quote:Op zondag 9 februari 2014 18:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
zo was dit onze "kerstkaart"
[ afbeelding ]
vriend weggepaint
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het vaak wel grappig om te zien, de likes.
Iemand die post: Zo, even boodschappen doen.
2500 likes.
zou ik ook doenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso dat mensen ook op Vind ik leuk kunnen drukken bij een bericht als iemand overleden is![]()
Ja dat is zo awkward want ze bedoelen het eigenlijk goed.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso dat mensen ook op Vind ik leuk kunnen drukken bij een bericht als iemand overleden is![]()
Ja, maar ja, reageer dan gewoon zonder een likequote:Op zondag 9 februari 2014 18:12 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja dat is zo awkward want ze bedoelen het eigenlijk goed.
Of hun hele cijferlijst delenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:12 schreef arachide. het volgende:
Ik vind mensen die bij ieder tentamen melden dat ze hem gehaald hebben ook hinderlijk,
deed ik vorig jaar welquote:Op zondag 9 februari 2014 18:12 schreef arachide. het volgende:
Ik vind mensen die bij ieder tentamen melden dat ze hem gehaald hebben ook hinderlijk,
Wauw da's echt fantastisch!quote:
Fantastisch!quote:
Dat er genoeg rukkers zijn die alles liken van het vrouwelijke geslacht. Zelfs triviale dingen als "boodschappen doen".quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
261, laatst 262 maar nu heeft toto mij verwijderd omdat hij niet tegen mijn mening kan
valt nog meequote:Op zondag 9 februari 2014 18:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
313, ik heb een hele zooi verwijderd
Nocommentquote:
Flikkerquote:
Ik heb alleen toen ik aan het eind van het blok alles binnen had het er wel neergezet,maar dan wel weer zo dat het meer grappig was.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
deed ik vorig jaar welvond het echt superspannend toen, nu in het tweede jaar vind ik het 'ooooh, wel gehaald, tof!' of 'niet gehaald? kut, dan maar volgend jaar opnieuw bij die leuke leraar
'
Omg KSquote:
Wie!?quote:
Wel willen meeten en lammetjes willen aaien maar niet op FBquote:
Ik weet niet hoe je heet jongenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel willen meeten en lammetjes willen aaien maar niet op FB
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook, met zijn mooie up-to-date profielfoto..
Hij heet Renč.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je heet jongen
Ja, maar op elke foto zie jij er toch anders uit.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Haha.
Zag je die foto van mijn oudste en nieuwste pf naast elkaar?
ik heb een hele originele achternaamquote:Op zondag 9 februari 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je heet jongen
Hahaha, kutje.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook, met zijn mooie up-to-date profielfoto..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |