OR mogelijk wel, voor een WR lijkt mij dat de race te tactisch zal zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er kansen op een OR/WR eigenlijk?
Als er geen enkele DQ valt wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
is dat puur voor spek en bonen?
Ik zeg dat de Nederlandse zelf de fout maken, jij loopt daar op te huilen. Te trollen.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef Redefine het volgende:
Met jou is een discussie zoals gewoonlijk zinloos.
Vergeet Van Calker niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:05 schreef Mani89 het volgende:
We moeten het gewoon bij langebaanschaatsen houden, iets anders kunnen we gewoon niet.
Honkbal zijn we best goed in.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:05 schreef Mani89 het volgende:
We moeten het gewoon bij langebaanschaatsen houden, iets anders kunnen we gewoon niet.
Andere Nederlanders starten later vandaag pas.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er verder te doen staat.
Als er ergens een Nederland wel mee doet gaan ze logischerwijs daar heen kijken.
Korfbal.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Honkbal zijn we best goed in.
Nu opeens op BBC 1. Daarvoor steeds op BBC 2.quote:
Jammer dat dat niet LIVE isquote:Op maandag 10 februari 2014 13:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Liever skien zonder NL dan een doelloze B finale...
We kunnen een olumpysch diploma binnenhalen, rullevant genoeg dunkt me.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Liever live sport.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Skiën is een herhaling. Dat hadden ze live kunnen uitzenden. Maar ze kozen voor een nabeschouwing over de halve finales en een discussie over het Kramer nieuws.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
De NOS is niet live?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet LIVE is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |