SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Ze staan dan niet teamloos maar hebben dus geen shift. Onlogisch opzich.quote:Ik bedoelde meer dat ik vind dat we genoeg hebben aan een full-time TL die de planningen en de sollicitaties kan doen buiten zijn vers shift om. Toch stonden er altijd extra tl's "teamloos"(die dus geen shift hoeven te doen) ingeroosterd. Met kerst snap ik dat je drie tl's op hetzelfde moment in de winkel wilt hebben, maar op normale dagen? Of dat tl's standaard gingen navullen, daar kun je toch best een goedkopere optie voor vinden?
Hier een hoge dolly aan pasta.
2de: halfuur en kwartierquote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef donald500 het volgende:
Ok, mijn Plaza account is geblokkeerd, dus kan momenteel ff niks lezen en sm is op vakantie / weekje afwezig dus vraag t maar ff hier.
Weet iemand waar ik recht op heb qua (onbetaalde) pauzes als ik de volgende tijden werk?
Werk normaal maar 3 uurtjes per dag, dus echt totaal geen idee.
- 13.30 t/m 19.00
- 12.00 t/m 20.00
- 11.00 t/m 14.00 en 15.00 t/m 18.00
- 14.30 t/m 19.00
- 14.00 t/m 17.30 en 18.00 t/m 20.00
- 09.00 t/m 12.00 en 13.00 t/m 17.30
Filiaal van zes ton in de buurt heeft tijdens een (avond)shift altijd twee tl's rondlopen - eentje voor het aansturen, de andere voor het tellen. Vers en hb shifts hebben ze tegelijkertijd lopen, dus vier tl's op een moment.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:10 schreef ikbenschipper het volgende:
Teamleiders zijn natuurlijk ook nog verantwoordelijk voor de WAP en planning e.d. Maar. 3 teamleiders waren bij ons alleen op zaterdag tussen 13 en 16 aanwezig. Verder kwam je nooit op meer dan 2. Houdbaar en vers shift. En dan praat ik over een winkel van 9 ton
Zo iets ongeveer, pin me er niet op vast.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef donald500 het volgende:
- 13.30 t/m 19.00 half uur?
- 12.00 t/m 20.00 betaald eten + kwartier?
- 11.00 t/m 14.00 en 15.00 t/m 18.00 niks
- 14.30 t/m 19.00 half uur?
- 14.00 t/m 17.30 en 18.00 t/m 20.00 niks + niks
- 09.00 t/m 12.00 en 13.00 t/m 17.30 niks + kwartier
http://ah-urentool.nl/dev/index3.phpquote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef donald500 het volgende:
Ok, mijn Plaza account is geblokkeerd, dus kan momenteel ff niks lezen en sm is op vakantie / weekje afwezig dus vraag t maar ff hier.
Weet iemand waar ik recht op heb qua (onbetaalde) pauzes als ik de volgende tijden werk?
Werk normaal maar 3 uurtjes per dag, dus echt totaal geen idee.
- 13.30 t/m 19.00
- 12.00 t/m 20.00
- 11.00 t/m 14.00 en 15.00 t/m 18.00
- 14.30 t/m 19.00
- 14.00 t/m 17.30 en 18.00 t/m 20.00
- 09.00 t/m 12.00 en 13.00 t/m 17.30
Zie de doorbetaalde pauzes er niet staan?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:25 schreef mujentas het volgende:
http://ah-urentool.nl/dev/index3.php
Vul je uren in en je krijgt een overzichtje gebaseerd op het wwm pauzeprofiel.
Verder is het nog een work in progress uiteraard
Kan eigenlijk niet dat het niet klopt. Voorbeeld?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zie de doorbetaalde pauzes er niet staan?
Ninjaedit: Never mind, zie ze er nu staan, maar klopt niet altijd.
13:30 - 19:00 op maandag.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef mujentas het volgende:
Kan eigenlijk niet dat het niet klopt. Voorbeeld?
Wat handig!quote:Op maandag 10 februari 2014 00:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
http://ah-urentool.nl/dev/index3.php
Vul je uren in en je krijgt een overzichtje gebaseerd op het wwm pauzeprofiel.
Verder is het nog een work in progress uiteraard
Hmm ik zie het ja. Vreemd. Zal er eerdaags eens naar kijken.quote:
Hehehe deze werkt nog prima!quote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef exelletor het volgende:
[..]
Moet je nieuwe mobiel kopen, hier doet ie het prima.
Nvm, ik moet leren rekenen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef mujentas het volgende:
Maar je hebt een betaalde koffiepauze
Officieel is het beleid niks kopen tijdens koffiepauzes, daarbuiten mag wel. Het beleid verschilt wel per winkel.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:32 schreef donald500 het volgende:
Wat handig!
Maar werkt zeker alleen op pc?
Op mobiel loopt die vast.
Ze zijn dan wel "handig" met mn tijden want op vrijdag dan gewoon een half uur onbetaalde pauze en de zaterdagen een uur.
Mag je dan ook gewoon van je eigen geld producten kopen of alleen van thuis meegenomen spullen eten in de kantine?
Waarom mag dat niet eigenlijk? Heb dat nooit begrepen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Officieel is het beleid niks kopen tijdens koffiepauzes, daarbuiten mag wel. Het beleid verschilt wel per winkel.
Wil best een poging wagen, maar je werkt bij een franchiser, dus kan anders zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:37 schreef OudeBok het volgende:
Kan iemand mij even helpen in DM/PM wat betreft gewerkte uren en hoe dat op mijn loonstrookje staat?
Wat betekent eigenlijk 'overhevelingstoeslag' op het salarisstrookje van WWM?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:38 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wil best een poging wagen, maar je werkt bij een franchiser, dus kan anders zijn.
Heb het nooit bij mij zien staan?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef mujentas het volgende:
Wat betekent eigenlijk 'overhevelingstoeslag' op het salarisstrookje van WWM?
Ik bedoelde eigenlijk vooral die vrijdag als ik een half uur "pauze" heb en die zaterdagen als ik een uur "pauze" heb oftewel gewoon een uur moet overbruggen in de kantine.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Officieel is het beleid niks kopen tijdens koffiepauzes, daarbuiten mag wel. Het beleid verschilt wel per winkel.
Kun je je zojuist zuurverdiende geld weer meteen uitgevenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:45 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk vooral die vrijdag als ik een half uur "pauze" heb en die zaterdagen als ik een uur "pauze" heb oftewel gewoon een uur moet overbruggen in de kantine.
Dus dan mag het wel begrijp ik.
Thanks.
Precies!quote:Op maandag 10 februari 2014 00:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kun je je zojuist zuurverdiende geld weer meteen uitgeven
Waarvoor is die geband dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 01:01 schreef mujentas het volgende:
Mja hij is nog niet af, maar nu David geband is moet hij wel tijd hebben om eraan te werken
Nergens last van, doen wij ook niets meequote:Op maandag 10 februari 2014 09:44 schreef OudeBok het volgende:
Ik word een beetje gek van de hetze tegen de scansnelheden boven de 3 seconden. Als er een getal niet een objectief beeld laat zien van de situatie, is het dat getal. Een razendsnelle caissière, die vergeet met het subtotaal knopje te werken als er een flinke ruimte tussen de band ligt o.i.d. wordt op die manier uiteindelijk benadeeld door het systeem, terwijl een langzame, die overal subtotaal tussen flikkert, nergens last van heeft.
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:12 schreef Partypoeper het volgende:
Iemand plaatste laatst zo'n overzicht van de pauze die je moest krijgen voor elke werktijd.
Maar ik ben 'm kwijt, iemand?
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef mujentas het volgende:
http://ah-urentool.nl/pauzeprofiel.html
Die razendsnelle weet dus niet hoe het systeem werkt.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:44 schreef OudeBok het volgende:
Ik word een beetje gek van de hetze tegen de scansnelheden boven de 3 seconden. Als er een getal niet een objectief beeld laat zien van de situatie, is het dat getal. Een razendsnelle caissière, die vergeet met het subtotaal knopje te werken als er een flinke ruimte tussen de band ligt o.i.d. wordt op die manier uiteindelijk benadeeld door het systeem, terwijl een langzame, die overal subtotaal tussen flikkert, nergens last van heeft.
Het cijfer an sich stelt misschien niet zo veel voor maar in combinatie met regelcorrectie en eerdere regelcorrectie wagtoets aantal kratten bier toch wel cijfers die je in zicht geven hoe iemand kassa draait. Ik controleer iedere dag kc1 rapportage. Alle medewerkers die op de lijst voorkomen ga ik na in srvp. En schrijf er dan bij wat me opvalt en bespreek dit gedurende week. Of het komt terug tijdens de observaties. Toch zie je na verloop van tijd dat de cijfers wel omhoog gaan en de medewerkers beter gaan scoren. En persoonlijke aandacht scoort natuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 09:44 schreef OudeBok het volgende:
word een beetje gek van de hetze tegen de scansnelheden boven de 3 seconden. Als er een getal niet een objectief beeld laat zien van de situatie, is het dat getal. Een razendsnelle caissière, die vergeet met het subtotaal knopje te werken als er een flinke ruimte tussen de band ligt o.i.d. wordt op die manier uiteindelijk benadeeld door het systeem, terwijl een langzame, die overal subtotaal tussen flikkert, nergens last van heeft
Je pauze inkorten en eerder weggaan is natuurlijk niet in de CAO geregeld.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:37 schreef Kadooosh het volgende:
Ze zijn bij mij op werk bezig strict de cao na te volgen. Op zich begrijpbaar.
We hebben nu collega's die 6 uur werken en nu een uur pauze moeten nemen inplaats van 15mins...
Vraag mij af om het om de cao gaat of de betaalde pauze die nu weg valt.
Zelf werk ik 7,5 uur en neem altijd 30 mins pauze(en 15mins) en ga dan eerder weg(sta dus 30mins langer ingepland), dit is al jaren zo.
Dit zal ook wel niet volgens de cao mogen?
Verveel mij al bij 30mins laat staan een uur...
Heb de cao bekeken maar kan het niet vinden
Nee das waar maar zocht eigenlijk gewoon in de cao naar hoe pauzes geregeld zijn maar kan dat niet eens vinden.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je pauze inkorten en eerder weggaan is natuurlijk niet in de CAO geregeld.
Als ze dat opeens niet meer goedvinden dan heb je gewoon pech.
Pauzes staan ook niet in de cao, maar zijn wettelijk geregeld. Albert Heijn wijkt hier in het voordeel van de werknemer van af.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:25 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Nee das waar maar zocht eigenlijk gewoon in de cao naar hoe pauzes geregeld zijn maar kan dat niet eens vinden.
Ah oke bedankt.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Pauzes staan ook niet in de cao, maar zijn wettelijk geregeld. Albert Heijn wijkt hier in het voordeel van de werknemer van af.
Dat is best vroegquote:Op maandag 10 februari 2014 15:06 schreef einschtein het volgende:
Hebben ze bij ons het PAD uit de winkel gehaald, promotie weggegooid, retourafspraak ingevuld en compleet gemeld.
Ja, dat zaterdagavond-tuig hebben de bonuskaartjes niet gelezen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:26 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Dat is best vroeg. Gingen ze uit van de datum op de posters?
'Wij' niet, de ASM kwam op dat idee. Uit opwelling toen die dag, nooit meer wat van gehoord.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:41 schreef exelletor het volgende:
Posters boven het PAD? Maar ach, jullie wilden toch van dat hele PAD idee af, dus deze weekje proefdraaien kan geen kwaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:44 schreef exelletor het volgende:
Even wat anders, mensen op het HK.
Dus vanwege een logistieke fout is de paprika in de actie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
nederlansch, moeilukquote:Op maandag 10 februari 2014 16:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dus vanwege een logistieke fout is de paprika in de actie?
Bij ons (XL) is het PAD een eiland en daarboven zitten 8 postersquote:Op maandag 10 februari 2014 15:41 schreef exelletor het volgende:
Posters boven het PAD? Maar ach, jullie wilden toch van dat hele PAD idee af, dus deze weekje proefdraaien kan geen kwaad.
Ook een ontruimingsoefening gedaan?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:21 schreef einschtein het volgende:
Dat was best informatief, de veiligheidsavond.
Dat is balen! Wat was de reden?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:23 schreef bram1241 het volgende:
sniff sniff afgewezen voor AH-medewerker
Bun, dat is een franchiser. Ik weet niet waar die allemaal zitten, maar je zou op www.ah.nl/werk kunnen kijken of er nog filialen bij jou in de buurt zitten die mensen zoeken.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:27 schreef bram1241 het volgende:
^ze geven geen reden, kreeg net een mailtje met als titel ''personeel'' van buns. Heel jammer, dat er geen reden bij staat.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bun, dat is een franchiser. Ik weet niet waar die allemaal zitten, maar je zou op www.ah.nl/werk kunnen kijken of er nog filialen bij jou in de buurt zitten die mensen zoeken.
Ik ben naar werk.ah.nl gegaan, toen heb ik dat sollicitatieproces doorlopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:27 schreef bram1241 het volgende:
^ze geven geen reden, kreeg net een mailtje met als titel ''personeel'' van buns. Heel jammer, dat er geen reden bij staat.
Lees net in je andere topic dat je 18 bent. Dat kan een reden zijn waarom je niet wordt aangenomen, want je bent gewoonweg duurder dan andere personen. Er zijn filialen die bijvoorbeeld alleen nog maar 15-jarige aannemen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef bram1241 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben naar werk.ah.nl gegaan, toen heb ik dat sollicitatieproces doorlopen.
Vandaag kreeg ik een mailtje van buns dat ik overigens net pas heb gelezen, waarin stond dat ik niet was geselecteerd. Ik ga er nog een invullen, maar ik ga ook alvast naar alternatieven kijken.
Ik snap het, ik zal eens kijken welke sollicitaties er nog open staan.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Lees net in je andere topic dat je 18 bent. Dat kan een reden zijn waarom je niet wordt aangenomen, want je bent gewoonweg duurder dan andere personen. Er zijn filialen die bijvoorbeeld alleen nog maar 15-jarige aannemen.
Als 18-jarige zou je kunnen proberen te solliciteren voor verkoopmedewerker (brood, delicatessen en kaas). Daar zoekt men soms nog wel eens wat oudere mensen voor (omdat je daar sowieso minimaal 16 jaar oud voor moet zijn). Vakkenvullen is in ieder geval uitgesloten (tenzij het filiaal 's nachts gevuld/beleverd wordt. Dan is het misschien nog een kleine kans), omdat iedere 15-jarige dat kan.
We hebben wel de kaarten uitgedeeld en ieder moest zijn/haar kaart serieus nalopen, diegene die over waren moesten checken waar alle brandslangen/blussers/melders hingen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ook een ontruimingsoefening gedaan?
Beste Bram,quote:Op maandag 10 februari 2014 20:27 schreef bram1241 het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:44 schreef exelletor het volgende:
Even wat anders, mensen op het HK.
Nounou, een komma vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And now for something completely different, I'm on a horse.
In eerste instantie nors personeel kan heel aardig zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef CasperH01 het volgende:
Weet iemand een leuke AH om in te solliciteren in de buurt van Amsterdam Amstel?
In de AH's waar ik tot nu toe geweest ben (Wibautstraat en Krugerplein) deed iedereen nogal nors en vond ik het publiek niet echt aangenaam :p
Het maakt vaak een betere indruk als je bij de winkel langs gaat en even een praatje met de (A)SM maakt, dan een online sollicitatie.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef bram1241 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben naar werk.ah.nl gegaan, toen heb ik dat sollicitatieproces doorlopen.
Vandaag kreeg ik een mailtje van buns dat ik overigens net pas heb gelezen, waarin stond dat ik niet was geselecteerd. Ik ga er nog een invullen, maar ik ga ook alvast naar alternatieven kijken.
Hahaha, de Amstel eis is flexibel, ik heb studenten-OVquote:Op maandag 10 februari 2014 23:44 schreef OudeBok het volgende:
[..]
In eerste instantie nors personeel kan heel aardig zijn. In die buurt ken ik helaas geen AH's, woon in Amsterdam maar heb in de omgeving van Amstel niks te zoeken :p.
De franchiser op de eerste van Swinden? De AH To Go op het station (Amstel)?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef CasperH01 het volgende:
Weet iemand een leuke AH om in te solliciteren in de buurt van Amsterdam Amstel?
In de AH's waar ik tot nu toe geweest ben (Wibautstraat en Krugerplein) deed iedereen nogal nors en vond ik het publiek niet echt aangenaam :p
Ik krijg altijd een beetje kriebels bij franchisers, gezien het feit dat afwijken van pauzebeleid daar mogelijk is en ze dat ook graag doen :pquote:Op maandag 10 februari 2014 23:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De franchiser op de eerste van Swinden? De AH To Go op het station (Amstel)?
Joh, zolang je je pauzes maar krijgt.. Die 10 minuutjes betaald of onbetaald.. het is maar hoeveel waarde je er aan hecht :p.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:02 schreef CasperH01 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje kriebels bij franchisers, gezien het feit dat afwijken van pauzebeleid daar mogelijk is en ze dat ook graag doen :p
Is dat daar ook zo? In mijn vorige (dorps) AH werd daar nog al moeilijk over gedaan, en dat was dan nog een gewone
Overigens wel toffe buurt dus, gelukkig ben ik wel fan van een beetje spanning en sensatie
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)e-aan-de-broek.dhtml
Ik ben irritant principieel, beide kanten opquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:35 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Joh, zolang je je pauzes maar krijgt.. Die 10 minuutjes betaald of onbetaald.. het is maar hoeveel waarde je er aan hecht :p.
Haha, oké. Valt wat voor te zeggen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:50 schreef CasperH01 het volgende:
[..]
Ik ben irritant principieel, beide kanten op
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:52 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Haha, oké. Valt wat voor te zeggen, natuurlijk.
Vanavond dus niks voor m'n verjaardag doen maar werken, moet er toch ooit aan gaan wennen. Eerst counterbespreking, daarna 20-22. Met z'n 2'en + rest caissières = VROEG NAAR HUIS
)).
Hahaha, die is geniaal!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:15 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Thanks.
Oh, deze is mooi:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:15 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Thanks.
Oh, deze is mooi.
[ afbeelding ]
haha sukkel dat het is!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:15 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Thanks.
Oh, deze is mooi:
[ afbeelding ]
Er staan nog vragen open.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
haha sukkel dat het is!
Iemand die weet wie dit is, wil de reacties die er vast zullen zijn bij gezet lezen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:15 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Thanks.
Oh, deze is mooi:
[ afbeelding ]
Hebben jullie me gemist?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hij is weer terug van vakantie hoor.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:06 schreef jffry101 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet gewoon van jou afkomstig zijn, d4v1d... En anders wel van Piet.
Jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:10 schreef jffry101 het volgende:
Welkom terug, trouwens.. Ontwenningsverschijnselen gehad?
Niet moeilijk, alleen wordt snel vergeten. Daarom heb ik altijd papiertje bij mij waar ik dingen op zet. Maar meestal doe ik dingen wat anderen vragen, of wat in de winkel niet goed is, direct/zo snel mogelijk. Maar just in-case.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:17 schreef d4v1d het volgende:
Hoe moeilijk is het om even een rooster aan te passenTL had een foutje gemaakt bij het invoeren, is niet erg enzo, kan gebeuren.. Maar ik heb het nu 2 keer gezegd "ik zal t aanpassen".. Nou ik heb geen zin om het nog een keer te vragen, dat word ik irritant
![]()
Ligt nog een briefje in dr postvak, maar ben benieuwd of die voor vrijdag gelezen gaat wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Niet moeilijk, alleen wordt snel vergeten. Daarom heb ik altijd papiertje bij mij waar ik dingen op zet. Maar meestal doe ik dingen wat anderen vragen, of wat in de winkel niet goed is, direct/zo snel mogelijk. Maar just in-case.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:49 schreef einschtein het volgende:
'Wilt u ook eentje mee, mevrouw?'
'Tuurlijk, is goed.'
'<stilte>'
'En wat is het?'
Echt Nederlanders.
Ga terug en gooi het broodje in zijn gezichtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:00 schreef einschtein het volgende:
Godver. Die achterlijke van de Bakker Bart heeft de verkeerde dressing over mijn broodje gedaan
Ik ben lui dus dat wordt hem niet én het is een vrouw.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga terug en gooi het broodje in zijn gezicht
klacht.nl danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ben lui dus dat wordt hem niet én het is een vrouw.
Eetmaatjes?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:49 schreef einschtein het volgende:
'Wilt u ook eentje mee, mevrouw?'
'Tuurlijk, is goed.'
'<stilte>'
'En wat is het?'
Echt Nederlanders.
Ze worden wel gebruikt..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:13 schreef einschtein het volgende:
Mooi ook, in dat taakbericht dat je ze mocht uitdelen bij de kassa.
'Vanwege positieve reacties heeft de Consumentenbond besloten om toestemming te geven dat ze nu bij iedere transactie mogen worden meegegeven'
Nee, jong. Iedere winkel heeft nog te veel van die kutbakjes over die na 3 dagen toch ergens in een kast geworden gemieterd. Dat is waarom we ze weggeven.
Eetmaatjes worden ten minste meegenomen, gouden veters daarentegen...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:12 schreef einschtein het volgende:
Bingo.
Voorraad stond op 924 gisterochtend. Wat een troep.
zouden goed passen bij je roy donders huispakkiequote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:16 schreef exelletor het volgende:
[..]
Eetmaatjes worden ten minste meegenomen, gouden veters daarentegen...
Ja, inderdaad, die lopen ook mooi bagger. Nog een halve container staan...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:16 schreef exelletor het volgende:
[..]
Eetmaatjes worden ten minste meegenomen, gouden veters daarentegen...
Lekker wijf die Cindyquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze worden wel gebruikt..
[ afbeelding ]
Inclusief het kort pittig kapsel
Hoeveel veters zijn dat? (hoeveel colli/be?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, die lopen ook mooi bagger. Nog een halve container staan...
Wij hebben er 1200 en hadden maar drie dozen. Een halve container lijkt me zwaar kut.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:20 schreef d4v1d het volgende:
Hoeveel veters zijn dat? (hoeveel colli/be?) Klinkt als belachelijk veel iig
teringquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:22 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben er 1200 en hadden maar drie dozen. Een halve container lijkt me zwaar kut.
Kan je ze niet bij de voedselbank dumpen? Wie weet hebben die er iets aanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:23 schreef mujentas het volgende:
Wij proberen die eetmaatjes ook bij de kassa aan iedereen te slijten, nog maar 700 te gaan. Niemand wil die dingen hebben
Ja, ik ga ze maar aan rottige klanten meegeven. 'Hier, hang je daar maar aan op'.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:22 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben er 1200 en hadden maar drie dozen. Een halve container lijkt me zwaar kut.
Wij nu ook nog zo'n 700. Er is niemand die ze bij de kassa neerlegt, ik had het gisteren om 8u gedaan en vandaag nog maar weer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:23 schreef mujentas het volgende:
Wij proberen die eetmaatjes ook bij de kassa aan iedereen te slijten, nog maar 700 te gaan. Niemand wil die dingen hebben
Ik mag toch wel aannemen dat die mensen geen eten verspillen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan je ze niet bij de voedselbank dumpen? Wie weet hebben die er iets aan![]()
Ik had zaterdag een dolly pasta(999), een dolly nf opruim, een rolly wijnen/dreft(999), een rolly dreft en non-food(999) uitgehaald. Aan ongekoelde dingen die in assortiment zitten had ik een stuk of drie-vier rolly's?(weet iig dat DE alleen al een halve container was). In principe is het de bedoeling dat alles op de weekrestanten wordt overgestapeld(en dat ze dus maandag gecontroleerd worden), maar met dit soort hoeveelheden is het amper meer te doen, dus laten we het voorlopig staan. Weekrestanten worden bij ons maandag en vrijdag gelopen, dus vrijdag komen de actierestanten erbij.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:35 schreef d4v1d het volgende:
Trouwens een klacht:
De weekrestanten worden hier 3 keer per week gelopen, maandag, woensdag en vrijdag.
Op zondagavond worden dan de actiekoppen leeggehaald, deze vullen ze dan eerst terug in het schap en de restanten die pleuren ze dan allemaal in cbl-11'jes wat resulteert in 2 volle rolly's. Die sorteren ze niet even uit per pad..
Dan staan we dus maandagavond tegen twee volle rolly's met oude actie aan te kijken die we perse moeten nalopen en vullen en vervolgens per pad sorteren.. Meestal gaat er echt amper wat in.. Dit is toch helemaal niet efficient om te doen 24 uur nadat het al eens is gevuld? Dan kan je het beter op de woensdag doen samen met de weekrestanten.. Dan gaat er tenminste iets meer in. Nu verspil je eigenlijk alleen maar tijd op de maandagavond die je beter aan andere dingen kan besteden lijkt mij...
Of wat is hier zoveel beter aan..?
CBL-23 is echt onhandig sinds wij hier met -11 werkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:44 schreef einschtein het volgende:
Bij ons worden de actierestanten in CBL-23 gedaan, nagevuld in het vak en daarna worden álle acties geteld. Dus ook de restanten.En verlengingen, die in het begin van de avond al wel bekend zijn, worden direct op een andere plek (vrije kopstelling, tafel, impulsmand) neer gezet.
Mannen snappen sws niks van drogmetica.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:44 schreef d4v1d het volgende:
CBL-23 is echt onhandig sinds wij hier met -11 werken
grabbelton op drogmetica(Die moet eigenlijk in 7, in 11 is het nogsteeds een beetje grabbelen.
Hoevel man hebben jullie rondlopen voor de weekrestanten? ZIjn er hier maar 2 voor 8 paden, gister in een drie kwartier gedaan. En toen nog 'n klein uur bezig geweest met die rolly'squote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik had zaterdag een dolly pasta(999), een dolly nf opruim, een rolly wijnen/dreft(999), een rolly dreft en non-food(999) uitgehaald. Aan ongekoelde dingen die in assortiment zitten had ik een stuk of drie-vier rolly's?(weet iig dat DE alleen al een halve container was). In principe is het de bedoeling dat alles op de weekrestanten wordt overgestapeld(en dat ze dus maandag gecontroleerd worden), maar met dit soort hoeveelheden is het amper meer te doen, dus laten we het voorlopig staan. Weekrestanten worden bij ons maandag en vrijdag gelopen, dus vrijdag komen de actierestanten erbij.
Wij werken al ruim 7 jaar met 23. Denk niet dat dat gaat veranderen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
CBL-23 is echt onhandig sinds wij hier met -11 werken![]()
grabbelton op drogmetica(Die moet eigenlijk in 7, in 11 is het nogsteeds een beetje grabbelen.
Eerste keer dat ik daar stondquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:46 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mannen snappen sws niks van drogmetica.
Kreeg ooit de vraag van een vrouw welke maandverband goed was. Dafuq.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:46 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mannen snappen sws niks van drogmetica.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
Kreeg ooit de vraag van een vrouw welke maandverband goed was. Dafuq.
Een voor 17 paden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:46 schreef d4v1d het volgende:
Hoevel man hebben jullie rondlopen voor de weekrestanten? ZIjn er hier maar 2 voor 8 paden, gister in een drie kwartier gedaan. En toen nog 'n klein uur bezig geweest met die rolly's
Les 1 van een vakkenvuller: nooit proppen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:51 schreef d4v1d het volgende:
Ook leuk, lag gister tot twee keer toe een fles wasverzachter op de grond, uit het schap gevallen en was kapot... Dachten eerst dat het een klant was.. Duurde even voor we doorhadden dat dat gebeurde omdat we aan de andere kant lasagne hadden gevuld en daartegenaan hadden geduwd.. Viel die dus uit het schap_
Les 1 lijkt mij het goeie vak vinden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Les 1 van een vakkenvuller: nooit proppen.
Die lasagnebladen waren niet gepropt, de wasverzachter had iemand echter wel over het plastic randje gezetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Les 1 van een vakkenvuller: nooit proppen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Les 1 lijkt mij het goeie vak vinden.Maar we snappen je.
En een kutkop, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze worden wel gebruikt..
[ afbeelding ]
Inclusief het kort pittig kapsel
Wel handig dat ze er even bij vermeld dat het macaroni is. Ik dacht dat het spaghetti wasquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En een kutkop, maar dat terzijde.
Dat is toch echt rijstquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wel handig dat ze er even bij vermeld dat het macaroni is. Ik dacht dat het spaghetti was
Ik mag dan een oogafwijking hebben maar dat plaatje is toch echt rijstquote:
Gast, serieus? Dat plaatje van het eetmaatje op FB van die KPK is toch echt macaroni.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik mag dan een oogafwijking hebben maar dat plaatje is toch echt rijst
Dudequote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gast, serieus? Dat plaatje van het eetmaatje op FB van die KPK is toch echt macaroni.
Gewoon lekker rijst makenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:26 schreef d4v1d het volgende:
kuuuuuuuuut.
Bedenk me net dat ik straks moet koken
Nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat de lokale snackbar voor 'm gaat koken.
Even mijn filiaal bellen of ze een eetmaatje voor mij willen achterhouden. Zo'n kekke gadget wil ik natuurlijk in mijn keuken hebben.quote:
Bij ons gewoon af te halen in de kantinequote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Even mijn filiaal bellen of ze een eetmaatje voor mij willen achterhouden. Zo'n kekke gadget wil ik natuurlijk in mijn keuken hebben.
Ja, maar ik zit nog aan de andere kant van de Atlantische oceaan hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bij ons gewoon af te halen in de kantine
Ziet er goed uit. Even bookmarkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee.http://www.ah.nl/allerhan(...)-spaghetti-carbonara
Nu even snel boodschappen doen
Zekerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Even bookmarken
Wij hebben juist veel rode en een paar groene.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:41 schreef einschtein het volgende:
Van de 924 eetmaatjes zijn er 900 blauw bij ons.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:36 schreef einschtein het volgende:
Iemand die de brandweer alvast belt?
link geklikt?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:14 schreef mujentas het volgende:
Een magnetronmaaltijd erin gooien koken noemen
Natuurlijk!quote:
Dat is toch makkie? Of hebben jullie stiekem 2 of 3 blikjes uit de 6-packs gehaald?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:36 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Er zijn prijsjes te winnen als je het aantal blikjes raadt, dus de hele dag staan er mensen druk te tellen.
Het zullen ook vast geen grote prijzen zijn..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:38 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is toch makkie? Of hebben jullie stiekem 2 of 3 blikjes uit de 6-packs gehaald?
Voor 22,60 een volle koelkast? Hij ligt vol met AH Basic?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:16 schreef Etsu het volgende:
Met de kerst nog ¤20 aan tegoedbonnen van de AH gekregen als kerstcadeau, zojuist gebruikt en nu heb ik een volle koelkast voor 2,60 euro.
Kleine koelkast denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Voor 22,60 een volle koelkast? Hij ligt vol met AH Basic?
Allemaal AH flessen bronwaterquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
4x Basic IJstheequote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Screw that, ES toiletpapier erin mieteren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Allemaal AH flessen bronwater
Dat wordt Bourgondisch genieten de komende dagenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
4x Basic IJsthee
Zakje geraspte kaas
3 hele broden (bij ons is het elke dinsdag 3 boulogne oid broden voor 5 euro)
2 flessen wijn
Rosbief
Potje gyroskruiden
Sla
Vochtig toiletpapier
Ik heb al veel vlees en pasta en dingen in huis, dus kan dan weer mooi combineren.
Lange leve vriezer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat wordt Bourgondisch genieten de komende dagen
Dat is best wat, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
4x Basic IJsthee
Zakje geraspte kaas
2 flessen wijn
Rosbief
Potje gyroskruiden
Sla
Vochtig toiletpapier
Ik heb al veel vlees en pasta en dingen in huis, dus kan dan weer mooi combineren.
Maar jij bewaard je vochtig toiletpapier dus in de koelkastquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
4x Basic IJsthee
Zakje geraspte kaas
2 flessen wijn
Rosbief
Potje gyroskruiden
Sla
Vochtig toiletpapier
Zo'n AH huiswijn witte zoete wijn, 3,50 ofzo per fles idd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:53 schreef mujentas het volgende:
Denk dat de wijn het meest heeft gekost![]()
Verder vries ik nooit iets in. Ik koop alleen wat ik nodig heb
Voelt zo lekker frisjes aan de... Njah, je snapt me.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar jij bewaard je vochtig toiletpapier dus in de koelkast
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar jij bewaard je vochtig toiletpapier dus in de koelkast
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
Voelt zo lekker frisjes aan de... Njah, je snapt me.
quote:
Lekker als je pittig hebt gegeten de dag ervoor!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
Voelt zo lekker frisjes aan de... Njah, je snapt me.
Zal er vast leuk uit zienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:36 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Er zijn prijsjes te winnen als je het aantal blikjes raadt, dus de hele dag staan er mensen druk te tellen.
Ik heb gewoon niet zoveel met invriezen. Ik koop wat ik nodig heb, dus ik heb verder ook niets om in te vriezen. Ik ga niet speciaal iets extra's kopen omdat het toevallig in de aanbieding is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo'n AH huiswijn witte zoete wijn, 3,50 ofzo per fles idd.![]()
Waarom niet invriezen? Bij zulke acties kan je dus makkelijk brood invriezen, en ik koop ook altijd vlees in aanbieding of vlees met 35% korting. Dat bespaart heel wat.
Mijn vriezer zit echt propvol met vleesLaatste weken 3 halen voor 6 euro (?) ofzo, gehakt, kipschnitzels, enzo, dat heb ik allemaal netjes in huis
![]()
Hoe komt een betaald sticker nou weer in de bonnenmachine terechtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:41 schreef donald500 het volgende:
Pfft.
Vandaag veel moeten bijdraaien door drukte.
Liep op een gegeven moment de kassa vast, omdat ik tijdens het scannen het bonapparaat opende, omdat er een "betaald" sticker tussen zat.
Ja, weet ik veel dat dan de kassa vastloopt.
Ding deed helemaal niks meer.
Weet ik veel, die lag er al in toen ik moest bijdraaien en zag ik later, de stickers liggen er meestal op of naast en die kassa word alleen door bijdraaiers vaak gebruikt en vrijdag en zaterdag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe komt een betaald sticker nou weer in de bonnenmachine terecht
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:43 schreef mujentas het volgende:
Ja na al die jaren kan de kassa het nog steeds niet handelen als de bonprinter in storing schiet
Ik gebruikte dat altijd als ik naast iemand anders wilde zitten (of even geen zin had hihi)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:41 schreef donald500 het volgende:
Pfft.
Liep op een gegeven moment de kassa vast, omdat ik tijdens het scannen het bonapparaat opende, omdat er een "betaald" sticker tussen zat.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef CasperH01 het volgende:
[..]
Ik gebruikte dat altijd als ik naast iemand anders wilde zitten (of even geen zin had hihi)
Even op feed drukken bij pintransactie en je zit binnen de kortste keren ergens anders
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef CasperH01 het volgende:
[..]
Ik gebruikte dat altijd als ik naast iemand anders wilde zitten (of even geen zin had hihi)
Even op feed drukken bij pintransactie en je zit binnen de kortste keren ergens anders
2 kassa's open, en wanneer exelletor achter 1 van de andere springt gaat 'toevallig' net bij iedere de kassa op storing. Ik denk dat ze het door gaan hebben.quote:
Slaat die vent er wel inquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef koekjess het volgende:
Net bier gehaald bij de winkel van OudeBok, en geen ID laten zien.
Volgens mij moet OudeBok ze nog veel leren daar
Oeps. OudeBok toch. Ik denk dat er een paar caissieres richting een Noord-Koreaans werkkamp gestuurd gaan worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef koekjess het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef koekjess het volgende:
Hier heeft de ASM een keer een hele kassa uit elkaar gehaald om de stekker te vindenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:41 schreef donald500 het volgende:
Pfft.
Jajaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Onder die kassa zat ook een stekker van de koelcel, die had die er bijna uitgetrokken
Goed bezig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier heeft de ASM een keer een hele kassa uit elkaar gehaald om de stekker te vinden
Onder die kassa zat ook een stekker van de koelcel, die had die er bijna uitgetrokken
Niks verzonnen aanquote:
Bij oude kassa's zoals dezequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:47 schreef d4v1d het volgende:
Hier heeft de ASM een keer een hele kassa uit elkaar gehaald om de stekker te vinden
Jij denkt dat de koelcel wordt aangedreven door een stekker?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niks verzonnen aanGeen idee waarom die daar zat, de asm zei dat het de koelcel was.. Het was in ieder geval NIET van de kassa.
Niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bij oude kassa's zoals deze
[ afbeelding ]
Moet je ook de hele voorkant weghalen om de kassa te resetten. Bij die nieuwe kassa's zit de stekker onder de kassa en is de stekker makkelijker te verwijderen.
Ja weet ik veelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Jij denkt dat de koelcel wordt aangedreven door een stekker?
Sowieso is het geen reguliere stekker, als het al een simpele stekker is dan zal het zo'n huge stekker zijn die écht niet in een normaal stopcontact past.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja weet ik veelLijkt me ook sterk dat zo'n stekkertje genoeg stroom levert...
lijkt me iig dat de ASM niks lult..
Krachtstroomquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Sowieso is het geen reguliere stekker, als het al een simpele stekker is dan zal het zo'n huge stekker zijn die écht niet in een normaal stopcontact past.
Ik kon niet op de woord van die stekker, dus vandaar.
Als er iemand lult is die het welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat de asm dan bedoeld, denk niet dat die lult.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Sowieso is het geen reguliere stekker, als het al een simpele stekker is dan zal het zo'n huge stekker zijn die écht niet in een normaal stopcontact past.
Ik kon niet op de woord van die stekker, dus vandaar.
Dat het bij jullie niet zo is betekent toch niet dat het in andere filialen ook niet zo is?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat betekent dat het overal zo is?
Ja, die.quote:
Nee, dat zeg ik ook niet, ik ontken alleen wat jij zegt. Jij insinueert dat wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat het bij jullie niet zo is betekent toch niet dat het in andere filialen ook niet zo is?
Hou je met je eigen afdeling bezigquote:
Ik zal het doorgeven "Einschein van FOK! zei..."quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef einschtein het volgende:
Geen fittie, dat hebben we alleen met WDEVPL.
Tip, d4v1d, laat je ASM niet aan de stekkers zitten.
JA, WAT DENKT IE WEL NIET. HEB TOCH TIG JAAR VERSTAND HIER VAN, JEZUS. LAAT HET HEM LEKKER NORMAAL ZEGGEN, BEN TOCH GEEN POPPETJE OFZO. GODDOMME ZEG. EN NEE IK BEN NIET ARROGANT.quote:
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij ook dan, of ben jij een kassasletje?
Gewoon bij Albert Heijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja laten we een fittie gaan houden over hoe je een kassa kunt resetten
De koelmotor staat in het tweede magazijn. Dus er loopt sowieso een kabeltje(tje?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:59 schreef mujentas het volgende:
Maar die stroom loopt gewoon via de schakelkast die naast de koelmotor staat, niet via een stekkertje bij de kassa
Kabeltje, geen stekker die je in een stopcontact onder de kassa hebt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De koelmotor staat in het tweede magazijn. Dus er loopt sowieso een kabeltje(tje?) onder de winkelvloer door
jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Kabeltje, geen stekker die je in een stopcontact onder de kassa hebt.
lolquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben jij van 1997?Jezus, wat word ik oud.
NIET. DOEN. SERIEUS. Als er één ding is waar ik spijt van heb.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef d4v1d het volgende:
TL liet wel laatst het woord vallen dat er nieuwe bijdraaiers nodig zijn.
Ik verstop me maarvast..
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef einschtein het volgende:
Ib4 "maar zo'n koeling werkt toch gewoon op een USB-oplader".
Daarom verstop ik mequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef einschtein het volgende:
[..]
NIET. DOEN. SERIEUS. Als er één ding is waar ik spijt van heb.
Ik word ook te oud.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat woord heb ik ook al eeuwen niet meer gehoord
En blijven doen.quote:
het bonnetje niet meegeven he. Krijg je toch niet terug bij de belastingsdienst hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
En blijven doen.
Heb ooit een paar week mijn contracturen gedraait bij kassa, omdat gebroken poot. Wat een hel.
Yes, ik ben geslaagdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
het bonnetje niet meegeven he. Krijg je toch niet terug bij de belastingsdienst he![]()
![]()
"Wilt u de bon mee?"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
het bonnetje niet meegeven he. Krijg je toch niet terug bij de belastingsdienst he![]()
![]()
Spannond.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:07 schreef Etsu het volgende:
En einschtein is maar liefst 1 week ouder dan ik
Ja, ik check nu de FoBo's.
Ik werk VKK.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij eens even weg bij die AH van je, dan kan ik je plek innemen.
Klinkt als m'n droom.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik werk VKK.Zonder arrogante TL'ers, dat scheelt dan weer. Die zich volledig de handjes van Verkoop aftrekken, tenzij écht nodig.
Ja, mij is nou eenmaal geleerd (uit ervaringen) dat je het meeste bereikt met het vragen van dingen die je wilt dat er gebeuren in plaats van rond te gaan commanderen. "He, Etsu, zou je dit nog even willen doen?" en daarbij uitleg te geven als het op het eerste gezicht te onduidelijk is.quote:
Ik mag jouquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, mij is nou eenmaal geleerd (uit ervaringen) dat je het meeste bereikt met het vragen van dingen die je wilt dat er gebeuren. "He, Etsu, zou je dit nog even willen doen?" en daarbij uitleg te geven als het op het eerste gezicht te onduidelijk is.
Nu is jouw naam maar een voorbeeld, want verkoop.
Als die TL op een gegeven moment doorheeft dat het elke avond prima in orde is zal het ook minder irritant worden op de duur gok ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef Schuimpjes het volgende:
In mijn filiaal heeft de TL VK nadrukkelijk de taak gekregen om 's avonds de medewerker verkoop te controleren en de takenmatrix af te tekenen. Ook doorvragen als dingen niet gelukt zijn of gedaan zijn. Klinkt als iets voor Etsu.
Klopt. Tegenwoordig wordt er heel weinig/niet gecontroleerd als ik werk/afsluit, dat vind ik wel fijn opzich.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als die TL op een gegeven moment doorheeft dat het elke avond prima in orde is zal het ook minder irritant worden op de duur gok ik
En wat als (A)SM thuis zit te chillen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:33 schreef exelletor het volgende:
Hier wordt alleen AGF door TL's gecontroleerd, verkoop alleen door (A)SM of wannabe ASM.
Dat is ook wat ik graag alleen zou willen zien, idd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:38 schreef exelletor het volgende:
[..]
Niks. Als hun afdeling naar de klote is, krijgen ze wel volgende ochtend op hun dak.
Maar goed, als een medewerker op maandagavond een teringzooi achterlaat dan heeft de medewerker op dinsdagochtend een probleem want die kan het oplossen. Dat de maandagavondmedewerker later op z'n flikker krijgt doet daar niets aan af. Daarom is enige controle door een TL wel prettig lijkt me.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik graag alleen zou willen zien, idd.
Nee. Vind ik niet. Ik hoef geen argumenten te vertellen waarom ik dat vind denk ik zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar goed, als een medewerker op maandagavond een teringzooi achterlaat dan heeft de medewerker op dinsdagochtend een probleem want die kan het oplossen. Dat de maandagavondmedewerker later op z'n flikker krijgt doet daar niets aan af. Daarom is enige controle door een TL wel prettig lijkt me.
Oude winkel? Dan zal hij wel de stekker van de kassakoeler bedoelen. Geen ramp dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja weet ik veelLijkt me ook sterk dat zo'n stekkertje genoeg stroom levert...
Vraag me wel af wat de asm dan bedoeld, denk niet dat die lult.
Bij ons hebben ze een werkschema die 's avonds afgewerkt moet worden. Het is voornamelijk opruimen, schoonmaken en eventueel bijbakken en ook nog even de deli/kaas navullen. Vrij weinig te doen dus, en het gaat ook altijd goed, dus er is ook eigenlijk niet echt controle nodig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Vind ik niet. Ik hoef geen argumenten te vertellen waarom ik dat vind denk ik zo.
Van een medewerker verkoop kan worden verwacht dat hij/zij de avond goed en netjes kan afsluiten volgens de klok en wat moet volgens de richtlijnen/regels, als je daar niet aan voldoet, is de (A)SM, als leidinggevende over de afdeling zelf, de persoon om daar iets van te zeggen. Uiteraard zal degene die de ochtend daarop opent daaronder lijden, maar dat heb je altijd wel.
BaarnII ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:46 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Oude winkel? Dan zal hij wel de stekker van de kassakoeler bedoelen. Geen ramp dus.
Maar bij afwezigheid van de (A)SM zijn de TL's (TL VA als eerste als ik mij niet vergis) verantwoordelijk voor de gehele winkel in het besturingsmodel. Volgens mij is, met de huidige urendruk, niet echt prettig om 's ochtends slecht op te starten. Je hebt nou eenmaal geen tijd (meer) om achter de feiten aan te lopen. Uiteraard moet een medewerker verkoop de afdeling netjes en af achterlaten, maar je weet net zo goed dat dit in de praktijk niet altijd gebeurt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Vind ik niet. Ik hoef geen argumenten te vertellen waarom ik dat vind denk ik zo.
Van een medewerker verkoop kan worden verwacht dat hij/zij de avond goed en netjes kan afsluiten volgens de klok en wat moet volgens de richtlijnen/regels, als je daar niet aan voldoet, is de (A)SM, als leidinggevende over de afdeling zelf, de persoon om daar iets van te zeggen. Uiteraard zal degene die de ochtend daarop opent daaronder lijden, maar dat heb je altijd wel.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze een werkschema die 's avonds afgewerkt moet worden. Het is voornamelijk opruimen, schoonmaken en eventueel bijbakken en ook nog even de deli/kaas navullen. Vrij weinig te doen dus, en het gaat ook altijd goed, dus er is ook eigenlijk niet echt controle nodig.
ja volgens. Het besturingsmodel de TL Vka maar ja dat is zo handig want aangezien het rustig is op de momenten dat de (a)SM er niet is staat die natuurlijk ook vaak vast op de balie. Als er een TL Vkk is dan is de praktijk natuurlijk dat die verantwoordelijk is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar bij afwezigheid van de (A)SM zijn de TL's (TL VA als eerste als ik mij niet vergis) verantwoordelijk voor de gehele winkel in het besturingsmodel. Volgens mij is, met de huidige urendruk, niet echt prettig om 's ochtends slecht op te starten. Je hebt nou eenmaal geen tijd (meer) om achter de feiten aan te lopen. Uiteraard moet een medewerker verkoop de afdeling netjes en af achterlaten, maar je weet net zo goed dat dit in de praktijk niet altijd gebeurt.
Het gaat mij erom dat de TL VK (in mijn geval) meekijkt en waar nodig bij/aanstuurt om te voorkomen dat de afdeling niet af is 's avonds. Dat de (A)SM als direct verantwoordelijke die medewerker vervolgens later nog een aanspreekt lijkt mij zijn of haar goedrecht.
Ik ben zelf ook niet van de werkschema's, maar voor sommige mensen is het handig zodat zij niets vergeten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar je hebt altijd wel luie flikkers tussen zitten die denken dat er niks te doen is terwijl volgens de klok wel wat moet gebeuren. We werken niet meer met een werkschema, want niemand keek er naar om
en die hebben jou arrogante TL dus even nodig om ze weer op scherp te zettenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar je hebt altijd wel luie flikkers tussen zitten die denken dat er niks te doen is terwijl volgens de klok wel wat moet gebeuren. We werken niet meer met een werkschema, want niemand keek er naar om
Zoals ik al zei: het is niet aan hen. Het is aan de (A)SM.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:53 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
en die hebben jou arrogante TL dus even nodig om ze weer op scherp te zetten
Jawel, maar het hangt er ook vanaf wie er staat. Iemand die al jaren elke week zonder problemen de afdeling draait 's avonds heeft niet echt controle nodig, een meisje dat net een week in dienst is wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:54 schreef Janneke141 het volgende:
Vertrouwen is goed. Controle is beter.
Minder controle: ja. Geen controle: nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jawel, maar het hangt er ook vanaf wie er staat. Iemand die al jaren elke week zonder problemen de afdeling draait 's avonds heeft niet echt controle nodig, een meisje dat net een week in dienst is wel.
Want?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Minder controle: ja. Geen controle: nee.
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:54 schreef Janneke141 het volgende:
Vertrouwen is goed. Controle is beter.
Dat ik hier nog op inga.quote:
En dat.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ik hier nog op inga.
Ook een ervaren medewerker kan een dag geen zin hebben om de oven schoon te maken of vergeten om de hartige snacks op te zetten, om wat voor reden dan ook. Zit je de volgende ochtend niet op te wachten.
En juist een ervaren medewerker kan in de gaten krijgen dat niemand ooit controleert wat ie doet en daarom de kantjes er vanaf lopen. Aangezien er toch niet op gecontroleerd wordt.
[..]
En dat.
Mijn inspiratie is even wegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ga jij nou maar painten met je Paus
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef einschtein het volgende:
Geen fissa, dat hebben we alleen met WDEVPL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |