IJshockeyquote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar jongens alles leuk en aardig, maar niks kan tippen aan curling
Dat is nu op de BBCquote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet heel explosief zijn. Daarom is deze sport in opkomst in Syrië.
Fixedquote:Op maandag 10 februari 2014 11:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
IJshockey![]()
De rest vind ik niet veel
Er is nu curling via nos.nlquote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat is er welquote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom is er eignelijk geen NL curling team?
Ik ruik een kans voor een FokTeam
Jawel: Maarten Tip. Hi ha hoquote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ohja sorry. dat effect heb ik wel vaker.quote:
Er zit altijd wel een mol tussen.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel eens curling gekeken met mijn vader. Heel aandachtig om te kijken of we de regels konden ontdekken.
Maar naar ons idee werden die dingen compleet willekeurig weggehaald enzo![]()
Ons team tenue is dan wolven t-shirts. En we bezemen gewoon met onze lange haren.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom is er eignelijk geen NL curling team?
Ik ruik een kans voor een FokTeam
GC SC stijl zekerquote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja sorry. dat effect heb ik wel vaker.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ons team tenue is dan wolven t-shirts. En we bezemen gewoon met onze lange haren.
Moet haast wel ja.quote:
Neuj gewoon overal eigenlijkquote:
Ja nou niet op de OS hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Damn ik mis echt veel deze spelen
Nog een geluk dat je stalker er niet is. Die zit nu ongetwijfeld met zijn verrekijker op de winkelstraat van Delft gericht.quote:
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een geluk dat je stalker er niet is. Die zit nu ongetwijfeld met zijn verrekijker op de winkelstraat van Delft gericht.
Je bent in vorm hè.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ons team tenue is dan wolven t-shirts. En we bezemen gewoon met onze lange haren.
De Nos gaat vanavond bij Sotsji Vandaag ongetwijfeld alle Curling hoogtepunten ruimschoots samenvattenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Damn ik mis echt veel deze spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |