SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Onze enige constante factortwitter:SamRaalte twitterde op zondag 09-02-2014 om 20:37:20Ricardo van Rhijn leverde in de laatste tien Eredivisiewedstrijden 38 voorzetten. Tien daarvan kwamen aan. Daar kwam één treffer uit. #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
Nu maar hopen dat Grunn de tukkers een pak slaag gaan geven.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dan gaat het nog echt leuk worden als dat het is. Als ik zo kijk naar die wedstrijd krijg ik die indruk echter niet. Zou ook schandalig zijn.quote:Frank de Boer constateerde zondag na het gelijkspel van Ajax bij PEC Zwolle (1-1) dat hij in herhaling viel. De oefenmeester van de club uit Amsterdam doelde op het aantal gemiste kansen in de eerste helft en het slechte spel in de tweede helft. “Het was een soort kopie van het duel van donderdag met FC Groningen. Alleen scoorden we toen wel vlak voor tijd”, doelde hij op de benauwde zege (2-1).
“Eigenlijk was er 36 minuten niets aan de hand”, vertelde de oefenmeester aan het ANP. “We komen op 1-0 en krijgen voldoende kansen op 2-0. Maar als je die niet maakt, dan kan je de deksel op de neus krijgen.” PEC kwam vlak voor rust op 1-1 en na rust kwam Ajax niet verder dan een knappe actie van Siem de Jong. “Uiteindelijk mogen we nog blij zijn dat we gelijkspelen. Zijn schieten op de paal en lat. Het zal snel beter moeten, veel beter.”
Over de oorzaken voor het verval tastte De Boer nog in het duister. “Gelukkig hebben we een week om daar over na te denken. Misschien vermoeidheid. Dit was hoe dan ook een gemiste kans. Daar ben ik doodziek van.” De Boer verbaast zich erover hoe ver Ajax kan wegzakken. “Normale dingen gaan verkeerd. Dat mag niet als je speler van Ajax bent.”![]()
Niet zonder sterkhouder kieftenbeldquote:Op zondag 9 februari 2014 20:51 schreef Seam het volgende:
Nu maar hopen dat Grunn de tukkers een pak slaag gaan geven.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Had vandaag wel een assist moeten hebben met die bal op Siem.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:51 schreef Heeinz het volgende:
Onze enige constante factortwitter:SamRaalte twitterde op zondag 09-02-2014 om 20:37:20Ricardo van Rhijn leverde in de laatste tien Eredivisiewedstrijden 38 voorzetten. Tien daarvan kwamen aan. Daar kwam één treffer uit. #Ajax reageer retweet
![]()
Anders gewoon siggy in de punt ?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Had vandaag wel een assist moeten hebben met die bal op Siem.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ja of je moeder, die is altijd aanspeelbaar.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Anders gewoon siggy in de punt ?Oh.![]()
Dat klopt. Maar ja. Onze spitsen kunnen natuurlijk niet álles afmaken he.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Had vandaag wel een assist moeten hebben met die bal op Siem.![]()
Probleem op links is imo groter dan de spits-positie.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Oneens. Het zijn allebei posities waar we wat problemen hebben. maar de linksbuiten kan je nog wel eens overslaan. Als de spitspositie niet goed bezet is, waar zijn alle voorzetten dan naar gericht? Wie kan aangespeeld worden door de middenvelders?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:59 schreef Planga het volgende:
Probleem op links is imo groter dan de spits-positie.![]()
Daley Blind zei vorige week nog dat conditie juist het wapen was van Ajax. In de 2de helft is de tegenstander vermoeid en kan Ajax toeslaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan gaat het nog echt leuk worden als dat het is. Als ik zo kijk naar die wedstrijd krijg ik die indruk echter niet. Zou ook schandalig zijn.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Jezus, wat matig. Die moet maar voor straf een paar wedstrijden op de bankquote:Op zondag 9 februari 2014 20:51 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Wie ben jij?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of je moeder, die is altijd aanspeelbaar.Charlie: How's it going in there?
Neem me niet kwalijk, je verwart jezelf met PowerLoungenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Één van de populairste users uit deze reeks.
![]()
"Één van de ..."quote:Op zondag 9 februari 2014 21:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, je verwart jezelf met PowerLoungen
Oh.![]()
Wat een eerquote:Op zondag 9 februari 2014 21:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, je verwart jezelf met PowerLoungen
RED ONS HENNIEGOD![]()
we hebben toch steeds van dit soort periodes, is geen vermoeidheid. zal denk ik te maken hebben met de jonge leeftijd, dan zie je dat gewoon.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan gaat het nog echt leuk worden als dat het is. Als ik zo kijk naar die wedstrijd krijg ik die indruk echter niet. Zou ook schandalig zijn.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Ja het gaat niet altijd best, maar meestal is dit aan het begin van het seizoen. Laten we hopen dat er snel wat verandert, dit gaat niet goed zoquote:Op zondag 9 februari 2014 21:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
we hebben toch steeds van dit soort periodes, is geen vermoeidheid. zal denk ik te maken hebben met de jonge leeftijd, dan zie je dat gewoon.![]()
![]()
Wel een teleurstellend matige user, dat wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Één van de populairste users uit deze reeks.
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Forum Opties Forumhop: Hop naar: