SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 09-02-2014 20:09:00 ]
Hey, dat deuntje zit ook in Tropico!quote:
echt he, kijk die gespleten puntjes.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nou die chick met die bos stro als kapsel mag wel weer weg.
jawel niet lullen.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, zal 'm niet noemen brah.
Heb eens gemeet met twee fokkers en het is echt fucking lastig om ze bij hun echte naam te noemen, puur omdat je ze bij hun nickname kent.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:07 schreef Awesome_ het volgende:
Ik stel me op de meet altijd gewoon voor met mijn username.
Idem drinkyquote:Op zondag 9 februari 2014 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent Erkan, Berkan, Serkan of Theekan.
bijna..quote:Op zondag 9 februari 2014 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent Erkan, Berkan, Serkan of Theekan.
Ok dankje....quote:Op zondag 9 februari 2014 20:10 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens Etha heet Ricardo. Verder niks exotisch aan dus
Hahah ja die ken ik wel. Ze hebben er -is aan geplakt om het Grieks te laten klinken.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hij werkt bij een benzinepomp in Oude Pekela. Het betreft een ESSO.
Die er 9 van de 10 keer beter uitzien dan die lelijke wijven die Cor altijd wil zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:21 schreef Klokov het volgende:
VMS die nooit liftende chicks in de OP zet
Geef je net zon kankerwoord..quote:Op zondag 9 februari 2014 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeg eens "Ik ga morgen met een luchtballon varen."
hey hey hey doe eens even normaal zegquote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geef je net zon kankerwoord..
kutjong.
Die brandweerchick van Corquote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die er 9 van de 10 keer beter uitzien dan die lelijke wijven die Cor altijd wil zien.
Hij is te laatquote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ja vms do u even lift? Wat is een dumbbell.. BINEN 10 SEC ANTWOORDEN!
zon dingquote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ja vms do u even lift? Wat is een dumbbell.. BINEN 10 SEC ANTWOORDEN!
Hoe de fuck verzinnen jullie dit soort woorden man, die bestaan niet eens in de verleden tijd.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoe de fuck verzinnen jullie dit soort woorden man, die bestaan niet eens in de verleden tijd.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoe de fuck verzinnen jullie dit soort woorden man, die bestaan niet eens in de verleden tijd.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
vieze streek weer van die griek. Rusland maakte die fout helemaal niet... smerige Goebbels streek!
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
denk maar niet dat het editten je domheid verbergt sukkeltje
Ik ben hier om te leren. Ik dank VMS door mijn post aan te passen zodat er verder niemand meer over stuikeldt.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
denk maar niet dat het editten je domheid verbergt sukkeltje
Hahah godver, het niveau hier is schitterend.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef Awesome_ het volgende:
ik regen
jij regend
wij hebben in het verleden geregend
lol hij is wannabe-rus wetende dat hij nooit de ekte ekte oostblok genetica's zal hebben maar toch hopende met zijn russische cursus op memrise lolololololololololololololololquote:Op zondag 9 februari 2014 20:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Denken dat ik een joegoslaav en een griek vertrouwen boven een Putin.
Honing, havermout of stukjes banaan.quote:Maar goed.
Welke kwark hebben jullie?
Die van De Zaanse Hoeve, Aldi heeft iets meer proteins maar is minder lekker #welgenietenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Honing, havermout of stukjes banaan.
Lol waarom haat je zo man, srs. Gewoon siroop tegenwoordig, maar honing ga ik zo wel doen, lkkr tip.quote:
Gelijk een heel treetje, samen met een volle doos melk; mensen vragen altijd of ik anabolen gebruik.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Eens met Yuri ook altijd LIDL kwark hier.
Fijngehakte dadels erdoorheen is ook lekker.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol waarom haat je zo man, srs. Gewoon siroop tegenwoordig, maar honing ga ik zo wel doen, lkkr tip.
geen humus?!?!?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:38 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon heerlijk genieten van danone aardbeienkwark met honing en slagroom. Op de zondag tel ik mijn calorien niet. Het moet wel leuk blijven!!
Meestal 5 bakken per keer hiero. Laatst pas voor het eerst van de appie gehad, maar die kreeg ik echt moeilijk weg.. vieze ralsmaak.quote:Gelijk een heel treetje, samen met een volle doos melk; mensen vragen altijd of ik anabolen gebruik.
Ik heb nog nooit in mijn leven dadels geproefd.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fijngehakte dadels erdoorheen is ook lekker.
Heerlijk opgebakken aardappeltjes met appelmoes en humus.quote:
Baklava is echt goddelijk, vooral die kleine Turkse.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:44 schreef VMSDKR het volgende:
Laatst een keer baklava geprobeerd. Alsof je een fucking aambeeld opeet.
Ik mis zijn oude video's. Bijv. die met Lapikov a.k.a. Leonardo Di Caprio.quote:
Ik vind 't niks man, mierzoet, en de smaak staat me ook niet aan.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Baklava is echt goddelijk, vooral die kleine Turkse.
Die dingen zijn kaolo lekker. De aldi verkoopt ze in pakjes van 200 gram..zijn lekker zacht en ontpit. Anders moet je even kijken bij de turkse slager.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven dadels geproefd.
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
LOL WAT? ZEEST OE DIKKE KLOOTZAK TEEGN MIE?!
Schaam me nergens voor.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef VMSDKR het volgende:
Miley Cyrus-tracks uitwisselen met Awesome_ over DM. Alle harde motherfuckers uit deze reeks blijken gewoon een klein hartje te hebben.
Ik heb niks te verbergen, nergens bang voor dus.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef Montelly het volgende:
Bent u groen, oranje of rood, bent u verdacht of heeft u niets te verbergen? Hoe illegale immigrantenretoriek zorgt voor het geld om het veiligheidscomplex te perfectioneren.
Het idee van één Big Brother moet plaatsmaken voor een toekomst/realiteit van vele Little Sisters: een netwerk van surveillancetechnologieën die ons allemaal in de gaten houden en die de wereld indelen in mensen die zich wel vrij over deze planeet mogen bewegen en zij die dat niet mogen.
Nu op NL2
http://tegenlicht.vpro.nl(...)ligheidscomplex.html
Digitale agenda..quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef Montelly het volgende:
Bent u groen, oranje of rood, bent u verdacht of heeft u niets te verbergen? Hoe illegale immigrantenretoriek zorgt voor het geld om het veiligheidscomplex te perfectioneren.
Het idee van één Big Brother moet plaatsmaken voor een toekomst/realiteit van vele Little Sisters: een netwerk van surveillancetechnologieën die ons allemaal in de gaten houden en die de wereld indelen in mensen die zich wel vrij over deze planeet mogen bewegen en zij die dat niet mogen.
Nu op NL2
http://tegenlicht.vpro.nl(...)ligheidscomplex.html
doe zelf normaal. je komt hier binnen en meten maar doen alsof je gwn mee kan posten? je hoort hem wel toch?quote:
nee niet gaan sorry heb beetje last van moodswings laatste tijd komt omdat ik superweinig eet omdat ik probeer af te vallen hahaquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik mis zijn oude video's. Bijv. die met Lapikov a.k.a. Leonardo Di Caprio.
Jazz, laten we samen bulken totdat we onszelf in scootmobielen moeten voortbewegen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben fucking dik geworden. gr gr
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
nee niet gaan sorry heb beetje last van moodswings laatste tijd komt omdat ik superweinig eet omdat ik probeer af te vallen haha
Ik moest vandaag echt hard lachen omdat ik het voor me zag hoe een oudje een MAG op haar scootmobiel gemonteerd had. Ja ik weet het zo niet grappig maar toch. En dat ze dan met de terugslag achteruitreed.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jazz, laten we samen bulken totdat we onszelf in scootmobielen moeten voortbewegen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moest vandaag echt hard lachen omdat ik het voor me zag hoe een oudje een MAG op haar scootmobiel gemonteerd had. Ja ik weet het zo niet grappig maar toch. En dat ze dan met de terugslag achteruitreed.
aah, a working girlquote:Op zondag 9 februari 2014 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Senny zit in een werkgroepje van mij, doe normaal ja!
pedoquote:
Dan heb jij ook geen recht van spreken, Laten we het eerlijk houden.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
tetten anders geen recht van spreken.
Stel je anders even voorquote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef Senny_flowers het volgende:
Ik ben het toch aan het uitzoeken GC / Moet je nou wel of niet fotos neerzetten voor toegang hier?
fanta heeft al een tijd geleden teddies laten zien, alleen was jij toen weg van FOKquote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
pedo
[..]
Dan heb jij ook geen recht van spreken, Laten we het eerlijk houden.
homoquote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
pedo
[..]
Dan heb jij ook geen recht van spreken, Laten we het eerlijk houden.
Ik vertrouw erop dat jij dat destijds correct afgehandeld hebt.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fanta heeft al een tijd geleden teddies laten zien, alleen was jij toen weg van FOK
Schattig ding ben je ook.quote:
Allemaal dankzij Henk.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef Awesome_ het volgende:
yuri is ook een harde pickupartist hoor
Hey!quote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef Senny_flowers het volgende:
Ik ben het toch aan het uitzoeken GC / Moet je nou wel of niet fotos neerzetten voor toegang hier?
Nee, ik speel Battlefield.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...I know. Maar je moest MAG googlen he?
ik ben groot geschapen benader mij prive voor een lekkere gijle camsessiequote:
wat is grootquote:Op zondag 9 februari 2014 22:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ben groot geschapen benader mij prive voor een lekkere gijle camsessie
daarna kunne we misschien afspreken als het klikt en elkaar verwenne
Ik ben eergisteren wezen stappen, gister huiswerk gemaakt en vandaag wat aan project gedaan. Jij?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:38 schreef Senny_flowers het volgende:
[..]
goed wat heb je gedaan het weekend
olympische spelen gekekenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben eergisteren wezen stappen, gister huiswerk gemaakt en vandaag wat aan project gedaan. Jij?
Yep. Msn-small talk denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:41 schreef seto het volgende:
volgens mij is dima zijn text game irl precies hetzelfde als hier nu
schaatsen, joues?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete sport van de olympische spelen?
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
he vieze hoertje waarom negeer je me?
kk whitenight dima.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Niet luisteren Senny, ze gaan je naaien.
Ik heb Dima in zn kont verkracht.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:51 schreef Dimachaerus het volgende:
tref helaas elke keer verkeerde mannen
Ik sla je tanden eruit.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb Dima in zn kont verkracht.
Vriend ga anders een keer naar pattaya thailand in de zomervakantie. Daar kan je gratis lekker je ding doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:51 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben zoals ik ben ben niet mooi of slank maar ik ben ik en ik blijf me zelf kan hart zijn maar ook heel lief en zorgzaam tref helaas elke keer verkeerde mannen
Doe de groetjes aan Tim Sharky.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vriend ga anders een keer naar pattaya thailand in de zomervakantie. Daar kan je gratis lekker je ding doen.
Na het zien vanquote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Awesome VS. Dima IS SET.
BETTING BIJ YURI_BOYKA
DIMA IS IS FAVORIET
Zet ik toch 50 op Dimachaerus.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef Senny_flowers het volgende:
Dimachaerus is de enige die ik vertrouw hier
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef Senny_flowers het volgende:
Dimachaerus is de enige die ik vertrouw hier
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
kk whitenight dima.
Oh ja Senny, Dimachaerus gaat proberen heel lief tegen je te doen omdat hij 25 is en nog maagd en wil neuken.
friendzoned.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Na het zien van
[..]
Zet ik toch 50 op Dimachaerus.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef seto het volgende:
[..]Wat leer je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Nice man! Werkt dat memrise een beetje? Ik moet er ook maar eens aan geloven.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:03 schreef seto het volgende:
[..]
momenteel mijn japans weer een beetje aan het opfrissen
Ik ook niet. Yuri vond 'm in ieder geval niet leuk.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen gevoel voor humor
geen idee, net een account gemaaktquote:Op zondag 9 februari 2014 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice man! Werkt dat memrise een beetje? Ik moet er ook maar eens aan geloven.
Ja vooruit, die hadden we hier nog niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben begonnen met Turks op memrise.
Ik vond hem wel grappig, maar volgens mij verwarren mensen mijn posts altijd door mijn gebruik van dequote:Op zondag 9 februari 2014 23:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ook niet. Yuri vond 'm in ieder geval niet leuk. [ afbeelding ]
Yeah, dat is wel tof inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:05 schreef seto het volgende:
[..]
geen idee, net een account gemaakt
vind het tot nu toe wel handig dat je tussendoor steeds korte toetsen krijgt en je ook voor een high score kan gaan tegen andere mensen
Hij was in den beginne toch ook bedoeld als huillach voor wanneer iets emotioneel mooi was ofzo? Bijv. een baby. Zoiets heb ik een keer gelezen dacht ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig, maar volgens mij verwarren mensen mijn posts altijd door mijn gebruik van de. Ik gebruik hem vaak voor een trieste post of voor een grappige post. Hij heeft dus een dubbele betekenis bij mij.
[..]
Yeah, dat is wel tof inderdaad.
Hahahaha, ja klopt. Hij hoort zo ook eigenlijk gebruikt te worden, maar hier op fok1 dus niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij was in den beginne toch ook bedoeld als huillach voor wanneer iets emotioneel mooi was ofzo? Bijv. een baby. Zoiets heb ik een keer gelezen dacht ik.
" Roderick heeft me vorige maand meegenomen voor een weekendje Parijs, het was zó romantisch.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha, ja klopt. Hij hoort zo ook eigenlijk gebruikt te worden, maar hier op fok1 dus niet.
"Oh, wat een prachtig mooie baby zeg. Die lach ook; zo ontzettend lief!"
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
" Roderick heeft me vorige maand meegenomen voor een weekendje Parijs, het was zó romantisch."
matennaaier ! ! !quote:Op zondag 9 februari 2014 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja en hij hoort hiervoor een ban te krijgen.
DM's posten mag niet.
TopicReport gedaan.
goed van jequote:Op zondag 9 februari 2014 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja en hij hoort hiervoor een ban te krijgen.
DM's posten mag niet.
TopicReport gedaan.
Hoe kun jij zo naïef en onwetend blijven qua internetz terwijl je volgens mij hele dagen op de misc en reddit en zo vertoeft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |