hmm weet nietquote:
ja?quote:
Huh? dat hoor jij helemaal niet te zien?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb jij dit ook bij sommige users
Nee, gewoon nee.quote:
Wat is het?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Huh? dat hoor jij helemaal niet te zien?
dat bepaal ik zelf welquote:Op zondag 9 februari 2014 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat flappie?quote:
dat is niet mijn probleemquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat flappie?
Nee maar serieus, Beyonce bleh, vind er niks aan
Nu ik Tjacka`s foto heb gezien wel ja.quote:
wat houdt het in?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
nopequote:
gewoonquote:Op zondag 9 februari 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is niet mijn probleem
maar waarom vind je dat?
Al durf ik wel te stellen dat ik Rihanna niks vind. In een enkele clip wellicht met genoeg effects.quote:
waarom vind je me onaardig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Iedereen zijn ding.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat flappie?
Nee maar serieus, Beyonce bleh, vind er niks aan
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:31 schreef heloef het volgende:
Trouwens die Winterspelen, tussen is het knapste meisje een Togolees. Of hoe je het ook schrijft.je bent zelf knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat vind je leuker aan Beyonce dan?quote:
Trouwens die Winterspelen, tussen is het knapste meisje een Togolees. Of hoe je het ook schrijft.Goed zo. Geen rassenmixenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens die Winterspelen, tussen is het knapste meisje een Togolees. Of hoe je het ook schrijft.wat een kut neger zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ik heb eens zo'n live show van haar gezien op joeptoep, ik vind haar wel iets hebben. Geen beauty queen vergeleken met andere beroemdheden, maar dat hoeft ook niet om aantrekkelijk te zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al durf ik wel te stellen dat ik Rihanna niks vind. In een enkele clip wellicht met genoeg effects.
Jij vind Rihanna wat hebben, en als ik haar knapper vindt dan Beyonce dan ben ik heaumeau?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb eens zo'n live show van haar gezien op joeptoep, ik vind haar wel iets hebben. Geen beauty queen vergeleken met andere beroemdheden, maar dat hoeft ook niet om aantrekkelijk te zijn.
Wat is er Etsu. Vanwaar die nog ergere roep om aandacht?quote:
Zie jij hier zelf een verband tussen?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind Rihanna wat hebben, en als ik haar knapper vindt dan Beyonce dan ben ik heaumeau?
okequote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb eens zo'n live show van haar gezien op joeptoep, ik vind haar wel iets hebben. Geen beauty queen vergeleken met andere beroemdheden, maar dat hoeft ook niet om aantrekkelijk te zijn.
Uitstraling denk ik, kan mijn vinger er niet op leggen.quote:
zeg ik tochquote:Op zondag 9 februari 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er Etsu. Vanwaar die nog ergere roep om aandacht?
onbegrijpelijkquote:Op zondag 9 februari 2014 22:33 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
samen iets van 800 miljoen waard![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |