Vooruitquote:
En haar vriendin.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed, Sof d`r trip. dus Sof haar keus
Ik heb in een soort syntusachtige trein gezeten van innsbruck naar Munchen. Stoptrein door de bergen, langs de bergen. En dan echt stoppen op stations, nou, die dingen leken meer op bushaltes.quote:
Ja, dat was je bijna vergeten he.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed, Sof d`r trip. dus Sof haar keus
Die mag blij zijn als ze mag beslissen waar ze gaan eten savonds hoop ikquote:
sorry!quote:Op maandag 10 februari 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, dat was je bijna vergeten he.
Waarom reageer je zo fel? Ik geef alleen maar tips hoor jezusquote:Op maandag 10 februari 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, dat was je bijna vergeten he.
quote:Op maandag 10 februari 2014 08:32 schreef shaadow het volgende:
Hoi. Ik ben bij een prostituee langs geweest. Heb nu heel erg spijt en ga ik nooit meer doen. Pijpen als oraal is met een condoom gegaan. Ik ben nu bang voor soa/hiv. Ze zei dat ze een beetje grieperig was. Nu heb ik op internet informatie gezocht naar hiv en lees dat er griepverschijnselen ontstaan. Help
Heb ik een kans dat ik hiv ben opgelopen?
quote:Op maandag 10 februari 2014 08:44 schreef shaadow het volgende:
SERIEUS??????Sommige zeggen dat je geen hiv kan krijgen als je een condoom om hebt. Klopt dit?
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:36 schreef shaadow het volgende:
Ik ga een afspraak regelen bij een psycholoog, ik ben helemaal in de war. Ben compleet vermoeid en heb ook onregelmatige hardkloppingen door stress.
Zou je denken?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:08 schreef Xeor het volgende:
Ik hoop dat deze user een troll is.
SEX / sex met een prostituee soa/hiv?
[..]
[..]
[..]
[..]
Compromis is het toverwoord. Wij hadden koffiedagen en ontbijtdagen omdat het anders echt ruzie was in de ochtendquote:Op maandag 10 februari 2014 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mag blij zijn als ze mag beslissen waar ze gaan eten savonds hoop ik
Koffie kan toch altijd bij een ontbijt?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Compromis is het toverwoord. Wij hadden koffiedagen en ontbijtdagen omdat het anders echt ruzie was in de ochtend
Ehm, wtfquote:
Nee jij dan met je gerecyclede beatsquote:
baasquote:Op maandag 10 februari 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan met je gerecyclede beats
Sorry. Dit meende ik niet, maar je moet beseffen dat je ook mij erg kwetste met deze ongefundeerde steken aan mijn held.
http://heino.bravado.de/p11-i4049348549549/heino/logo/index.html
Net mijn shirt besteld hoor
hoi sofquote:Op maandag 10 februari 2014 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm, wtf
Ik ben nu gewoon een planning aan het maken wat IK leuk zou vinden. Jij weet helemaal niet wat zij nu doet. Misschien heeft ze nu school en kijkt ze er van de week eens naar.
Mijn vriend wilde per se eerst koffie, en die ging altijd op zoek naar waar de koffie 1 euro was, meer vond hij onzin. Ik wilde eerst ontbijt, maar ik ben een moeilijk wat dat betreft, (ik had mijn eigen cornflakes bij me), dus ik moest een supermarktje vinden voor normaal eten.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Koffie kan toch altijd bij een ontbijt?
Werd lang zoeken dan voor hem zeker?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vriend wilde per se eerst koffie, en die ging altijd op zoek naar waar de koffie 1 euro was, meer vond hij onzin. Ik wilde eerst ontbijt, maar ik ben een moeilijk wat dat betreft, (ik had mijn eigen cornflakes bij me), dus ik moest een supermarktje vinden voor normaal eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |