SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Ze staan dan niet teamloos maar hebben dus geen shift. Onlogisch opzich.quote:Ik bedoelde meer dat ik vind dat we genoeg hebben aan een full-time TL die de planningen en de sollicitaties kan doen buiten zijn vers shift om. Toch stonden er altijd extra tl's "teamloos"(die dus geen shift hoeven te doen) ingeroosterd. Met kerst snap ik dat je drie tl's op hetzelfde moment in de winkel wilt hebben, maar op normale dagen? Of dat tl's standaard gingen navullen, daar kun je toch best een goedkopere optie voor vinden?
Hier een hoge dolly aan pasta.
2de: halfuur en kwartierquote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef donald500 het volgende:
Ok, mijn Plaza account is geblokkeerd, dus kan momenteel ff niks lezen en sm is op vakantie / weekje afwezig dus vraag t maar ff hier.
Weet iemand waar ik recht op heb qua (onbetaalde) pauzes als ik de volgende tijden werk?
Werk normaal maar 3 uurtjes per dag, dus echt totaal geen idee.
- 13.30 t/m 19.00
- 12.00 t/m 20.00
- 11.00 t/m 14.00 en 15.00 t/m 18.00
- 14.30 t/m 19.00
- 14.00 t/m 17.30 en 18.00 t/m 20.00
- 09.00 t/m 12.00 en 13.00 t/m 17.30
Filiaal van zes ton in de buurt heeft tijdens een (avond)shift altijd twee tl's rondlopen - eentje voor het aansturen, de andere voor het tellen. Vers en hb shifts hebben ze tegelijkertijd lopen, dus vier tl's op een moment.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:10 schreef ikbenschipper het volgende:
Teamleiders zijn natuurlijk ook nog verantwoordelijk voor de WAP en planning e.d. Maar. 3 teamleiders waren bij ons alleen op zaterdag tussen 13 en 16 aanwezig. Verder kwam je nooit op meer dan 2. Houdbaar en vers shift. En dan praat ik over een winkel van 9 ton
Zo iets ongeveer, pin me er niet op vast.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef donald500 het volgende:
- 13.30 t/m 19.00 half uur?
- 12.00 t/m 20.00 betaald eten + kwartier?
- 11.00 t/m 14.00 en 15.00 t/m 18.00 niks
- 14.30 t/m 19.00 half uur?
- 14.00 t/m 17.30 en 18.00 t/m 20.00 niks + niks
- 09.00 t/m 12.00 en 13.00 t/m 17.30 niks + kwartier
http://ah-urentool.nl/dev/index3.phpquote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef donald500 het volgende:
Ok, mijn Plaza account is geblokkeerd, dus kan momenteel ff niks lezen en sm is op vakantie / weekje afwezig dus vraag t maar ff hier.
Weet iemand waar ik recht op heb qua (onbetaalde) pauzes als ik de volgende tijden werk?
Werk normaal maar 3 uurtjes per dag, dus echt totaal geen idee.
- 13.30 t/m 19.00
- 12.00 t/m 20.00
- 11.00 t/m 14.00 en 15.00 t/m 18.00
- 14.30 t/m 19.00
- 14.00 t/m 17.30 en 18.00 t/m 20.00
- 09.00 t/m 12.00 en 13.00 t/m 17.30
Zie de doorbetaalde pauzes er niet staan?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:25 schreef mujentas het volgende:
http://ah-urentool.nl/dev/index3.php
Vul je uren in en je krijgt een overzichtje gebaseerd op het wwm pauzeprofiel.
Verder is het nog een work in progress uiteraard
Kan eigenlijk niet dat het niet klopt. Voorbeeld?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zie de doorbetaalde pauzes er niet staan?
Ninjaedit: Never mind, zie ze er nu staan, maar klopt niet altijd.
13:30 - 19:00 op maandag.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef mujentas het volgende:
Kan eigenlijk niet dat het niet klopt. Voorbeeld?
Wat handig!quote:Op maandag 10 februari 2014 00:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
http://ah-urentool.nl/dev/index3.php
Vul je uren in en je krijgt een overzichtje gebaseerd op het wwm pauzeprofiel.
Verder is het nog een work in progress uiteraard
Hmm ik zie het ja. Vreemd. Zal er eerdaags eens naar kijken.quote:
Hehehe deze werkt nog prima!quote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef exelletor het volgende:
[..]
Moet je nieuwe mobiel kopen, hier doet ie het prima.
Nvm, ik moet leren rekenen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef mujentas het volgende:
Maar je hebt een betaalde koffiepauze
Officieel is het beleid niks kopen tijdens koffiepauzes, daarbuiten mag wel. Het beleid verschilt wel per winkel.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:32 schreef donald500 het volgende:
Wat handig!
Maar werkt zeker alleen op pc?
Op mobiel loopt die vast.
Ze zijn dan wel "handig" met mn tijden want op vrijdag dan gewoon een half uur onbetaalde pauze en de zaterdagen een uur.
Mag je dan ook gewoon van je eigen geld producten kopen of alleen van thuis meegenomen spullen eten in de kantine?
Waarom mag dat niet eigenlijk? Heb dat nooit begrepen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Officieel is het beleid niks kopen tijdens koffiepauzes, daarbuiten mag wel. Het beleid verschilt wel per winkel.
Wil best een poging wagen, maar je werkt bij een franchiser, dus kan anders zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:37 schreef OudeBok het volgende:
Kan iemand mij even helpen in DM/PM wat betreft gewerkte uren en hoe dat op mijn loonstrookje staat?
Wat betekent eigenlijk 'overhevelingstoeslag' op het salarisstrookje van WWM?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:38 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wil best een poging wagen, maar je werkt bij een franchiser, dus kan anders zijn.
Heb het nooit bij mij zien staan?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef mujentas het volgende:
Wat betekent eigenlijk 'overhevelingstoeslag' op het salarisstrookje van WWM?
Ik bedoelde eigenlijk vooral die vrijdag als ik een half uur "pauze" heb en die zaterdagen als ik een uur "pauze" heb oftewel gewoon een uur moet overbruggen in de kantine.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Officieel is het beleid niks kopen tijdens koffiepauzes, daarbuiten mag wel. Het beleid verschilt wel per winkel.
Kun je je zojuist zuurverdiende geld weer meteen uitgevenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:45 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk vooral die vrijdag als ik een half uur "pauze" heb en die zaterdagen als ik een uur "pauze" heb oftewel gewoon een uur moet overbruggen in de kantine.
Dus dan mag het wel begrijp ik.
Thanks.
Precies!quote:Op maandag 10 februari 2014 00:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kun je je zojuist zuurverdiende geld weer meteen uitgeven
Waarvoor is die geband dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 01:01 schreef mujentas het volgende:
Mja hij is nog niet af, maar nu David geband is moet hij wel tijd hebben om eraan te werken
Nergens last van, doen wij ook niets meequote:Op maandag 10 februari 2014 09:44 schreef OudeBok het volgende:
Ik word een beetje gek van de hetze tegen de scansnelheden boven de 3 seconden. Als er een getal niet een objectief beeld laat zien van de situatie, is het dat getal. Een razendsnelle caissière, die vergeet met het subtotaal knopje te werken als er een flinke ruimte tussen de band ligt o.i.d. wordt op die manier uiteindelijk benadeeld door het systeem, terwijl een langzame, die overal subtotaal tussen flikkert, nergens last van heeft.
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:12 schreef Partypoeper het volgende:
Iemand plaatste laatst zo'n overzicht van de pauze die je moest krijgen voor elke werktijd.
Maar ik ben 'm kwijt, iemand?
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef mujentas het volgende:
http://ah-urentool.nl/pauzeprofiel.html
Die razendsnelle weet dus niet hoe het systeem werkt.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:44 schreef OudeBok het volgende:
Ik word een beetje gek van de hetze tegen de scansnelheden boven de 3 seconden. Als er een getal niet een objectief beeld laat zien van de situatie, is het dat getal. Een razendsnelle caissière, die vergeet met het subtotaal knopje te werken als er een flinke ruimte tussen de band ligt o.i.d. wordt op die manier uiteindelijk benadeeld door het systeem, terwijl een langzame, die overal subtotaal tussen flikkert, nergens last van heeft.
Het cijfer an sich stelt misschien niet zo veel voor maar in combinatie met regelcorrectie en eerdere regelcorrectie wagtoets aantal kratten bier toch wel cijfers die je in zicht geven hoe iemand kassa draait. Ik controleer iedere dag kc1 rapportage. Alle medewerkers die op de lijst voorkomen ga ik na in srvp. En schrijf er dan bij wat me opvalt en bespreek dit gedurende week. Of het komt terug tijdens de observaties. Toch zie je na verloop van tijd dat de cijfers wel omhoog gaan en de medewerkers beter gaan scoren. En persoonlijke aandacht scoort natuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 09:44 schreef OudeBok het volgende:
word een beetje gek van de hetze tegen de scansnelheden boven de 3 seconden. Als er een getal niet een objectief beeld laat zien van de situatie, is het dat getal. Een razendsnelle caissière, die vergeet met het subtotaal knopje te werken als er een flinke ruimte tussen de band ligt o.i.d. wordt op die manier uiteindelijk benadeeld door het systeem, terwijl een langzame, die overal subtotaal tussen flikkert, nergens last van heeft
Je pauze inkorten en eerder weggaan is natuurlijk niet in de CAO geregeld.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:37 schreef Kadooosh het volgende:
Ze zijn bij mij op werk bezig strict de cao na te volgen. Op zich begrijpbaar.
We hebben nu collega's die 6 uur werken en nu een uur pauze moeten nemen inplaats van 15mins...
Vraag mij af om het om de cao gaat of de betaalde pauze die nu weg valt.
Zelf werk ik 7,5 uur en neem altijd 30 mins pauze(en 15mins) en ga dan eerder weg(sta dus 30mins langer ingepland), dit is al jaren zo.
Dit zal ook wel niet volgens de cao mogen?
Verveel mij al bij 30mins laat staan een uur...
Heb de cao bekeken maar kan het niet vinden
Nee das waar maar zocht eigenlijk gewoon in de cao naar hoe pauzes geregeld zijn maar kan dat niet eens vinden.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je pauze inkorten en eerder weggaan is natuurlijk niet in de CAO geregeld.
Als ze dat opeens niet meer goedvinden dan heb je gewoon pech.
Pauzes staan ook niet in de cao, maar zijn wettelijk geregeld. Albert Heijn wijkt hier in het voordeel van de werknemer van af.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:25 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Nee das waar maar zocht eigenlijk gewoon in de cao naar hoe pauzes geregeld zijn maar kan dat niet eens vinden.
Ah oke bedankt.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Pauzes staan ook niet in de cao, maar zijn wettelijk geregeld. Albert Heijn wijkt hier in het voordeel van de werknemer van af.
Dat is best vroegquote:Op maandag 10 februari 2014 15:06 schreef einschtein het volgende:
Hebben ze bij ons het PAD uit de winkel gehaald, promotie weggegooid, retourafspraak ingevuld en compleet gemeld.
Ja, dat zaterdagavond-tuig hebben de bonuskaartjes niet gelezen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:26 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Dat is best vroeg. Gingen ze uit van de datum op de posters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |