Weinig creatief onzin verhaal. Zit potentie in had hij de verhaallijn iets beter uitgewerkt.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
KLB / Vriendin maakt het na 3 weekjes uit![]()
zou wel grappig zijn als het echt is gebeurdquote:Op zondag 9 februari 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig creatief onzin verhaal. Zit potentie in had hij de verhaallijn iets beter uitgewerkt.
aaaaaaaaaaah zo leukquote:Op zondag 9 februari 2014 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo ziet het er uit en hieeeeeeeerrrrr is de site.
Hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
Ik voel me gepasseerd.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef heloef het volgende:
Wel eens met de TT, Tchock is mijn favoriete FOK!ker.
haha echtquote:Op zondag 9 februari 2014 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat had ik gister
denk dat ik er wel 20 op kon
Ik geloof niet dat je je uitkleed op het toilet als je vriendin op je wacht om een film verder te kijken.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn als het echt is gebeurd
Geniaal verzonnen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
nee dat meisje stuurde naakt foto'squote:Op zondag 9 februari 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je je uitkleed op het toilet als je vriendin op je wacht om een film verder te kijken.
Dan wacht je tenminste tot ze zelf naar het toilet gaat.
haha sukkelquote:
boeit me nietquote:
jaquote:Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb jij dit ook bij sommige users
heb je al artikelen geplaatstquote:Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb jij dit ook bij sommige users
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |