https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
Zelfde gaat met Foxcoin gebeuren als met PXL.
Ik zet mijn PXL om in FOX zometeen.
Omdat Foxcoin net als PXL is, een coin die al heel lang bestaat, maar gewoon geen volume heeft, en als het op coinmarketcap komt en een goede exchange gebeurt gewoon het zelfde.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vanwaar die stijging van FOX die je verwacht?
Jij springt echt overal inquote:Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef Spatieloos het volgende:
Wow, WDC is enorm gedaald
Dat moet ik ook kopen van mijn PXL.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef Spatieloos het volgende:
quote:
Oh maar ze zijn wel afgegleden? Dus iets met Geer en Goor?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, mijn familie is niet zo erg afgegleden
Heeft de EO weer een nieuwe natuurserie gevonden om uit te zenden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Overal in dat laag is.quote:
De dev zei, ik neem mijn premine mee en zoek het maar uit of zoiets.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:25 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom is USDe eigenlijk zo laag, ik zou toch zweren dat het 300+ geweest is?
Oh, dat verklaart wel veelquote:Op zondag 9 februari 2014 19:26 schreef Sands het volgende:
[..]
De dev zei, ik neem mijn premine mee en zoek het maar uit of zoiets.
En dat terwijl het eerst juist heel rooskleurig leek.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:26 schreef Sands het volgende:
[..]
De dev zei, ik neem mijn premine mee en zoek het maar uit of zoiets.
Die is er al lang uitquote:Op zondag 9 februari 2014 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dat terwijl het eerst juist heel rooskleurig leek.
Arme NatteKat.
En die pogingen zijn al genoeg om mijn vertrouwen te winnen, misschien nooit naar 300, maar omhoog gaat hij.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:27 schreef peterselieplukkker het volgende:
Dit dus, dev heeft hiermee een aantal BTC mee achterover kunnen drukken.
Er zijn nu wel poginen om de coin te reanimeren door niewe devs.
Verkocht op 260quote:Op zondag 9 februari 2014 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dat terwijl het eerst juist heel rooskleurig leek.
Arme NatteKat.
Koop bij dan, nu ist lekker goedkoop.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:28 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wdc, ik snap het niet wat de heisa eromheen is. Ik heb noh steeds geloof eri n
Heb al gedaanquote:Op zondag 9 februari 2014 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Koop bij dan, nu ist lekker goedkoop.
Link naar exchange dat geen cryptsy heet, zonder achtelijke fees en gewoon werkt?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Koop bij dan, nu ist lekker goedkoop.
Helemaal gelijkquote:Op zondag 9 februari 2014 19:31 schreef robin007bond het volgende:
Het is een bekend gedragseconomisch probleem dat mensen meer waarde hechten aan dingen die ze zelf bezitten.
Wat is er zo erg aan cryptsy?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Link naar exchange dat geen cryptsy heet, zonder achtelijke fees en gewoon werkt?
Zo is dat. Menselijke geest is maar zelden volledig objectief. Spreiden helpt dit gedrag risico te beperken.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:31 schreef robin007bond het volgende:
Het is een bekend gedragseconomisch probleem dat mensen meer waarde hechten aan dingen die ze zelf bezitten.
0.2 en 0.3% dat is toch gewoon normaal?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Achtelijke fees, geeft enkel problemen...
Uhm, op Coinmarket kun je nu ook ICN en RPD kopen en verkopenquote:
RPD nu al? dat is snelquote:Op zondag 9 februari 2014 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, op Coinmarket kun je nu ook ICN en RPD kopen en verkopen.
RPD is volgens Google Rapidcoin en ICN kan ik niet vinden.
Oh dan zoek ik zelf wel!quote:Op zondag 9 februari 2014 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
MINTquote:Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil MINT/MNT op Coinmarket of Coinedup.
iCoinquote:Op zondag 9 februari 2014 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
https://www.cryptorush.in/index.php?p=trading&m=ICN&b=BTCquote:
Pak je kans in April zou ik zeggenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:12 schreef MichaelScott het volgende:
Bucketlist: Toto meeten en om een handtekening vragen
Ik heb het boek niet bij bol.com kunnen vindenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:15 schreef MichaelScott het volgende:
Moet ik voor die tijd nog wel een exemplaartje van zijn boek scoren.
Ik wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb het boek niet bij bol.com kunnen vinden.
Zonde, had je echt niet moeten doen. De difficulty stond vast op 16, je winst was gewoon heel klein, je had beter gewoon DOGE kunnen minen of wat dan ook en dat verkopen om PXL te kopen.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef mike-amersfoort het volgende:
lol, heb 2 weken PXL lopen minen, tergend traag want de difficulty is 4x te hoog.
Nu is de prijs ineens verdubbeld en de hashrate van 20 Mhash naar 100 Mhash gegaan.
Uiteindelijk maakt het niet uit, want je haalt in absolute hoeveelheid evenveel coins binnen, echter worden er nu wel weer meer coins gegenereerd. Enige nadeel is dat de hoge difficulty er voor zorgt dat je minder coins binnenhaalt dan dat mogelijk zou zijn geweest.
Klopt... kan het ook niet goed praten... maar wilde het minen omdat de difficulty dan eerder weer omlaag zou gaan, door het vinden van blocks. Maar dat hadden ook anderen voor me kunnen doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zonde, had je echt niet moeten doen. De difficulty stond vast op 16, je winst was gewoon heel klein, je had beter gewoon DOGE kunnen minen of wat dan ook en dat verkopen om PXL te kopen.
Waarom zou je de difficulty omlaag willen, dan heb je de hele tijd voor niks gemined omdat je daarna weer veel sneller coins kan minen?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:31 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Klopt... kan het ook niet goed praten... maar wilde het minen omdat de difficulty dan eerder weer omlaag zou gaan, door het vinden van blocks. Maar dat hadden ook anderen voor me kunnen doen.
Dat tekentalentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat tekentalentTis duidelijk wie het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:53 schreef Sands het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:55 schreef Toto69 het volgende:
Maxbet getekend:BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
donequote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doneIK WIL OOKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doe!quote:Op zondag 9 februari 2014 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou je wel serieus na kunnen tekenen als je wilt.
Toto's Paintshop, tegen een bitcoin of tips betaling tekent hij je na in paint.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou je wel serieus na kunnen tekenen als je wilt.
Net zoals in Titanic met alleen een medaillon om?quote:
Na 5000 keer is het niet grappig meer hoorquote:
Ga weg joh Geert Glas.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Na 5000 keer is het niet grappig meer hoor.
quote:
Haten op Probleemwijkenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Na 5000 keer is het niet grappig meer hoor.
Melk het niet zo uitquote:
Ik zal jou eens uitmelkenquote:
Heb je camquote:
quote:
Dat tweedequote:
Wie is dat?quote:
Slaapscheetquote:
[Michaelscottmodus]Het is niet moeilijk om iets moois na te tekenen, het wordt toch wel mooi[/Michaelscottmodus]quote:
LOLquote:Op zondag 9 februari 2014 21:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[Michaelscottmodus]Het is niet moeilijk om iets moois na te tekenen, het wordt toch wel mooi[/Michaelscottmodus]
Wat is die Euro waar je het over hebt? Een soort altcoin?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:33 schreef Geralt het volgende:
Jeetje LTC op 13 euro nogwat.
Misschien maar eens wat bijkopen
Was al ff niet meer hier geweest of gekeken naar de koers. Wel had ik voor de zekerheid mn LTC's even naar mn offline wallet gestuurd. Je weets maar nooit
Hé dat is mijn tekst!quote:
gvdquote:Op zondag 9 februari 2014 21:38 schreef Sands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:41 schreef DaMart het volgende:
Ja tuurlijk, ineens vliegt Doge zelfs over mijn sell order heen, na dagenlang ver eronder te hebben gezeten.
Nou ja, nu ik verkocht heb is het ook zo lullig als het binnen 24 uur ineens 2 keer mijn sell order waard isquote:
Maar zo ziet ze er nu eenmaal uit.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Een dag zonder 100% winst is een dag niet geleefd he
hahahaha neequote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar zo ziet ze er nu eenmaal uit.
Anime achtig.
Pics dit datquote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar zo ziet ze er nu eenmaal uit.
Anime achtig.
Ik stuur geen pics door, ik ben betrouwbaar, lees maar:quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:40 schreef Senny_flowers het volgende:
Toto ziet er wel normaal uit, volgens mij is hij wel betrouwbaar
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik stuur geen pics door, ik ben betrouwbaar, lees maar:
[..]
Zelf zoeken dit datquote:
Ik heb pas 50% winst gepakt op NOBL, met de helft van mijn inzet. De laatste keer 100% is al een tijdje geledenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef Sands het volgende:
Een dag zonder 100% winst is een dag niet geleefd he
quote:
Je moet nog wel aan je tekenkunsten werken, ik denk dat ik zelfs een betere kan makenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:48 schreef Toto69 het volgende:
GC / Moet je nou wel of niet fotos neerzetten voor toegang hier?
En in dit topic sta ik in de OP
Doe danquote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet nog wel aan je tekenkunsten werken, ik denk dat ik zelfs een betere kan maken
Haten op transgendersquote:
Uitkijken of ik quote je post in het transgender topic.quote:
Is er een transgendertopicquote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Uitkijken of ik quote je post in het transgender topic.
Bestaat dat?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Uitkijken of ik quote je post in het transgender topic.
Daar moet een piemel in! Daar moet een piemel in!quote:
Viespeukquote:Op zondag 9 februari 2014 22:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in! Daar moet een piemel in!
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
http://www.studenten.net/(...)r_moet_een_piemel_in
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:16 schreef Nattekat het volgende:
Mijn vertrouwen in NOBL is aan het verdwijnen, toch maar sell verlaagd naar de 50% (155)...
GTAnoob is terugquote:
Ik ben helemaal niet terug, ik ben GTAnoob!quote:
Hoe gaat het met de dropshipping?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet terug, ik ben GTAnoob!
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:21 schreef GTAnoob het volgende:
Door mij geschreven (bevestigd als betrouwbaar bron & de warheit!1!).
Bitcoin is in the same position as the Nazi's were in 1945
Bitcoin in China is in the same position as the Nazi's were in 1945.
Some fanatics (SS) are still trying to save their dream (Third Reich) by trying to bypass laws and regulations enforced by the dominant player (Soviet-Union, it's just a coincidence China used to be/is Communist just like the S-U).
The fanatics in this case are, of course, the Chinese bitcoin fanatics, and/or those who have invested a lot in bitcoin and can not afford to lose. You could view the investors as the Nazi SS Death-Squads who were responsible for massacres. They could not surrender, it was either victory, or death.
They are hopelessly trying to bypass the laws and regulations enforced by the Chinese government. For example by trying to get money into the exchanges by using vouchers. The Nazi's, for example, used the Hitler Jugend (children) and the Volkssturm (grandpa's) as their last resort to fight off the Soviets. They, naturally, failed. It was just a temporary measure to extend the existence of the Third Reich by a few more weeks/months.
You could basically say this about the entire bitcoin network. It was very powerful in the beginning, it gained a lot of momentum, and it looked unstoppable. Until it faced the wrath of the Allied Forces. Ironically, the same countries which opposed the Nazi's during World War 2, are currently oppossing bitcoin:
- Russia (Soviet-Union) is extremely anti-bitcoin. They even mentioned that bitcoin users could face jail time.
-China (Japan & Nazi-Germany were part of the Axis forces. Japan fought China, making China & Nazi-Germany enemies) has banned Bitcoin.
-The United States isn't really positive about bitcoin either. The NY hearing was dominated by the anti-bitcoin speakers. The pro-bitcoin speakers did have some good arguments, but it was obvious that the only reason they were pro-bitcoin, was because they had some kind of interest in the survival of bitcoin (investments). Those who were anti-bitcoin, analyzed bitcoin from a neutral point of view, and explained the risk of bitcoin very well. A currency which can not be trusted because:
- The founder is unknown
- It could be dominated by a foreign nation / terrorist group (51% attacks)
- It is extremely volatile
- It is not backed by anything
- Transactions are public, but you can not trace the people behind the transactions
-----
This is the downfall of bitcoin, unfortunately. World War 2 started between 1939-1941, let's take September 1941 (Attack on Pearl Harbor). It ended +/- 4 years later. I expect bitcoin to be in the single digits by June 2014 (Operation Overlord).
-- Oh my gawd. This can not be a coincidence anymore. Too many similarities with World War 2. June 2014 - June 2014: 70 years since Operation Overlord started. This is it people, this is a confirmation that Bitcoin is going down. --
It was a nice experiment, but the First Bitcoin Reich will be destroyed by the world leaders. It is too great of a risk for the established institutions and governments.
was because they had some kind of interest in the survival of bitcoin (investments). Those who were anti-bitcoin, analyzed bitcoin from a neutral point of view, and explained the risk of bitcoin very well. A currency which can not be trusted because:
Okequote:Op zondag 9 februari 2014 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil de troep van noob niet lezen
Some fanatics (SS) are still trying to save their dream (Third Reich) by trying to bypass laws and regulations enforced by the dominant player (Soviet-Union, it's just a coincidence China used to be/is Communist just like the S-U).
The fanatics in this case are, of course, the Chinese bitcoin fanatics, and/or those who have invested a lot in bitcoin and can not afford to lose. You could view the investors as the Nazi SS Death-Squads who were responsible for massacres. They could not surrender, it was either victory, or death.
They are hopelessly trying to bypass the laws and regulations enforced by the Chinese government. For example by trying to get money into the exchanges by using vouchers. The Nazi's, for example, used the Hitler Jugend (children) and the Volkssturm (grandpa's) as their last resort to fight off the Soviets. They, naturally, failed. It was just a temporary measure to extend the existence of the Third Reich by a few more weeks/months.
You could basically say this about the entire bitcoin network. It was very powerful in the beginning, it gained a lot of momentum, and it looked unstoppable. Until it faced the wrath of the Allied Forces. Ironically, the same countries which opposed the Nazi's during World War 2, are currently oppossing bitcoin:
- Russia (Soviet-Union) is extremely anti-bitcoin. They even mentioned that bitcoin users could face jail time.
-China (Japan & Nazi-Germany were part of the Axis forces. Japan fought China, making China & Nazi-Germany enemies) has banned Bitcoin.
-The United States isn't really positive about bitcoin either. The NY hearing was dominated by the anti-bitcoin speakers. The pro-bitcoin speakers did have some good arguments, but it was obvious that the only reason they were pro-bitcoin, was because they had some kind of interest in the survival of bitcoin (investments). Those who were anti-bitcoin, analyzed bitcoin from a neutral point of view, and explained the risk of bitcoin very well. A currency which can not be trusted because:
- The founder is unknown
- Transactions are public, but you can not trace the people behind the transactions
-----
This is the downfall of bitcoin, unfortunately. World War 2 started between 1939-1941, let's take September 1941 (Attack on Pearl Harbor). It ended +/- 4 years later. I expect bitcoin to be in the single digits by June 2014 (Operation Overlord).
-- Oh my gawd. This can not be a coincidence anymore. Too many similarities with World War 2. June 2014 - June 2014: 70 years since Operation Overlord started. This is it people, this is a confirmation that Bitcoin is going down. --
It was a nice experiment, but the First Bitcoin Reich will be destroyed by the world leaders. It is too great of a risk for the established institutions and governments.
waarom ban?! ik doe niks verkeerdquote:Op zondag 9 februari 2014 22:33 schreef Sands het volgende:
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat die ban komt.
Watquote:Op zondag 9 februari 2014 22:35 schreef GTAnoob het volgende:
Soms denk ik aan de briljante quote van filosoof Karl Marx ''Ik denk want ik denk.''
Het heeft iets brilliants, het geeft namelijk aan dat je denkt omdat je denkt, maar omdat je denkt, denk je dat je denkt en daardoor kun je denken 'Ik denk want ik denk.'
Briljant.
Nee man, dat was toen LTC op 24 stond en hij lager wilde kopen, nu kan het al op 18. Daarom is hij ook teruggekeerd uit San Franciscoquote:
Hoe was je vakantie?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:45 schreef roislecxe het volgende:
WDC10.000 punten lager dan ik gekocht heb inmiddels
![]()
Ja, want mijn pakketje is eindelijk aangekomenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:47 schreef dimmak het volgende:
Hallo mensen. Heb ik nog wat gemist? Iedereen een goed weekend gehad?
Daar gaan we weerquote:Op zondag 9 februari 2014 22:45 schreef roislecxe het volgende:
WDC10.000 punten lager dan ik gekocht heb inmiddels
![]()
Het komt wel goed. Heusquote:
quote:Een nieuwe virtuele munteenheid is opgestaan: met de SolarCoin kan zonne-energie worden verhandeld. Het doel is om de kosten van zonne-energie omlaag te brengen.
Vorige maand is de SolarCoin in het leven geroepen, een decentrale en virtuele munteenheid die vergelijkbaar is met de bitcoin. Bedenker Nick Gogerty, oprichter van adviesbedrijf Thoughtful Capital Group, heeft de munt in het leven roepen om mensen te belonen als ze zonne-energie opwekken.
Groen label
SolarCoins zijn gekoppeld aan de kilowattuur, de eenheid van (zonne-)energie. Een SolarCoin staat gelijk aan de geverifieerde productie van 1 megawattuur aan zonne-energie. Producenten ontvangen Renewable Energy Certificates (REC’s, ook wel ‘groene labels’ genoemd) in ruil voor de geproduceerde energie. Volgsystemen registreren REC’s met een uniek nummer waardoor automatisch kan worden bijgehouden hoeveel energie is geproduceerd. De Thoughtful Capital Group zet daarna de REC’s om in SolarCoins.
Een klein deel van de SolarCoins wordt, net zoals bitcoins, gegenereerd door ‘mining’ via een netwerk van aaneengesloten computers.
Het is de bedoeling dat de munten zullen stijgen in waarde na verloop van tijd wanneer ze publiek worden verhandeld. De virtuele beurs Vault of Satoshi zegt te overwegen om steun te verlenen aan de SolarCoin.
Circulatie van de SolarCoin. Bron: SolarCoin.org
Circulatie van de SolarCoin. Bron: SolarCoin.org
Beloning
Volgens Gogerty is de virtuele munt binnen vijf jaar tussen de ¤ 15 en ¤ 22 waard. Met de SolarCoin hoopt de Thoughtful Capital Group een beloning te creëren om zoveel mogelijk geld in zonne-energie te investeren. “We zijn hard bezig om internationaal bereik te krijgen. Met een grotere gemeenschap en een open source-opzet kunnen we in elk land een netwerk opzetten.”
“De zonnemunt kan een grote markt openen voor investeringen in hernieuwbare energie,” zegt Paul Herman, CEO van investeerder HIP Investor. NGO’s en ‘family office’-investeerders kunnen volgens hem samenwerken om meer monetaire beloningen te creëren voor zonne-energie. “SolarCoin kan de eerste munt zijn in een reeks van andere bitcoin-achtige munteenheden, zoals WindCoin, BioMassCoin en GeoThermalCoin.”
Past hij of moet je eerst oefenen?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja, want mijn pakketje is eindelijk aangekomen
Heb je m al gemined ?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
http://www.duurzaambedrij(...)gie-met-de-solarcoin
[..]
[ afbeelding ]
Als ik een PS3 in mijn reet moet stoppen moet ik wel even oefenen jaquote:Op zondag 9 februari 2014 22:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Past hij of moet je eerst oefenen?
Dat is een vreemde fetisjquote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als ik een PS3 in mijn reet moet stoppen moet ik wel even oefenen ja![]()
De controller heeft natuurlijk wel een trilfunctiequote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Fat of ben jij meer van de Slim?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als ik een PS3 in mijn reet moet stoppen moet ik wel even oefenen ja![]()
Hangt van mijn humeur afquote:
Als die echt 10 euro waard worden dan heb je een leuk huis.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, in het begin, heb er nog 44k ofzo.
Same herequote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, in het begin, heb er nog 44k ofzo.
Nog één?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Als die echt 10 euro waard worden dan heb je een leuk huis.
Vet!quote:Op zondag 9 februari 2014 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja in San Francisco, dan kun je GTAnoob van de brug zien springen.
whahahaha, waar is die user eigenlijk gebleven? ik zie m nooit meer hier...?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja in San Francisco, dan kun je GTAnoob van de brug zien springen.
Scroll eens naar boven/pagina 7quote:Op zondag 9 februari 2014 23:00 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
whahahaha, waar is die user eigenlijk gebleven? ik zie m nooit meer hier...?
pagina 7, bovenaan...quote:Op zondag 9 februari 2014 22:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in! Daar moet een piemel in!
quote:
- The founder is unknown
-----
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, slachtoffer van de Cafébrand in Volendam![]()
[..]
[..]
Staat nog niet op een exchange zeker?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:56 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Same here10k
Wel weer zo`n coin waar meer aandacht voor aan het komen is (ook op twitter) maar die verder geruisloos opereert...
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:05 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Volendam.
Hij gaat alles weggeven aan Sands.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:15 schreef MichaelScott het volgende:
Heb je al een nieuw doel om je geld aan te besteden?
Rest van m'n hypotheek, mocht het lukken.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:15 schreef MichaelScott het volgende:
Heb je al een nieuw doel om je geld aan te besteden?
Heb je ook echt al een stukje hypotheek afgelost? Dat is wel gaafquote:Op zondag 9 februari 2014 23:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Rest van m'n hypotheek, mocht het lukken.
Ben halverwege (eerste deel is nu weg), dus dat motiveert.
Wat was dat 120 dollar per btcquote:Op zondag 9 februari 2014 23:12 schreef MaGNeT het volgende:
TeaCoin is wat ingezakt vanwege het lage volume maar inmiddels toch al 150k gedumpt voor 1.93 BTC, vandaag.
Nog 375k te gaan...
Ik kocht op 109 dus zit nog safe.quote:Op maandag 10 februari 2014 07:31 schreef Nattekat het volgende:
NOBL is een beetje in waarde gedaald, gelukkig zit ik er niet meer in
Niet op de top verkopenquote:Op maandag 10 februari 2014 07:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kocht op 109 dus zit nog safe.
Denken dat altcoins het eeuwige leven hebbenquote:
Denken dat Bitcoin altijd nummer 1 blijftquote:Op maandag 10 februari 2014 07:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken dat altcoins het eeuwige leven hebben
Iets met een gemolken geit.
Ooit komt er een opvolger, maar dat is zeker niet NOBLquote:Op maandag 10 februari 2014 07:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Denken dat Bitcoin altijd nummer 1 blijft
Wie weet, misschien welquote:Op maandag 10 februari 2014 07:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Denken dat Bitcoin altijd nummer 1 blijft
Mooi dat ik ze heb gehold.quote:Op maandag 10 februari 2014 07:49 schreef Spatieloos het volgende:
PXLcoin laatste op coinmarketcap
Dat kan dus alleen maar omhoog. Ik koop er wat terug.
Yupquote:Op maandag 10 februari 2014 04:45 schreef zomertje het volgende:
[..]
Heb je ook echt al een stukje hypotheek afgelost? Dat is wel gaaf
Overigens wel wat gedaald op de exchanges. Maar misschien een mooi koopmoment.quote:Op maandag 10 februari 2014 07:49 schreef Spatieloos het volgende:
PXLcoin laatste op coinmarketcap
Dat kan dus alleen maar omhoog. Ik koop er wat terug.
Met verlies verkopenquote:Op maandag 10 februari 2014 07:36 schreef RoelerMF het volgende:
Ik heb de waarde van mijn WDC in een maand zien halveren, bummer. Nu er niks gaat gebeuren op 14 februari met WDC/ Scharmbeck twijfel ik of ik niet de WDC zal inruilen voor wat LTC.
Ja dan ben ik ook rijk, maar dat lijkt me heel sterk.quote:Op maandag 10 februari 2014 07:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Overigens wel wat gedaald op de exchanges. Maar misschien een mooi koopmoment.
Als ze 0.1 BTC per stuk gaan kosten ben ik rijk.
Het is toegestaan te dromen.quote:Op maandag 10 februari 2014 07:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dan ben ik ook rijk, maar dat lijkt me heel sterk.
Hoeveel heb je er? Heb er nu 1350 ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 07:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is toegestaan te dromen.
Nee dat gaat TIPS worden.quote:Op maandag 10 februari 2014 07:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ooit komt er een opvolger, maar dat is zeker niet NOBL
Weinig, het einde van bitcoin enzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:03 schreef brombeer_ het volgende:
Vandaag komt mt gox met nieuws naar buiten toch?
Wat verwachten jullie dat er gaat gebeuren?
Niets wijst erop dat WDC een oppepper gaat krijgen. Hoop onzekerheden en onduidelijkheden. Ik kijk het nog een weekje aan en dan zie ik wel weer verderquote:Op maandag 10 februari 2014 07:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar WDC, dat is niet meer te stoppen, dat is nu zo laag dat het alleen maar weer omhoog kan, gewoon bijkopen en anders holden. LTC gaat je je verliezen niet zomaar teruggeven, dat kan maanden duren, die is zo stabiel als BTC, en daar maak je dus niet zomaar winst op.
Yep, nice. In januari al een boel van gesolominedquote:Op zondag 9 februari 2014 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dat is wel te overzienquote:Op maandag 10 februari 2014 08:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Weinig, het einde van bitcoin enzo.
Holy fuck. Ik heb er maar iets van 253.quote:Op maandag 10 februari 2014 07:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er? Heb er nu 1350 ofzo.
Het is wel te bidden. Ik heb vorige week nog aardig bijgekocht.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:07 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Niets wijst erop dat WDC een oppepper gaat krijgen. Hoop onzekerheden en onduidelijkheden. Ik kijk het nog een weekje aan en dan zie ik wel weer verder
Ik heb hetzelfde dilemmaquote:Op maandag 10 februari 2014 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... to litecoin or not to litecoin?
Maxbetquote:
Naar litecoin.quote:
Adblock uitzettenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:22 schreef RoelerMF het volgende:
Haat, mijn browser laat niet meer automatisch nieuwe posts zien in dit topic
Jaquote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef Mortaxx het volgende:
Claimen ze nu dat heel btc bugged is om hun hachje te redden?
Ik geloof best dat die bug bestaat... maar als je ziet hoeveel moeite het kost om die bug te gebruiken, vind ik het bizar dat je eigenlijk je hele bedrijf sluit tot het is opgelost... hun handelingen beïnvloeden een markt waar miljarden in omgaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:30 schreef Scorpie het volgende:
Zo, even deze crisis meepakken dan maar. 3000$ verlies genomen
Ja. Maar misschien zou het kunnen.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef Mortaxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |