Ik zag gister op 3opreis Nicaragua. Dat is ook toffquote:Op maandag 10 februari 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel ja, als je zo'n avontuur beleefd hebt ben je veel meer gewend
Wij waren ook nog niet klaar, maar ik kreeg een zonnesteek en die dag strandde we in Innsbruck, zonder geld. Toen zijn we heeeeeeeeeeel snel naar huis gegaanquote:Op maandag 10 februari 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat was wel dramaMaar toen was ik nog een reis-noob. Azie heeft me goed gedaan wat dat betreft.
Leuke steden. Voor hoelang?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
Berlijn, Warschau, Praag, Boedapest, Rome, Florence, Milaan, Nice, Marseille, Lyon, Parijs, Brussel.ja dit wil ik
Ho ho meisje, dat is te veelquote:Op maandag 10 februari 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
Berlijn, Warschau, Praag, Boedapest, Rome, Florence, Milaan, Nice, Marseille, Lyon, Parijs, Brussel.ja dit wil ik
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
http://www.nomad.nl/nl/producten/sahara-55-wf-bbsaha13s-b55-319/
[ afbeelding ]![]()
Ik noemde haar heel liefkozend Bep.oh wow duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nicequote:Op maandag 10 februari 2014 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag gister op 3opreis Nicaragua. Dat is ook toffWil er heen
Dat is wel heel veelquote:Op maandag 10 februari 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
Kan best tochquote:
best veel hoor... Dan zie je amper iets van de steden.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
Das toch jammerquote:Op maandag 10 februari 2014 13:45 schreef supersof het volgende:
Maar bijvoorbeeld Nice en Brussel alleen uitstappen en rond kijken ofzo he
Nee, dat ga je niet halen, je hebt hele gave steden ertussen zitten en daar wil je langer dan een dag blijven. Plus, je wil echt niet om de 2/3 dagen weer takkelang in de trein zitten. Soms moet je even chillenquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
Florence nice lyon, die kunnen wel weg, daar rijd je gewoon door heen
niet dat ik daar wil slapen ofzo
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]Florence is wel echt de moeite waard hoor. DOe dan Brussel enzo weg, daar kan je zo heen een dagje vanuit Nederland.
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:45 schreef supersof het volgende:
Maar bijvoorbeeld Nice en Brussel alleen uitstappen en rond kijken ofzo he
Als je 22 dagen hebtquote:Op maandag 10 februari 2014 13:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, dat ga je niet halen, je hebt hele gave steden ertussen zitten en daar wil je langer dan een dag blijven. Plus, je wil echt niet om de 2/3 dagen weer takkelang in de trein zitten. Soms moet je even chillen
Ja het kan. Maar het wordt wel heel druk.quote:
Wij zijn tijdens overstappens van meerdere uren wel naar buiten gegaan, natuurlijk, maar dat stond niet op de planning. Maargoed, onze planning was:quote:Op maandag 10 februari 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
Florence nice lyon, die kunnen wel weg, daar rijd je gewoon door heen
niet dat ik daar wil slapen ofzo
Ja, maar je wilt niet constant haasten van trein naar trein. Alleen voor Rome moet je toch zeker wel 3 dagen vrij houden, omdat het zo mooi en groot isquote:
Er moet er één de dominante zijn om knopen door te hakken tochquote:Op maandag 10 februari 2014 13:51 schreef Muto het volgende:
Maar misschien moet je eerst met die vriendin overleggen waar zij heen wil
Dat gaat ook niet. Als je 1 dag treinen doet en 1 dag stad en de volgende dag weer hele dag in de trein ga je dat heel snel zat zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 13:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, maar je wilt niet constant haasten van trein naar trein. Alleen voor Rome moet je toch zeker wel 3 dagen vrij houden, omdat het zo mooi en groot is
Kijk, je kan je pas optimaal benutten, maar het is zonde als je alleen maar in de trein zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |