Je bent niet zo van de winterse sporten he of wel?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn forumreclame, Heino-merchandise![]()
Tot zover mijn OS-subforum avontuur.
kutgesprek? Whatsup?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en weinig geslapen, kut koppijn en kutgesprek
Wel hoor. Hele ochtend curling gekeken en het shorttrack commentaar geboden in het topic.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent niet zo van de winterse sporten he of wel?
Met psych net.quote:
Haha curling is wel lachen ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel hoor. Hele ochtend curling gekeken en het shorttrack commentaar geboden in het topic.
Ik kan toch zo hard om mijzelf lachen
ja hoor , doar?quote:
playerquote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef supersof het volgende:
fokkie ik hossel mensen om te gaan interrailen
al gelukt?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef supersof het volgende:
neequote:
En dan een stedentrip?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef supersof het volgende:
ik krijg ook altijd hosseladvies van sofquote:
Ik ben al in Afrika geweest, zowel noord-afrika als donker afrika. Noord Amerika is volgens mij wel heel gaaf, daar wil ik nog naar terug, ik ben alleen in Vegas geweestquote:Op maandag 10 februari 2014 12:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Afrika lijkt me ook wel tofNoord Amerika niet eigenlijk.
Nicequote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef supersof het volgende:
Nicequote:Op maandag 10 februari 2014 12:58 schreef supersof het volgende:
ik nietquote:Op maandag 10 februari 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik krijg ook altijd hosseladvies van sof
En hoe werkt dat?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik krijg ook altijd hosseladvies van sof
Ik verwacht een dmquote:Op maandag 10 februari 2014 13:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik nietalleen maar titpics enzo
ik wil ook eens tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |