Die holden als een baas.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:08 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
De Winkelvoss twins aan de anti-depressie pillen? Die hebben toch iets van de helft van alle bitcoins op aarde?
Nee, die lachen zich tranen, omdat ze vanochtend voor een schijntje een SHITLOAD aan bitcoins hebben kunnen bijkopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:08 schreef SeLang het volgende:
De Winkelvoss twins aan de anti-depressie pillen?
Nee dude, minder dan 1%quote:Die hebben toch iets van de helft van alle bitcoins op aarde?
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:56 schreef Robuustheid het volgende:
Welke instorting? Koers bitstamp is hoger dan eergisteren.
Ik ook van jou hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 16:27 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje Bitstamp? Dit is BTC-e. En koers ligt al vele malen hoger.
BIT / Beginnersvragen over bitcoin en dergelijkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:30 schreef theunderdog het volgende:
Is er iemand die mij zowel de technische als de economische kant van bitcoin kan uitleggen?
Thx.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef µ het volgende:
[..]
BIT / Beginnersvragen over bitcoin en dergelijken
quote:
Zelfs of Mt.Gox staat ie er nog boven.quote:De Winkelvossen probeerden een dam te leggen op $500 maar zij worden momenteel verpletterd.
je hebt de boot in bitcoin gemist?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:44 schreef SeLang het volgende:
BTC < $500
De Winkelvossen probeerden een dam te leggen op $500 maar zij worden momenteel verpletterd.
[ afbeelding ]
Ik heb steeds van de Bitcoin fanboys moeten aanhoren dat het grote voordeel van Bitcoin is dat je razendsnel en zonder kosten geld kunt heen en weer transporteren. Die mythe is nu natuurlijk op een pijnlijke manier uit elkaar gevallen. Als dat zo was dan kocht ik namelijk voor bijna niks bitcoins op MtGox en verkocht ze met dikke winst ergens anders.quote:
Lol, je kan nog steeds Bitcoins overal heen sturen, daar is geen exchange/bank voor nodig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb steeds van de Bitcoin fanboys moeten aanhoren dat het grote voordeel van Bitcoin is dat je razendsnel en zonder kosten geld kunt heen en weer transporteren. Die mythe is nu natuurlijk op een pijnlijke manier uit elkaar gevallen. Als dat zo was dan kocht ik namelijk voor bijna niks bitcoins op MtGox en verkocht ze met dikke winst ergens anders.
Ik geloof best dat er een plaats is voor cryptocurrencies maar dit gaat hem duidelijk niet worden.
Dit is nog steeds zo en dat ís ook (een van de) grote voordelen? Zie je dit als een nadeel dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb steeds van de Bitcoin fanboys moeten aanhoren dat het grote voordeel van Bitcoin is dat je razendsnel en zonder kosten geld kunt heen en weer transporteren.
Je begrijpt de werking van Bitcoin denk ik niet. MtGox is een exchange, als je daar je bitcoins naar toe hebt gestuurd, geef je feitelijk je "geld" (bitcoins) over aan een bedrijf/bank (MtGox). Dit bedrijf of bank -hoe je het ook wilt noemen- heeft zelf het beheer / regie over deze bitcoins. Als ze vervolgens weigeren uit te betalen, tja.. dat is kut... maar dat zegt niets over bitcoin op zichzelf.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef SeLang het volgende:
Die mythe is nu natuurlijk op een pijnlijke manier uit elkaar gevallen. Als dat zo was dan kocht ik namelijk voor bijna niks bitcoins op MtGox en verkocht ze met dikke winst ergens anders.
De prijs van nu heeft weinig te maken met die grafiek.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef litecoin het volgende:
Ik zit ook vuistdiep in de Bitcoin, maar ik begin mij toch zorgen te maken.
Hier de grafiek van een 'klassieke bubble':
[ afbeelding ]
je snapt er niet veel van geloof ik. maar je hebt de boot dus gemist in bitcoin?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb steeds van de Bitcoin fanboys moeten aanhoren dat het grote voordeel van Bitcoin is dat je razendsnel en zonder kosten geld kunt heen en weer transporteren. Die mythe is nu natuurlijk op een pijnlijke manier uit elkaar gevallen. Als dat zo was dan kocht ik namelijk voor bijna niks bitcoins op MtGox en verkocht ze met dikke winst ergens anders.
Ik geloof best dat er een plaats is voor cryptocurrencies maar dit gaat hem duidelijk niet worden.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:53 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
je snapt er niet veel van geloof ik. maar je hebt de boot Titanic dus gemist in bitcoin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |