Ik heb eens zo'n live show van haar gezien op joeptoep, ik vind haar wel iets hebben. Geen beauty queen vergeleken met andere beroemdheden, maar dat hoeft ook niet om aantrekkelijk te zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al durf ik wel te stellen dat ik Rihanna niks vind. In een enkele clip wellicht met genoeg effects.
Jij vind Rihanna wat hebben, en als ik haar knapper vindt dan Beyonce dan ben ik heaumeau?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb eens zo'n live show van haar gezien op joeptoep, ik vind haar wel iets hebben. Geen beauty queen vergeleken met andere beroemdheden, maar dat hoeft ook niet om aantrekkelijk te zijn.
Wat is er Etsu. Vanwaar die nog ergere roep om aandacht?quote:
Zie jij hier zelf een verband tussen?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind Rihanna wat hebben, en als ik haar knapper vindt dan Beyonce dan ben ik heaumeau?
okequote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb eens zo'n live show van haar gezien op joeptoep, ik vind haar wel iets hebben. Geen beauty queen vergeleken met andere beroemdheden, maar dat hoeft ook niet om aantrekkelijk te zijn.
Uitstraling denk ik, kan mijn vinger er niet op leggen.quote:
zeg ik tochquote:Op zondag 9 februari 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er Etsu. Vanwaar die nog ergere roep om aandacht?
onbegrijpelijkquote:Op zondag 9 februari 2014 22:33 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
samen iets van 800 miljoen waard![]()
post een foto dat je in je onderbroek zitquote:
okequote:Op zondag 9 februari 2014 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
post een foto dat je in je onderbroek zit
dan krijg je wel veel aandacht
deze manier werkt niet
Ik vond het wel grappig.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er Etsu. Vanwaar die nog ergere roep om aandacht?
[..]
Zie jij hier zelf een verband tussen?
Je bent zelf een kutneger.quote:
Post jouw droomvrouw eensquote:Op zondag 9 februari 2014 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
fotosjop
al mag shakira ook wel in dat rijtje van zangeressen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel mijn hoofd eraf geknipt, iets met privacy
Dan ga je niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |