Overal uitverkochtquote:
Viel wel mee, maar vaak kon je daar dan weer niet pinnen als hij net geen geld meer had. Een keer hadden we net de nachttrein gepakt, in zo'n slaapstoel, fucking brak, meneer meteen heel dat station af. Het was munchen, ben je daar geweest? Enorme sjoelbak.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werd lang zoeken dan voor hem zeker?
HALLOquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Koffie voor een euro is toch gewoon slootwater?
Sjezus zegquote:Op maandag 10 februari 2014 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm, wtf
Ik ben nu gewoon een planning aan het maken wat IK leuk zou vinden. Jij weet helemaal niet wat zij nu doet. Misschien heeft ze nu school en kijkt ze er van de week eens naar.
Ah zo. Gezellig danquote:Op maandag 10 februari 2014 14:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vriend wilde per se eerst koffie, en die ging altijd op zoek naar waar de koffie 1 euro was, meer vond hij onzin. Ik wilde eerst ontbijt, maar ik ben een moeilijk wat dat betreft, (ik had mijn eigen cornflakes bij me), dus ik moest een supermarktje vinden voor normaal eten.
Je bent zelf slootwater.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Nee? Als het over horeca gaat: Location location locationquote:Op maandag 10 februari 2014 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Ja ik heb mijn ontbijtje op Munchen centraal gegetenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Viel wel mee, maar vaak kon je daar dan weer niet pinnen als hij net geen geld meer had. Een keer hadden we net de nachttrein gepakt, in zo'n slaapstoel, fucking brak, meneer meteen heel dat station af. Het was munchen, ben je daar geweest? Enorme sjoelbak.
Münchenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn ontbijtje op Munchen centraal gegeten![]()
Maar ik was niet zo moeilijk qua geld
Geen idee. Wel veel rokers daarquote:
addblocker uitdoenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
FOK doet raar bij mijik kan of niet quoten en als hij dat wel kan ververst hij zichzelf niet
Adblock uit doenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
FOK doet raar bij mijik kan of niet quoten en als hij dat wel kan ververst hij zichzelf niet
Omdat je addblock hebt, boef.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
Misschien even uitloggenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
Hij had 400 euro zakgeld ofzo, voor 22 dagen, waarvan 9 festivalquote:Op maandag 10 februari 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn ontbijtje op Munchen centraal gegeten![]()
Maar ik was niet zo moeilijk qua geld
Ga ik wel doen. Latersquote:
ik ook zo,quote:
Misschien dat de lyrics van Heino je kunnen helpen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overal uitverkochtIk liep te hard van stapel. Even het management van Heino aanschrijven, wie helpt er met mijn Duitse brief?
HOI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |