Precies jouw lijstje, alleen ik zou Florence kiezen ipv Lyonquote:Op maandag 10 februari 2014 13:53 schreef arachide. het volgende:
Berlijn, Warschau, Praag, Boedapest, Rome, Florence, Milaan, Nice, Marseille, Lyon, Parijs, Brussel.
Ik zou meer tijd nemen voor de eerste steden, want die zijn het zeker waard, en dan zou ik vanaf Rome gewoon langzaam maar zeker weer omhoog gaan,met tussenstops waar jij ze wil.
ja, dat zei ik ook al. De eerste keer werd ik ook zo enthousiast. Nu is onze planning Parijs, Rome, Kroatie, Budapest. En we willen maar 5 dagen sziget meepikken, dus we hebben tijd zat.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet. Als je 1 dag treinen doet en 1 dag stad en de volgende dag weer hele dag in de trein ga je dat heel snel zat zijn
Precies, dan ga je er ook wat relaxter doorheen. En geniet je meer van de stad.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
ja, dat zei ik ook al. De eerste keer werd ik ook zo enthousiast. Nu is onze planning Parijs, Rome, Kroatie, Budapest. En we willen maar 5 dagen sziget meepikken, dus we hebben tijd zat.
Florence zou ik zelf dan liever een keer met een stedentrip doen, Het is een mooie stad, maar misschien te veel moois als je al zoveel hebt. Dan kan je beter nog een klein stadje doen, want daar ga je niet heen met een stedentripquote:Op maandag 10 februari 2014 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies jouw lijstje, alleen ik zou Florence kiezen ipv Lyon
True. Lyon is wel lekker als je nog wat strand wilt.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Florence zou ik zelf dan liever een keer met een stedentrip doen, Het is een mooie stad, maar misschien te veel moois als je al zoveel hebt. Dan kan je beter nog een klein stadje doen, want daar ga je niet heen met een stedentrip
Is een Parijs niet veelte groot en massaal om in één dag mee te nemen in zo'n trip?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Florence zou ik zelf dan liever een keer met een stedentrip doen, Het is een mooie stad, maar misschien te veel moois als je al zoveel hebt. Dan kan je beter nog een klein stadje doen, want daar ga je niet heen met een stedentrip
Ik weet nog dat wij in Praag stonden en niet echt een plan hadden waar we heen wilde en toen uit het niets gingen we voor Zagreb. Hoppa, trein naar wenen, trein naar zagreb. (En we waren eten vergeten en we hadden geen geld op zak.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies, dan ga je er ook wat relaxter doorheen. En geniet je meer van de stad.
Lyon ligt bijna midden in Frankrijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Lyon is wel lekker als je nog wat strand wilt.
Hoelang zou je in steden als Berlijn, Praag en Rome willen blijven dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:56 schreef supersof het volgende:
Amsterdam - Berlijn 6.10
Berlijn - Praag 4.35
Praag - Boedapest 7.15
Boedapest - Rome 1.35 (vliegtuig)
Rome - Florence 1.35
Florence - Milaan 1.37
Milaan - Nice - Marseille 5.10
Marseille - Lyon 1.40
Lyon - Parijs 1.55
Parijs - Brussel 1.25
Brussel - Amsterdam 1.53
Ik vind het best meevallen zo op papier ten minste. En sommige steden hoef je ook niet echt lang te blijven.
Daarom moet ze die andere dingen schrappen, zodat er meer tijd is voor Parijsquote:Op maandag 10 februari 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is een Parijs niet veelte groot en massaal om in één dag mee te nemen in zo'n trip?
Deze vraag komt overigens wel van een totale onbenul qua reizen af.
twee dagen ofzoquote:Op maandag 10 februari 2014 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang zou je in steden als Berlijn, Praag en Rome willen blijven dan?
Let je wel op TGV's enzo, in sommige treinen moet je een kaartje kopenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:56 schreef supersof het volgende:
Amsterdam - Berlijn 6.10
Berlijn - Praag 4.35
Praag - Boedapest 7.15
Boedapest - Rome 1.35 (vliegtuig)
Rome - Florence 1.35
Florence - Milaan 1.37
Milaan - Nice - Marseille 5.10
Marseille - Lyon 1.40
Lyon - Parijs 1.55
Parijs - Brussel 1.25
Brussel - Amsterdam 1.53
Ik vind het best meevallen zo op papier ten minste. En sommige steden hoef je ook niet echt lang te blijven.
Aha. Ik zou Parijs absoluut niet als prioriteit hebben. Dat kan altijd nog in een apart (lang) weekendquote:Op maandag 10 februari 2014 13:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daarom moet ze die andere dingen schrappen, zodat er meer tijd is voor Parijs
Dat is Frankrijk toch? Hoe kan je zien dat je een kaartje moet kopen?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Let je wel op TGV's enzo, in sommige treinen moet je een kaartje kopen
Alles wat TGV isquote:Op maandag 10 februari 2014 14:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is Frankrijk toch? Hoe kan je zien dat je een kaartje moet kopen?
Kunnen ze je op dat forum per traject vertellen. Je moet trouwens niet met de Thalys van Parijs naar Nederland, is veel te duurquote:Op maandag 10 februari 2014 14:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is Frankrijk toch? Hoe kan je zien dat je een kaartje moet kopen?
Wij waren van plan om gewoon met normale treinen te gaan. We hebben toch de tijd.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen ze je op dat forum per traject vertellen. Je moet trouwens niet met de Thalys van Parijs naar Nederland, is veel te duurKan veel goedkoper via een omweg.
Heeft ook wel z`n charmequote:Op maandag 10 februari 2014 14:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij waren van plan om gewoon met normale treinen te gaan. We hebben toch de tijd.
Valt trouwens heel erg mee. Volgens mij was enkeltje Parijs - Rotterdam al 35 euro.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen ze je op dat forum per traject vertellen. Je moet trouwens niet met de Thalys van Parijs naar Nederland, is veel te duurKan veel goedkoper via een omweg.
Ja maar niet in het hoogseizoenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Valt trouwens heel erg mee. Volgens mij was enkeltje Parijs - Rotterdam al 35 euro.
Vooruitquote:
En haar vriendin.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed, Sof d`r trip. dus Sof haar keus
Ik heb in een soort syntusachtige trein gezeten van innsbruck naar Munchen. Stoptrein door de bergen, langs de bergen. En dan echt stoppen op stations, nou, die dingen leken meer op bushaltes.quote:
Ja, dat was je bijna vergeten he.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed, Sof d`r trip. dus Sof haar keus
Die mag blij zijn als ze mag beslissen waar ze gaan eten savonds hoop ikquote:
sorry!quote:Op maandag 10 februari 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, dat was je bijna vergeten he.
Waarom reageer je zo fel? Ik geef alleen maar tips hoor jezusquote:Op maandag 10 februari 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, dat was je bijna vergeten he.
quote:Op maandag 10 februari 2014 08:32 schreef shaadow het volgende:
Hoi. Ik ben bij een prostituee langs geweest. Heb nu heel erg spijt en ga ik nooit meer doen. Pijpen als oraal is met een condoom gegaan. Ik ben nu bang voor soa/hiv. Ze zei dat ze een beetje grieperig was. Nu heb ik op internet informatie gezocht naar hiv en lees dat er griepverschijnselen ontstaan. Help
Heb ik een kans dat ik hiv ben opgelopen?
quote:Op maandag 10 februari 2014 08:44 schreef shaadow het volgende:
SERIEUS??????Sommige zeggen dat je geen hiv kan krijgen als je een condoom om hebt. Klopt dit?
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:36 schreef shaadow het volgende:
Ik ga een afspraak regelen bij een psycholoog, ik ben helemaal in de war. Ben compleet vermoeid en heb ook onregelmatige hardkloppingen door stress.
Zou je denken?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:08 schreef Xeor het volgende:
Ik hoop dat deze user een troll is.
SEX / sex met een prostituee soa/hiv?
[..]
[..]
[..]
[..]
Compromis is het toverwoord. Wij hadden koffiedagen en ontbijtdagen omdat het anders echt ruzie was in de ochtendquote:Op maandag 10 februari 2014 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mag blij zijn als ze mag beslissen waar ze gaan eten savonds hoop ik
Koffie kan toch altijd bij een ontbijt?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Compromis is het toverwoord. Wij hadden koffiedagen en ontbijtdagen omdat het anders echt ruzie was in de ochtend
Ehm, wtfquote:
Nee jij dan met je gerecyclede beatsquote:
baasquote:Op maandag 10 februari 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan met je gerecyclede beats
Sorry. Dit meende ik niet, maar je moet beseffen dat je ook mij erg kwetste met deze ongefundeerde steken aan mijn held.
http://heino.bravado.de/p11-i4049348549549/heino/logo/index.html
Net mijn shirt besteld hoor
hoi sofquote:Op maandag 10 februari 2014 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm, wtf
Ik ben nu gewoon een planning aan het maken wat IK leuk zou vinden. Jij weet helemaal niet wat zij nu doet. Misschien heeft ze nu school en kijkt ze er van de week eens naar.
Mijn vriend wilde per se eerst koffie, en die ging altijd op zoek naar waar de koffie 1 euro was, meer vond hij onzin. Ik wilde eerst ontbijt, maar ik ben een moeilijk wat dat betreft, (ik had mijn eigen cornflakes bij me), dus ik moest een supermarktje vinden voor normaal eten.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Koffie kan toch altijd bij een ontbijt?
Werd lang zoeken dan voor hem zeker?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vriend wilde per se eerst koffie, en die ging altijd op zoek naar waar de koffie 1 euro was, meer vond hij onzin. Ik wilde eerst ontbijt, maar ik ben een moeilijk wat dat betreft, (ik had mijn eigen cornflakes bij me), dus ik moest een supermarktje vinden voor normaal eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |