Ik heb alleen toen ik aan het eind van het blok alles binnen had het er wel neergezet,maar dan wel weer zo dat het meer grappig was.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
deed ik vorig jaar welvond het echt superspannend toen, nu in het tweede jaar vind ik het 'ooooh, wel gehaald, tof!' of 'niet gehaald? kut, dan maar volgend jaar opnieuw bij die leuke leraar
'
Omg KSquote:
Wie!?quote:
Wel willen meeten en lammetjes willen aaien maar niet op FBquote:
Ik weet niet hoe je heet jongenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel willen meeten en lammetjes willen aaien maar niet op FB
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook, met zijn mooie up-to-date profielfoto..
Hij heet Renè.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je heet jongen
Ja, maar op elke foto zie jij er toch anders uit.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Haha.
Zag je die foto van mijn oudste en nieuwste pf naast elkaar?
ik heb een hele originele achternaamquote:Op zondag 9 februari 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je heet jongen
Hahaha, kutje.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook, met zijn mooie up-to-date profielfoto..
quote:
hoe grappig dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb alleen toen ik aan het eind van het blok alles binnen had het er wel neergezet,maar dan wel weer zo dat het meer grappig was.
Net zoals toen ik twee jaar samen was met die blonde. Prachtige mongolenfoto met als tekst "raad eens welke twee mongooltjes twee jaar bij elkaar zijn?" en een hoop doge achtige teksten in comic sans
true datquote:Op zondag 9 februari 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik heb een hele originele achternaam
Hint hint
Ik heb 1 foto, daar span ik echt de kroon wat dat betreftquote:Op zondag 9 februari 2014 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar op elke foto zie jij er toch anders uit.
ik verwacht DMquote:Op zondag 9 februari 2014 18:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb 1 foto, daar span ik echt de kroon wat dat betreft
Dat was een complimentquote:
vrouwenneukerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |