Heel misschien ga ik om 13.00 mn koppie nog even laten zien en dan ga ik weer pleite, ja toch!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik twijfel wanneer ik ga. Ik mis denk de finale 1500
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:20 schreef heywoodu het volgende:
De noteringen voor de 500m zo, om een beeld te geven van wie de favorieten zijn:Welke site is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
En het is een eye-opener hoor ik net.quote:
Dit oogt als een complot.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En het is een eye-opener hoor ik net.
Wellicht is er een verband.
Verband voor wie? ik zie geen bloed.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En het is een eye-opener hoor ik net.
Wellicht is er een verband.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tik 'm aan
Ik zie het jaquote:
Dat komt nog bij de volgende val. Kijk maar goed.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verband voor wie? ik zie geen bloed.
Dat wordt lastig.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan Kerstholt niet Sjinkie onderuit schaatsen zodat Sjinkie door mag?
En Lara Gut.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef Nober het volgende:
Lara, zo heette die hond toch in Bassie en Adriaan?
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef Nober het volgende:
Lara, zo heette die hond toch in Bassie en Adriaan?
nee batmanquote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja wtf, het ijs oogt zwaar. Heeft die Superman ogen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |