Wilde ik doen maar FOK! is kk aan het worden. Lukt dus nietquote:Op zondag 9 februari 2014 14:37 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Haal die w wegDit kan mijn OCD niet handelen
Zijn v'squote:Op zondag 9 februari 2014 14:37 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Haal die w wegDit kan mijn OCD niet handelen
Leg jij ze niet aan de ketting thuis? Prutser, dan vraag je er ook om!quote:Op zondag 9 februari 2014 14:30 schreef Hsgbomber het volgende:
Ik zat gisteren met mijn vriendin (nu dus ex...) TV te kijken. Samen naar een goeie film, via Airplay (Apple Airplay voor de mensen die niet weten wat dat is).
Enfin, ik moest naar het toilet. En begon daar met een ander chickie te chatten. Het begon al snel een wat heter gesprek te worden. En binnen een paar minuten stuurde ze me selfies, zonder kleding.
Helaas was ik vergeten dat mijn Airplay gekoppeld staat aan mijn telefoon. Toen ik terug kwam, was mijn vriendin weg. Inclusief haar spullen.
Ik had dus heel het gesprek gestreamed naar de TV. En zij zat nog op de bank.
Vraag maar aan de mods of ik HSG-BOMBER ben.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Beter verzin je een eigen username. Dit komt nog niet eens in de buurt van de kwaliteit van HSG-BOMBER
Die weten dat niet, droplul.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Vraag maar aan de mods of ik HSG-BOMBER ben.
Mods kunnen dat niet zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Vraag maar aan de mods of ik HSG-BOMBER ben.
Wachtwoord/e-mailadres is gereset. Kan niet meer inloggen.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Log gewoon op HSG-BOMBER in. Zo te zien heeft ie geen ban.
Uhuhquote:Op zondag 9 februari 2014 14:42 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Wachtwoord/e-mailadres is gereset. Kan niet meer inloggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |