Datumvierling!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
En ik wil ook op 14 febr bevallen.
Ja doe maarquote:Op maandag 10 februari 2014 11:06 schreef RunForrestRun het volgende:
Wijzigingen graag even een quote.
Fee-nix wil je er al tussen?
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Fee-nix gefeliciteerd!![]()
heb mijn eerste afspraken gemaakt, de 21ste naar de verloskundige en de 28ste een echo!
U staat erbij!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:11 schreef Fee-nix het volgende:
Ja doe maar. 20 oktober 2014 is de voorlopige UD!
Nee die dag sowieso niet, ALS we besluiten het te willen weten vertellen we het aan niemand,.en de pretecho is voor de oma'squote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef DagenNachtdromer het volgende:
spannend gm! gaan jullie dan ook kijken wat het gaat worden?
ik kan niet wachten om te kijken of het okee is. nog bedankt voor je reactie gisteren!
Nikki jij ook nog bedankt voor je reactie!
Ik heb daar apps voor...quote:Op maandag 10 februari 2014 11:15 schreef Fee-nix het volgende:
Dank RFR!
Hebben jullie nog tips voor leuke zwangerschapsboeken? Ik hoef geen uitgebreide info over de bevalling (wordt een geplande ks). Veel foto's van hoe het kindje in de buik er nu uit ziet met wat info er bij, dat wil ik! Is dit iets? En 'Het grote wonder' heb ik al.
Ik heb lang geleden dit boek gekocht bij Prenatal, staan prachtige plaatjes in en ook wat informatie.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:15 schreef Fee-nix het volgende:
Dank RFR!
Hebben jullie nog tips voor leuke zwangerschapsboeken? Ik hoef geen uitgebreide info over de bevalling (wordt een geplande ks). Veel foto's van hoe het kindje in de buik er nu uit ziet met wat info er bij, dat wil ik! Is dit iets? En 'Het grote wonder' heb ik al.
wat een leuk idee, voor de oma's.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee die dag sowieso niet, ALS we besluiten het te willen weten vertellen we het aan niemand,.en de pretecho is voor de oma's
Met de 20 weken echo kunnen ze het geslacht ook zien als het goed is![]()
Spannend de 1e echo, hoever ben je dan?
ik heb drie appsquote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee die dag sowieso niet, ALS we besluiten het te willen weten vertellen we het aan niemand,.en de pretecho is voor de oma's
Met de 20 weken echo kunnen ze het geslacht ook zien als het goed is![]()
Spannend de 1e echo, hoever ben je dan?
Ooooh dan zie je n gummibeertjequote:Op maandag 10 februari 2014 11:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
wat een leuk idee, voor de oma's.
als we de echo hebben dan ben ik acht weken
O die lijkt me mooi! Dank je!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:27 schreef Butterflower het volgende:
Ik sta 15e![]()
Vanavond afspraak voor liggings/groei-echo, ben benieuwd.
[..]
Ik heb lang geleden dit boek gekocht bij Prenatal, staan prachtige plaatjes in en ook wat informatie.
Ik heb babybump, I'm pregnant en I'm expecting..quote:Op maandag 10 februari 2014 11:36 schreef Skittles het volgende:
Dubbel gefeliciteerd Fee![]()
Welke apps hebben jullie en vinden jullie ook handig?
Volgens mij ben ik best vroeg met mijn echo op 19 februari, de zenuwpees in mij wakkert weer aan
babybump en i'm pregnant heb ik ook. vind je ook dat die apps verschillende informatie geven? bij de ene is het nog een kikkervisje en op een andere krijgt het al armpjes. vind het en beetje verwarrendquote:Op maandag 10 februari 2014 11:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb babybump, I'm pregnant en I'm expecting..
Babybump en I'm pregnant vind ik het fijnst...
Ja vind ik ook! Mijn ervaring is dat babybump het dichts bij de werkelijkheid zit... Tenminste als ik die foto's met mn echo's vergelijkquote:Op maandag 10 februari 2014 11:43 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
babybump en i'm pregnant heb ik ook. vind je ook dat die apps verschillende informatie geven? bij de ene is het nog een kikkervisje en op een andere krijgt het al armpjes. vind het en beetje verwarrend
Ik heb destijds een mail gestuurd naar ze, dat de informatie die je krijgt als je vijf weken bent bijvoorbeeld (5+3) de informatie van de vijfde week is. Oftewel: de informatie loopt altijd een week achter. Maar het antwoord wat ik kreeg kwam er eigenlijk op neer dat ik gek was en niet kon rekenen en zij gelijk hadden. Whateverquote:Op maandag 10 februari 2014 11:43 schreef Burdie het volgende:
Expecting heeft mooie foto's, maar er klopt echt niks van de informatie die er in staat.
Zelfs dat klopt niet, ze maken er gewoon een potje vanquote:Op maandag 10 februari 2014 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb destijds een mail gestuurd naar ze, dat de informatie die je krijgt als je vijf weken bent bijvoorbeeld (5+3) de informatie van de vijfde week is. Oftewel: de informatie loopt altijd een week achter. Maar het antwoord wat ik kreeg kwam er eigenlijk op neer dat ik gek was en niet kon rekenen en zij gelijk hadden. Whatever
schiet wel lekker op!quote:Op maandag 10 februari 2014 12:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zelfs dat klopt niet, ze maken er gewoon een potje van.
Vorige week was ik bijvoorbeeld 38 weken zwanger, zij noemen het dan 'week 39' en gaven de info van de week daarna, dus volgens de app was mijn UD vorige week en ben ik nu en week overtijd.
Ja, als die dames voor me nou even opschieten...quote:Op maandag 10 februari 2014 11:54 schreef Kimpossible het volgende:
Hee bur, je staat in de top 3bijna-baby!
Erg he, in mijn omgeving bevalt ook iedereen maar, en ik wil nu ook zo graagquote:Er is hier in de vriendenkring nog een verse baby geboren! Weer n meiske. Das 2 op 1 dag, uiteindelijk. Rammel! Ik vind de zwangerschap gelukkig nog niet perse te zwaar, maar ik kijk gewoon zoo uit naar hoe de bevalling gaat zijn, hoe die eerste ontmoeting gaat zijn en hoe ze er uit zal zien en en en
Neuh, dat niet. Maar het is wel een romantische dag om op te zijn geboren, niet?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Datumvierling!.
Ik wil eigenlijk vandaag al wel...
Gaan jullie je kind Valentijn noemen als hij/zij vrijdag geboren wordt?
Ik bedacht me gisteren dat mijn kind kans maakt om op vrijdag de 13e geboren te wordenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Neuh, dat niet. Maar het is wel een romantische dag om op te zijn geboren, niet?
Ik zou het liever niet willen, denk ik...quote:Op maandag 10 februari 2014 12:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Neuh, dat niet. Maar het is wel een romantische dag om op te zijn geboren, niet?
Volgens een van de mails die ik krijg zijn onze baby's deze week de donshaartjes die ze verliezen aan het opeten zodat hun darmen gaan werkenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik wil mijn babies juist niet op Valentijnsdag. Ik vind het een stomme dag. De enige reden waarom ik het nu wel leuk zou vinden is de mooie datum 14-02-14Maar nee, mijn mannen moeten echt nog even 2 weken blijven zitten.
RFR ik moest hardop lachen om je zalando post.![]()
Enf lekker rustig aan doen als je teveel hebt gedaan.
KP een vergelijking met een geit... ik ben benieuwd wat voor geiten ze dan in het Zeeuwse hebben.![]()
IMA dat klinkt niet fijn.
Ik heb vandaag iets doms ontdekt. Ik dacht 17 feb met verlof te gaan, maar het is dus 18 feb. Oeps, rekenfoutje. Nouja ik heb natuurlijk de keuze om de 17e gewoon te gaan, maar ik vind het ook niet erg om de 18e te gaan. Wel een lekkere blonde actie van me.![]()
En apps... ik heb alleen een weeën appje geïnstalleerd een paar weken terug. Zo af en toe slinger ik google eens aan om te checken hoe groot de babies ongeveer zijn en wat ze al 'kunnen'. En dan nog, elke website zegt weer iets anders, dus ik neem altijd maar ongeveer het gemiddelde.
Och, ik vind het wel schattig.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou het liever niet willen, denk ik...
Prrrrrrrrrft!quote:Op maandag 10 februari 2014 13:10 schreef Dot. het volgende:
[..]
Volgens een van de mails die ik krijg zijn onze baby's deze week de donshaartjes die ze verliezen aan het opeten zodat hun darmen gaan werken
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:10 schreef Dot. het volgende:
[..]
Volgens een van de mails die ik krijg zijn onze baby's deze week de donshaartjes die ze verliezen aan het opeten zodat hun darmen gaan werken
Ws niet maar ik vond de band wel leuk!quote:Op maandag 10 februari 2014 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Dat kun je toch gewoon zeggen? Ik vraag me af of zo'n buikband daar tegen gaat helpen
Lolquote:Op maandag 10 februari 2014 13:10 schreef Dot. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ging net ff strompelend de brievenbus legen, ( reclamepakket ja) kom ik de beneden buurvrouw tegen, die duikt op mn buik af, awwh hoe is t met de biebie... straks mag je lekker bij tante M komen spelen hoor, ik zal wel oppassen...
Ik heb maar vriendelijk gelachen terwijl ik van binnen echt moordneigingen voelde opkomen...![]()
blijf af!!
Nu heb ik n buikband besteld met " don't touch" erop .
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]stomme buurvrouw! stuur haar de baby alleen met volle luier!!! lekker oppassen buuf!
dat heb jij ook dus? ik ben nu al niet van plan mijn kind ooit aan iemand mee te geven! weet zeker dat mijn ouders het te logeren willen hebben, misschiendat dat mag voor de 18de verjaardag ofzoquote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou ik heb altijd een beetje nare vibe bij har dus no way dat mn kind daarheen gaat :p
Mn schoonmoeder is ook helemaal.stellig dat uk daar wel mag logeren, maar zij wonen ruim 1.5 uur hier vandaan,.ik krijg al hyperventilatie als ik er aan denk...quote:Op maandag 10 februari 2014 15:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
dat heb jij ook dus? ik ben nu al niet van plan mijn kind ooit aan iemand mee te geven! weet zeker dat mijn ouders het te logeren willen hebben, misschiendat dat mag voor de 18de verjaardag ofzo
maar een nare vibe is echt niet fijn... lekker uit de buurt blijven! enge buikprikker! dat is iets waar ik ook niet nara uit kijk. ik ben zo'n lief klein aaibaar bolletje, dus mensen raken me al gauw aan. en dat vind ik echt heel erg stom
hihi, bij ons is het net andersom. mijn moeder maakt nu al plannen en ik steiger al. maar we maken nu al plannen om een kleine bij mijn schoonouders te laten logeren als er daar in de buurt iets te doen is en we er heen willen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mn schoonmoeder is ook helemaal.stellig dat uk daar wel mag logeren, maar zij wonen ruim 1.5 uur hier vandaan,.ik krijg al hyperventilatie als ik er aan denk...mijn ouders wonen hier 20 min vandaan maar ook daar gaat uk niet logeren tot hij/zij dat zelf aangeeft...
En oppas... Tja zolang ik hier woon alleen familie, en als we terug verhuizen naar mijn oude woonplaats dan mag mijn oude buurmeisje wel oppassen![]()
Maar misschien voel ik t wel heel anders als uk geboren is en ik al nachten niet slaap...
Schoonmama heeft al een kamer ingericht met twee ledikantjes en een commode, dus die is helemaal voorbereid op logeerpartijtjesquote:Op maandag 10 februari 2014 18:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oppassen door (schoon)ouders heb ik geen probleem mee, maar slapen doen we thuis hoor
Toevallig heb ik van t weekend bij de prenatal een 'hoera een meisje' ooievaar raamstickerding (7 euro) en ballonnen (2x2 euro) meegenomen. En we hebben eerder al van Kwis een heel toffe stoffen slinger gekregen! Maarrr verder was ik niet echt van plan er veel geld voor uit te trekken. Ik wilde eigenlijk een vlag, maar dan moet daar van mijn hormonen ook gewoon haar naam op én ik realiseerde me net op tijd dat we dan ook nog even een vlaggenstok moesten kopen. En toen werd het een soort makelaarsbord in stijl van het geboortekaartje, maar de zuunige Zeeuw in mij vond ook in dat geval 60 euro wat veelquote:Op maandag 10 februari 2014 18:43 schreef Burdie het volgende:
Logeren gebeurt hier straks ook, graag zelfs!
Doen jullie nog iets qua decoratie aan je huis als de baby geboren is? Hier in de buurt hadden ze eens zo'n ballonnenboog en iemand had een ooievaar in de tuin... Binnen in huis wil ik niks, en alleen een 'hoera een ...' slinger voor het raam vind ik misschien toch wel erg karig...
Die is niet voor buiten toch? Ik zoek echt iets voor buiten, we hebben een naamslinger van viltquote:Op maandag 10 februari 2014 18:48 schreef Franny_G het volgende:
Alixia, wat een geweldige foto! Gefeliciteerd! En dat 't allemaal maar zo goed mag blijven gaan!
Ik vind de standaard versieringen doorgaans behoorlijk lelijk. Voor Isolde heb ik deze slinger gekocht en ik vind 'em echt heel leuk. Ik hang hem na de kraamtijd in haar kamertje op.
http://www.dekleinevogela(...)nger-van-wol-meisje/
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |