer achterhaalt is). En zelf vetter eten volgens mij.
Fijn dat je productie weer bij is. Hoe is het met de N A?
Nog steeds kloven? Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:11 schreef Vanyel het volgende:
Het gaat hier een beetje raar. Overdag drinkt ie perfect en 's nachts is het aanhapdrama. Mevr V heeft dan ook nog steeds kloven, aan 1 kant regelmatig bloedend. 'S nachts heb ik ook de meeste last van de NA, dus zeker in het begin van de nacht voed ik niet, dat maakt meer kapot dan het oplevert. Ik heb dan echt een gloeiende hekel aan hem.
Ws mede daardoor kan ik dus zelden een voeding doen waarna hij verzadigd is, hij heeft vrijwel altijd ook haar nodig na mijn voeding. Maakt de meerwaarde minder. Liever zouden we om de beurt kunnen voeden, dat lukt nu niet omdat het zo vaak na elkaar is.
Misschien zouden we dat laatste kunnen ondervangen door m gewoon een tijdje niet over te dragen. Ik begrijp dat dat, gezien vettere melk, ook voor t poepen dus wel slim zou zijn? Het zelf vet eten zit wel goed denk ik, net als lijnzaad. Alleen zo zielig voor t arme kind dat dan eerst een paar dagen extra zijn best moet doen op de legere borst.
Heel gepuzzel nog!
Zal eens kijken naar die thee, alle beetjes helpen.
Denk dat het dat precies is, maar liggend voeden helpt er niet tegen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef Cwen het volgende:
Zou het kunnen dat hij 's nachts moe is en daardoor slordig hapt? Hier gaat Ellie al van begin af aan 'hangen' aan de tepel als ze slapend drinkt, wat best gevoelig kan zijn (ik lijk niet zo gevoelig voor kloven ed, dus kan me voorstellen dat het bij een ander echt schade kan doen). Wat hier hielp was 's nachts liggend voeden, zodat ze niet kan hangen.
Maar wellicht doen jullie dat al.
Ik denk inderdaad hetzelfde als Davinia.. Ik denk dat het een melkkanaal is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:54 schreef Vanyel het volgende:
Pff, ben ik weer met een heel andere vraag. Er loopt een soort streng van richting mijn oksel naar de tepel. Cm of 10, gevoelig, ziet eruit als een ader en bolt op als hij drinkt. Bij de tepelhof vertakt ie in 2 of 3 strengetjes. Hoe zou zoiets nou weer komen?
Oh my, dat klinkt wel heeeel pijnlijk! Ik heb soms gevoelige tepels met doorkomende tanden/ kiezen en dan staat het huilen me al nader dan het lachen. Dus diep respect dat je mevrouw doorvoedt met bloedende kloven!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Denk dat het dat precies is, maar liggend voeden helpt er niet tegen.
Ik heb overigens geen kloven. Wel pijn 's nachts, maar geen blijvend effect. En naarmate ie groter en sterker wordt, wordt dat ook minder. Ook bij haar trouwens, in het begin druppelde het bloed zo uit beide tepels. Nu alleen nog soms uit 1.
Nope, niks hier. Dus ook wel weer tof hoor, dat t gewoon nog werkt enzo, en ik mag niet klagen natuurlijk met 10 maanden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:21 schreef Kyara het volgende:
Hoeveelheid bv zegt weinig over wanneer je weer gaat menstrueren hoor. Op het moment dat ik 2 kinderen volledig op moedermelk had ging hier de vlag weer uit. Na 5 weken of zo![]()
Maar jij slikt de cerazette toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |