topquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:55 schreef Burdie het volgende:
Ik heb 'm al gezien, mijn man heeft 'm gedownload!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb braaf bijgelezen maar eigenlijk vergeet ik alles weer![]()
Dus ik kom de volgende keer wel met een monsterpost![]()
Oww en ik heb zoooo'n zin in de geslachtsbepalende echo a.s. vrijdag.. Can't wait! En ik zweer nog steeds dat het een jongetje gaat worden .. En mijn man roept nog steeds heel hard een meisje![]()
Ik hoop het ook, probleem is dat er zoooooveel aanbod is in mijn sector. Dus waarom wachten als iemand anders met dezelfde kwalificaties wel "op tijd" kan starten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:20 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat idd ook zou doen. Als het echt zo'n club is die je niet aan neemt omdat je zwanger bent zullen ze dat net zo hard doen in de tweede ronde. Ik zou niet helemaal met een superstrak truitje binnen komen zetten en idd wachten tot het eind van het gesprek. Maar sommige mensen met een vast contract hebben ook gewoon een opzegtermijn van 3 maanden, dus als het onderzoek het toelaat zou ik als werkgever gewoon de beste kiezen ipv diegene die het snelst kan beginnen.
Niet met het buikje, maar wel een gemiddeld kleinere miniquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:31 schreef Butterflower het volgende:
Gister dus groei en liggingsecho gehad.
Baby ligt nog in stuit en buikomtrek was iets kleiner dan de termijn.
Verloskundige ging even overleggen en belde net terug. Hoef me geen zorgen te maken gelukkig.
Wel over 3 weken nog een echo voor controle.
Heeft iemand ervaring met een kleinere buikomtrek bij de baby rond week 32?
Zowel billen, voeten als hoofdje voelen als een bol, dus hij hoeft niet per se dwars te liggen. Ter vergelijking, ik voel zelf een bol (billen) linksboven, en een bol (voeten) rechts. Het koppie is ingedaald, die voel ik helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:28 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb al de hele week het idee dat Joop dwars ligt. Ik heb bovenin m'n buik links en rechts een hobbel, en onderin voel ik niets meer..scheelt wel een hoop plassen
Iemand hier ervaring mee? Ben ca 33 weken nu.
Zolang ze haar eigen lijn maar volgt toch? Had ze het bij de 20 weken echo ook dat de omtrek kleiner was dan gemiddeld? Bij ons liep toen het beentje een week achter en bij de echo gisteren met 35 weken was dat nog steeds zo, maar dus wel zijn eigen groeilijn. Wel wonderbaarlijk trouwens vond ik, met twee ouders van 1.80 en 1.88, maar volgens de vk hebben we een heel gemiddeld kindquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:31 schreef Butterflower het volgende:
Fijn Chanty, alvast heel veel succes
Over logeren heb ik eigenlijk nog niet nagedacht, maar ik denk niet dat ik er veel moeite mee zal hebben.
Nikki bijna verlof, heerlijk![]()
Geweldig dat je het zo lang volhoudt
Dyre succes en veel plezier bij de echo nu![]()
voor de kwispeldagen
Franny wat klink je gelukkig![]()
Momo, wat een mooierd heb je daar![]()
Tot snel in het babytopic
Moeheid was hier weg na week 12 denk ik, maar is nu weer helemaal terug![]()
Gister dus groei en liggingsecho gehad.
Baby ligt nog in stuit en buikomtrek was iets kleiner dan de termijn.
Verloskundige ging even overleggen en belde net terug. Hoef me geen zorgen te maken gelukkig.
Wel over 3 weken nog een echo voor controle.
Heeft iemand ervaring met een kleinere buikomtrek bij de baby rond week 32?
Oei lastig! Weet ook niet zo goed een advies te geven.... Aan de ene kant denk ik, als t nog maar 2x is... Dan zou ik t wel volmaken, aan de andere kant als je echt zo vreselijk moe bent dan is thuis blijven zo vreselijk fijn...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Fijn dat je wg begripvol was twinkle!!
Ik heb een dilemma. Ik ben zo enorm moe, maar ik heb vanavond en de komende 2 dinsdagavonden nog een cursus. Een vrijblijvende, niks met werk te maken, maar ik twijfel of ik nog moet gaan. Vorige week heb ik ook verstek laten gaan, het is van 20.00-22.00 in Amsterdam en voor ik dan op bed lig is het 23.00u. Om 6.15 gaat de wekker weer en sowieso zit ik nu al volop te gapen. Ik heb helemaal geen zin, ik wil gewoon slapen
Maarja om helemaal niet meer te gaan.... Klinkt eerlijk gezegd werkelijk heerlijk want heb gewoon de energie niet meer... Maar vind t ook wel zonde want t is wel heel leuk. Pfff...
Zwangerschap maakt het vaak ook niet gemakkelijker om te kiezen, ik stond laatst bijna te huilen in de supermarkt omdat ik niet goed wist wat ik moest kopenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
For the record: ik ben heel slecht in kiezen wat goed is voor mij.... Dus advies van mij is ws niet het beste...
Mijn hele lijf schreeuwt om rust maar ik blijf gewoon doordenderen want ik ben pas 13 weken... Stel je niet aan en ga gewoon door... Dat idee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zwangerschap maakt het vaak ook niet gemakkelijker om te kiezen, ik stond laatst bijna te huilen in de supermarkt omdat ik niet goed wist wat ik moest kopen.
@Rijst, lekker verlof
maar dan had je ofwel een groei rúim beneden gemiddeld (<p10) ofwel een groei die afboog. Anders is er echt geen reden om zomaar in te gaan sturen naar een gyn met een groei die niet gemiddeld is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Niet met het buikje, maar wel een gemiddeld kleinere mini
Ik ben nadat er werd geconstateerd dat onze mini niet op de 'gemiddelde' lijn lag direct overgedragen aan een gynaecoloog!![]()
Nadat het beentje en het buikje waren gemeten, bleek het allemaal wel mee te vallen. Het hoofdje was niet goed te meten, omdat de kleine al vrij vroeg met zijn/haar koppie omlaag ligt!
Nu vergeleek ze mini met mij en mijn man en dat mini aan de kleinere kant was verwonderde de gyn dus niet, (wij zijn niet zo groot nml) ook gaf ze aan dat ik misschien iets minder ver ben dan er nu als uitgerekende datum staat!
zulke extreme reuzen zijn jullie toch ook niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:56 schreef Dot. het volgende:
[..]
Zolang ze haar eigen lijn maar volgt toch? Had ze het bij de 20 weken echo ook dat de omtrek kleiner was dan gemiddeld? Bij ons liep toen het beentje een week achter en bij de echo gisteren met 35 weken was dat nog steeds zo, maar dus wel zijn eigen groeilijn. Wel wonderbaarlijk trouwens vond ik, met twee ouders van 1.80 en 1.88, maar volgens de vk hebben we een heel gemiddeld kind
Ik heb net de eerste kleertjes en de reservekleding in twee plastic zakjes gedaan incl sokjes en mutsjes, voor in de vluchttas en er heel groot opgeschreven wat als eerste aan moetIs vast heel handig voor de kraamzorg, er hoeft iig niet gegraven te worden naar een mutsje of sokje
Mijn nichtje was bij elke meting te groot en bleek idd een forse baby te zijn, dus dat verwachtte ik stiekem bij ons ook, want mijn schoonzusje is ook wat kleiner dan ik. Mijn zus was 61 cm bij haar geboorte en ikzelf woog 9 pond en nu krijgen wij een baby met korte pootjes die volgens de vk grote kans heeft om op 7 pond uit te komen. Maar mijn vriend was zelf idd maar 6 pond (wel 2 weken te vroeg) en kreeg pas in de pubertijd een groeispurt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zulke extreme reuzen zijn jullie toch ook niet?
Goed gedaan hoor! En dat het nu goed voelt is natuurlijk ook veelzeggendquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:09 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb afgezegd voor vanavond. En dat voelt (schandalig, maargoed) echt heeeeel erg goed!!!! En ik denk daarbij de resterende avonden ook gewoon thuis blijf.
Weet je, het is gewoon erg druk op werk, en er is een extra druk omdat iedereen op de afdeling op 3 maart te horen krijgt of due mag blijven of niet... Elke dag hebben we het er wel over en elke dag denk je eraan. Ook als je mag blijven wordt t gewoon een tranendal, want een ander mag misschien niet blijven...
Kortom, veel stress, en dat helpt ook niet erg mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |