abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 februari 2014 @ 18:47:52 #76
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136558850
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:43 schreef Burdie het volgende:
Logeren gebeurt hier straks ook, graag zelfs! :D

Doen jullie nog iets qua decoratie aan je huis als de baby geboren is? Hier in de buurt hadden ze eens zo'n ballonnenboog en iemand had een ooievaar in de tuin... Binnen in huis wil ik niks, en alleen een 'hoera een ...' slinger voor het raam vind ik misschien toch wel erg karig...
Toevallig heb ik van t weekend bij de prenatal een 'hoera een meisje' ooievaar raamstickerding (7 euro) en ballonnen (2x2 euro) meegenomen. En we hebben eerder al van Kwis een heel toffe stoffen slinger gekregen! Maarrr verder was ik niet echt van plan er veel geld voor uit te trekken. Ik wilde eigenlijk een vlag, maar dan moet daar van mijn hormonen ook gewoon haar naam op én ik realiseerde me net op tijd dat we dan ook nog even een vlaggenstok moesten kopen. En toen werd het een soort makelaarsbord in stijl van het geboortekaartje, maar de zuunige Zeeuw in mij vond ook in dat geval 60 euro wat veel :@
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_136558872
Alixia, wat een geweldige foto! Gefeliciteerd! En dat 't allemaal maar zo goed mag blijven gaan!

Ik vind de standaard versieringen doorgaans behoorlijk lelijk. Voor Isolde heb ik deze slinger gekocht en ik vind 'em echt heel leuk. Ik hang hem na de kraamtijd in haar kamertje op.

http://www.dekleinevogela(...)nger-van-wol-meisje/

"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 10 februari 2014 @ 18:48:49 #78
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136558886
Ik wil eigenlijk zo'n ballonnenboog, maar die zijn 100 euro -O-.
KuikenGuppy
  maandag 10 februari 2014 @ 18:50:57 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136559000
quote:
2s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:48 schreef Franny_G het volgende:
Alixia, wat een geweldige foto! Gefeliciteerd! En dat 't allemaal maar zo goed mag blijven gaan!

Ik vind de standaard versieringen doorgaans behoorlijk lelijk. Voor Isolde heb ik deze slinger gekocht en ik vind 'em echt heel leuk. Ik hang hem na de kraamtijd in haar kamertje op.

http://www.dekleinevogela(...)nger-van-wol-meisje/

[ afbeelding ]
Die is niet voor buiten toch? Ik zoek echt iets voor buiten, we hebben een naamslinger van vilt O+ en verder wil ik binnen niks.
Maar die standaard versieringen zijn idd vaak een beetje tacky...

Hoe is het met isolde eigenlijk?
KuikenGuppy
pi_136559361
Nee, dat is niet voor buiten. We hebben de slinger voor het raam binnen.

Met I. gaat het supergoed. Ze is vandaag precies twee weken oud!
Ze drinkt heel goed aan de borst, geniet van in bad gaan, slaapt behoorlijk goed door al 's nachts en heeft er al een paar uitjes in de draagdoek naar buiten op zitten. Ik geniet heel erg van haar. En ik vind het ook zo mooi om te zien hoe haar vader van haar geniet. Het is zo mooi allemaal, en mijn emoties zitten voortdurend hoog. Van een overweldigend gevoel van euforie naar ineens een hevige huilbui vanwege de enorme verantwoordelijkheid die me dan aangrijpt. Ik voel tot in de puntjes van mijn tenen dat ik 't nooit ga trekken als haar ooit iets overkomt. Pffff. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 10 februari 2014 @ 18:58:57 #81
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136559411
Wat verwoord je dat mooi O+!
KuikenGuppy
  maandag 10 februari 2014 @ 19:00:11 #82
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136559466
Franny O+ jij verliefde moeke! Je klinkt heerlijk!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  maandag 10 februari 2014 @ 19:01:09 #83
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136559515
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:59 schreef Loj het volgende:

Feenix, spannend mag ik vragen waarom t een geplande ks wordt?

Tuurlijk :). Mijn twee jongens zijn ook met een ks geboren. Beide niet gepland (en ik vond en vind het ook heel jammer). Mijn lijf zet zelf de bevalling niet in gang. Bij de eerste ingeleid met 42 weken, bij de tweede een ks met 41 wk en 5 dagen (omdat er dus weer niks gebeurde, toen mocht ik kiezen tussen weer inleiding en ks. Inleiding was nogal traumatisch verlopen, dus vandaar).

En leuk, we lopen een beetje gelijk op :)

Over buik aanraken: ik zou het erg raar vinden als iemand dat nu bij me zou doen, aangezien er nog niks te zien is :P. Maar ik heb het bij mijn vorige zwangerschappen nog geen 1 keer meegemaakt. Ik kijk blijkbaar eng ofzo ;).

Franny wat fijn dat het zo goed gaat! Toffe slinger!
  maandag 10 februari 2014 @ 19:01:43 #84
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136559539
En dan denk ik bij mezelf: wij gaan dat óók meemaken O+ O+ O+
KuikenGuppy
  maandag 10 februari 2014 @ 19:16:48 #85
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136560306
Hier is de hele straat tzt oranje want voetbal :+ doe wel een bord in de tuin en denk wat versiering op het raam maar thats it. Kan toch niet op tegen het oranje geweld
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136560556
Wij hebben een ooievaar 'in de familie' die is gemaakt door een oom. Van ons hoeft het niet zo, maar familie vindt het wel erg leuk om neer te zetten voor ons. Mijn oom maakt dan ook speciaal een bordje met de naam. Ik denk dat hij dus een weekje blijft oid ;) Ik zou liever een mooie slinger voor het raam doen die ik later naam z'n kamer kan verhuizen, dus ik denk dat ik die nog in elkaar frobel van vilt als ik tijd heb.

Franny, wat klink je verliefd O+
pi_136561311
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Schoonmama heeft al een kamer ingericht met twee ledikantjes en een commode, dus die is helemaal voorbereid op logeerpartijtjes _O- O+.
Mijn schoonma ook hoor, die krijgt in 3 mnd tijd 2 kleinkinderen maar ik ben zelf gewoon een onwijze huismus dus logeren voor feestjes oid hoeft al niet... En misschien gaat het allemaal wel heel anders....
Maar zodra uk zelf begint over logeren dan zal ik dat alleen maar toejuichen ( hoe vervelend ik dat dan misschien zelf vind)

Echt hoor, ik word helemaal week als ik er alleen maar aan denk... :') hormonen
S. 2014
J. 2016
pi_136561468
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:09 schreef Burdie het volgende:
Ligt je mini wel al ingedaald, nrz?
Yup. :) Jouwe ook he? :)
pi_136561669
J. Ging voor het eerst uit logeren toen ie een jaar was zoiets. Daarvoor dacht ik er nog niet aan. Maar toen wel genoten van weekendjes weg met partner enzo.
pi_136562062
Willen jullie straks ook zo'n mooie verse baby fotoshoot doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136562114
Coco :D _O-
S. 2014
J. 2016
pi_136562166
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:59 schreef Loj het volgende:
Mag ik ook in de op? Zet hem maar op 16 okt, dat zou m'n uiterste ud zijn. (Ergens tussen 20 sep en 16 okt ;) )
Je staat erin!

Oppassen, mijn moeder gaat een dag in de week oppassen en ook mijn zusje zal regelmatig oppassen (al komt die waarschijnlijk bij ons thuis). Met t.z.t. logeren heb ik eigenlijk weinig problemen, maar misschien verandert dat nog als de baby er straks is.

W.b.t. versiering, dat wordt door de familie geregeld. En is dat ook niet de bedoeling? Ik zou het wel een beetje raar vinden als ik bij wijze van spreke de dag na de bevalling zelf een krukje op moet om slingers op te hangen.
Ik begreep dat er zo'n geplette ooievaar op het raam wordt geplakt (weet je wel, die zogenaamd tegen het raam is gevlogen) en verder ga ik uit van slingers. Ik laat me verrassen :) .

[ Bericht 0% gewijzigd door RunForrestRun op 10-02-2014 20:06:24 ]
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  maandag 10 februari 2014 @ 20:05:14 #93
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136562546
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Je staat erin!

Oppassen, mijn moeder gaat een dag in de week oppassen en ook mijn zusje zal regelmatig oppassen (al komt die waarschijnlijk bij ons thuis). Met t.z.t. logeren heb ik eigenlijk weinig problemen, maar misschien verandert dat nog als de baby er straks is.

W.b.t. versiering, dat wordt door de familie geregeld. En is dat ook niet de bedoeling? Ik zou het wel een beetje raar vinden als ik bij wijze van spreke de dag na de bevalling zelf een krukje op moet op slingers op te hangen.
Ik begreep dat er zo'n geplette ooievaar op het raam wordt geplakt (weet je wel, die zogenaamd tegen het raam is gevlogen) en verder ga ik uit van slingers. Ik laat me verrassen :) .
Wij hebben zelf de versiering opgehangen en ik had dat ook niet door m'n familie willen laten doen. Sowieso, is mijn moeder ook van de ooievaars en, no offence, vind ik echt, echt, echt niet leuk en gaat ze nogal snel over de top. Oh, en hormonen. Ik wist van te voren precies hoe het moest worden, zelfs de bloemen in de vensterbank pasten bij de versiering :'). En toen we thuiskwamen vanuit het ziekenhuis heeft mijn man de versiering op gehangen O+

Welkom Fee *O*, wat tof!

Coco :')

Logeren heeft E met 1,5 nog niet gedaan. Is nog niet nodig geweest en het lijkt mij echt niks :@. Maar wij hebben wel het geluk met een goede slaper, dat scheelt wel natuurlijk. Als deze zwangerschap goed blijft gaan dan zal ze (en wij!) er wel aan moeten geloven :)
pi_136563317
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
  maandag 10 februari 2014 @ 20:38:12 #95
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136564264
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Yup. :) Jouwe ook he? :)
Yes :)
KuikenGuppy
pi_136564467
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Wij hebben zelf de versiering opgehangen en ik had dat ook niet door m'n familie willen laten doen. Sowieso, is mijn moeder ook van de ooievaars en, no offence, vind ik echt, echt, echt niet leuk en gaat ze nogal snel over de top. Oh, en hormonen. Ik wist van te voren precies hoe het moest worden, zelfs de bloemen in de vensterbank pasten bij de versiering :'). En toen we thuiskwamen vanuit het ziekenhuis heeft mijn man de versiering op gehangen O+
Oh die hormonen heb ik dan denk ik niet.. Ik vind alles prima, ze hangen maar wat neer, vind het al leuk als we het zelf niet hoeven te doen.

Coco! _O-
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  maandag 10 februari 2014 @ 20:42:28 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136564511
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
_O-
KuikenGuppy
  maandag 10 februari 2014 @ 20:47:48 #98
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_136564815
Coco _O-

Hier komt er in huis niet veel, maar wel een ooievaar en een nijntje in de tuin (van de buurt en de vriendengroep).
ik wordt heel onrustig van alles wat extra is in huis, dus slingers enzo worden maar heeeeel kort gewaardeerd...

Hier is de twijfel over de naam toegeslagen. We hebben bij beide jongens dezelfde meisjesnaam gehad, maar vinden die er nu toch iets minder mooi bijpassen. Pfff.... die twijfel over de naam bij ons is verschrikkelijk. Ik had een andere mooie gevonden, maar die is het niet volgens mijn man. Gelukkig hebben we nog even....!
pi_136566429
Oh boy ezel meldt zich.... Iets met teveel milka koekjes en maagzuur... :@ :9 |:(
S. 2014
J. 2016
  maandag 10 februari 2014 @ 21:20:15 #100
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136566520
Coco _O- . Hardop gelachen :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')