Net als bij het duiken. De dames duiken ook niet van de 10 meter.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Een kwestie van tijd voordat ook van de grote schans gesprongen gaat worden. Nu zijn er nog erg weinig landen en athleten die deze sport uitoefenen, maar als dat gaat groeien, dan komt de grote schans ook wel op het programma te staan.
Als het schuine stuk van de schans nog langer wordt springen ze dus ook weer verder en zit je met exact hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me hier wat bij voorstellen, maar zou het sneeuwtapijt dan niet langer kunnen?
http://nos.nl/video/584299-vuik-krijg-nog-kansen-genoeg.htmlquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef wimderon het volgende:
Na de invoering van het schansspringen voor dames wordt het wordt tijd voor dubbelschansspringen![]()
Ja theoretisch was het mogelijk, maar verder heeft ze ook vaak zat aangegeven dat de kans echt wel klein is. Ze zat nou eenmaal lang rond de 20e-25e plek van de wereld, met vrijwel geen uitschieters naar de top-15.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/584299-vuik-krijg-nog-kansen-genoeg.html
Oke, niet makkelijk, maar ze dacht dat ze het misschien wel kon redden
Sarah Hendrickson.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef wimderon het volgende:
Na de invoering van het schansspringen voor dames wordt het wordt tijd voor dubbelschansspringen![]()
okequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het schuine stuk van de schans nog langer wordt springen ze dus ook weer verder en zit je met exact hetzelfde probleem
Haha wtf, die Japanners zijn allemaal complete weirdosquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef wimderon het volgende:
Kijk dat verklaar een hoop, ik vond ze allemaal al zo verrekte ver springen voor een nieuwe sport en dan in vergelijking tot de mannen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zelfde afstand, maar die beginnen bij gate 29 en de vrouwen bij gate 39
Takanashi won 7/8 WB's en 'moet' hier kampioen wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet echt weinig van deze sport.
Heywoodu vindt dit niet leuk.
Jij bent echt mijn beste vriend deze winterquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nadat ze de helm opgezet hebben.
Ook niet echt mijn ding.Laatst was wel leuk omdat Stoch won.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar zijn de Spelen toch voor, kun je nieuwe sporten "ontdekken"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon ver springen en het moet er mooi uitzien. Meer weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |