quote:Op zondag 9 februari 2014 18:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
zo was dit onze "kerstkaart"
[ afbeelding ]
vriend weggepaint
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het vaak wel grappig om te zien, de likes.
Iemand die post: Zo, even boodschappen doen.
2500 likes.
zou ik ook doenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso dat mensen ook op Vind ik leuk kunnen drukken bij een bericht als iemand overleden is![]()
Ja dat is zo awkward want ze bedoelen het eigenlijk goed.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso dat mensen ook op Vind ik leuk kunnen drukken bij een bericht als iemand overleden is![]()
Ja, maar ja, reageer dan gewoon zonder een likequote:Op zondag 9 februari 2014 18:12 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja dat is zo awkward want ze bedoelen het eigenlijk goed.
Of hun hele cijferlijst delenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:12 schreef arachide. het volgende:
Ik vind mensen die bij ieder tentamen melden dat ze hem gehaald hebben ook hinderlijk,
deed ik vorig jaar welquote:Op zondag 9 februari 2014 18:12 schreef arachide. het volgende:
Ik vind mensen die bij ieder tentamen melden dat ze hem gehaald hebben ook hinderlijk,
Wauw da's echt fantastisch!quote:
Fantastisch!quote:
Dat er genoeg rukkers zijn die alles liken van het vrouwelijke geslacht. Zelfs triviale dingen als "boodschappen doen".quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
261, laatst 262 maar nu heeft toto mij verwijderd omdat hij niet tegen mijn mening kan
valt nog meequote:Op zondag 9 februari 2014 18:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
313, ik heb een hele zooi verwijderd
Nocommentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |