Welkom in het GRTD Slowchat topic.quote:
is ook wel duur tochquote:Op maandag 10 februari 2014 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik weet nog niet hoe ik naar sziget ga dit jaar. Bus of trein.
Ja best wel. Lekk0r sparen. Misschien wat extra bijlenen bij het DUOquote:
In November heb ik de volgende planning.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:22 schreef supersof het volgende:
[..]
wat staat er nog meer op die lijst?
En terechtquote:Op maandag 10 februari 2014 12:26 schreef supersof het volgende:
y en ik keken ook voor sziget, maar is pas in augustus en wij willen juist net na de examens weg.
Oh oke. Azie trekt me helemaal nietquote:Op maandag 10 februari 2014 12:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
In November heb ik de volgende planning.
3-11 - Vertrek naar Bangkok.
1 dag verblijven in Bangkok om uit te rusten van de reis.
Met de nachttrein of bus naar Chiang Mai en daar 2-3 dagen blijven om Loy Krathong te vieren.
Met de bus naar Pai District om daar cultuur te snuiven voor 2-3 dagen en daarna terug naar Chiang Mai.
Ticket naar Laos en Laos verkennen (nog niet duidelijk hoe of wat) voor een dag of 7.
Ticket van Laos naar Cambodja.
1 dag voor vertrek ticket van Cambodja naar Bangkok.
Terug naar Amsterdam.
Edit: Over een periode van een maand.
serieus?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja best wel. Lekk0r sparen. Misschien wat extra bijlenen bij het DUO
quote:
Nou ieder zijn ding natuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh oke. Azie trekt me helemaal niet
Afrika, Noord-Amerikaquote:Op maandag 10 februari 2014 12:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nou ieder zijn ding natuurlijk
Wat trekt jou wel?
als het moet natuurlijkquote:
Ik wil nog ooit naar australie en new zealandquote:
waarom? omdat er een oom woont toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil nog ooit naar australie en new zealand
HALLO XEORquote:
Ik weet niet eens of die nog leeft. Ik weet niet of je The Lord of the Rings hebt gezien, maar dat is dus opgenomen in Nieuw Zeeland. Dat is echt, echt heel mooiquote:Op maandag 10 februari 2014 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom? omdat er een oom woont toch?
En als die er niet woonde, waarom dan?
Oh dat is wel apart.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of die nog leeft. Ik weet niet of je The Lord of the Rings hebt gezien, maar dat is dus opgenomen in Nieuw Zeeland. Dat is echt, echt heel mooi
Wat? Hoe kun je dat nou niet gezien hebben?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat is wel apart.
En nee heb ik niet gezien
Gewoon, niet kijken.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Hoe kun je dat nou niet gezien hebben?
Ja en weinig geslapen, kut koppijn en kutgesprekquote:Op maandag 10 februari 2014 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
veel gedronken?
[..]
hey
Je bent niet zo van de winterse sporten he of wel?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn forumreclame, Heino-merchandise![]()
Tot zover mijn OS-subforum avontuur.
kutgesprek? Whatsup?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en weinig geslapen, kut koppijn en kutgesprek
Wel hoor. Hele ochtend curling gekeken en het shorttrack commentaar geboden in het topic.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent niet zo van de winterse sporten he of wel?
Met psych net.quote:
Haha curling is wel lachen ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel hoor. Hele ochtend curling gekeken en het shorttrack commentaar geboden in het topic.
Ik kan toch zo hard om mijzelf lachen
ja hoor , doar?quote:
playerquote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef supersof het volgende:
fokkie ik hossel mensen om te gaan interrailen
al gelukt?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef supersof het volgende:
neequote:
En dan een stedentrip?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef supersof het volgende:
ik krijg ook altijd hosseladvies van sofquote:
Ik ben al in Afrika geweest, zowel noord-afrika als donker afrika. Noord Amerika is volgens mij wel heel gaaf, daar wil ik nog naar terug, ik ben alleen in Vegas geweestquote:Op maandag 10 februari 2014 12:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Afrika lijkt me ook wel tofNoord Amerika niet eigenlijk.
Nicequote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef supersof het volgende:
Nicequote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef supersof het volgende:
ik nietquote:Op maandag 10 februari 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik krijg ook altijd hosseladvies van sof
En hoe werkt dat?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik krijg ook altijd hosseladvies van sof
Ik verwacht een dmquote:Op maandag 10 februari 2014 13:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik nietalleen maar titpics enzo
ik wil ook eens tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |