Alleen in het onderwijs krijg je dat voor elkaar qua vrije dagen. Ik heb nu een prima aantal vrije dagen en dat is nog geen zes wekenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef koei het volgende:
[..]
Vakantiedagen op moeten makenheb laatst uitgeregend dat ik helemaal niet ergens anders kan gaan werken, dat red ik niet vanwege al geplande vakanties. Dan zou ik 7 weken vakantie moeten krijgen, en dat voor niet eens een vol jaar werken... Maar goed, voorlopig mag ik nog niet eens op gesprek komen, dus is daar nog geen sprake van
Qua privacy-instellingen is iOS verreweg het beste. Android klooit wat dat betreft maar wat aan en geeft het liefst alle informatie direct weg (ik heb een Android-toestel trouwens).quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb niks met Apple, maar ben erg gelukkig met m'n iPhone! Zo gelukkig zelfs dat ik geen nieuwe telefoon hoefde vorig jaar en gewoon voor een goedkope sim only ben gegaan. iTunes is jammer, maar verder is het qua apps een top telefoon met het grootste aanbod, iets wat ik bij android en vooral Windows phone mis. Ja, het totale aanbod is bij android groter maar dat komt door de enorme hoeveelheden troep in de store.
Ben ook tevreden met de galaxy tab die we hebben liggen, maar mis toch veel iOS apps daarop. Maar die is het prijsverschil niet waard.
Roze! Met poezie album sticker! Of in het geval van een mail, glittergifjes!!quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:18 schreef Misan het volgende:
[..]
Alleen in het onderwijs krijg je dat voor elkaar qua vrije dagen. Ik heb nu een prima aantal vrije dagen en dat is nog geen zes wekenTipje: zorg dat je CV opvalt in de stapel
Bij veel overheidsinstanties kun je 40 uur werken in een werkweek van 38 uur, waardoor je elke week 2 uur opbouwt. Mn vriend heeft dat ook, en dat is wel heel erg relaxt. Maar ja, overheidsbaantjes liggen helaas niet meer voor het oprapenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:18 schreef Misan het volgende:
[..]
Alleen in het onderwijs krijg je dat voor elkaar qua vrije dagen. Ik heb nu een prima aantal vrije dagen en dat is nog geen zes wekenTipje: zorg dat je CV opvalt in de stapel
NOUJA, ALLES KEN KAPOT, MAAR IK GEEF JE NIET VEEL KANS. MAAR IN MEI NAAR VEGAS, DUS WIE WEET WAT WE DAAR GAAN DOEN...quote:
Twijfel je daar minder of meer over dan de WWE mannen? 😃quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:12 schreef koei het volgende:
JAJA, MAAR HIJ KIJKT NU NAAR MANNEN DIE KUNSTSCHAATSEN, DUS IK TWIJFEL NOG WEL EEN BEETJE
hmm, goede vraag. Ik denk toch dat ik kunstschaatsen kijken erger vind. Maar gelukkig kijkt hij dat puur omdat hij nou eenmaal alles van de olympische spelen wil zienquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Twijfel je daar minder of meer over dan de WWE mannen? 😃
WWE heeft zat vrouwmenschen gelukkig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:35 schreef koei het volgende:
[..]
hmm, goede vraag. Ik denk toch dat ik kunstschaatsen kijken erger vind. Maar gelukkig kijkt hij dat puur omdat hij nou eenmaal alles van de olympische spelen wil zien
dan wordt de huidige boos ripquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:19 schreef Reintji het volgende:
Hier liggen kansen Wessiej
//aq modus
Maar die spoelt hij altijd doorquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:45 schreef Poit het volgende:
[..]
WWE heeft zat vrouwmenschen gelukkig.
Bij de gemeente Amsterdam doen ze het met een werkweek van 36 uur... Normaal werk je dan 9 dagen per 2 weken, maar sommigen sparen het ook op voor vakanties...quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:04 schreef koei het volgende:
[..]
Bij veel overheidsinstanties kun je 40 uur werken in een werkweek van 38 uur, waardoor je elke week 2 uur opbouwt. Mn vriend heeft dat ook, en dat is wel heel erg relaxt. Maar ja, overheidsbaantjes liggen helaas niet meer voor het oprapen
En tegenwoordig gaat alles digitaal, dat maakt opvallen al een stuk lastiger. Printen op gekleurd papier is er dan niet meer bij...
en jij gaat naar vegas om je om te laten bouwen? ;-)quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:58 schreef koei het volgende:
[..]
Maar die spoelt hij altijd doorAlleen mannen in strakke pakjes wil hij naar kijken.
quote:
Ja!!quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Poiter had je mn screenshot gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |