Nja, als bekend is dat ze door een gekleurde bril kijken vind ik het niet zo erg. Moet je ze alleen niet te serieus nemen als het om hun eigen cluppie gaatquote:Op maandag 10 februari 2014 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voetbal priet praaters met zo een club voorkeur dat ze niet meer objectief kunnen zijn is natuurlijk belachelijk.
Sowieso niet serieus nemenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nja, als bekend is dat ze door een gekleurde bril kijken vind ik het niet zo erg. Moet je ze alleen niet te serieus nemen als het om hun eigen cluppie gaat
Wat 'ook' precies is vraag ik me af als ik matige voetballers voor veel geld verkocht zie worden, telkens bij dezelfde clubs.quote:
Dat mag ik toch wel hopen.quote:Dat Depay verder is? Of naar studio voetbal![]()
Ik denk dat scoutingapparaten Boëtius zeker niet onder vinden doen hoor voor Depay.
Confronteerden ze die josti ook meteen met zijn ongefundeerde uitspraak?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:56 schreef Luni het volgende:
Waterreus: 'Boëtius pas volgend jaar niveau Depay.'
Depay: 22W, 6G, 7A
Boëtius: 18W, 7G, 7A
Wij kunnen duidelijk merken voor welke club de slechtste voetbalanalyticus is.
Ze zeiden dat het een kwestie van smaak is en Boëtius een elegantere speler is waar mensen liever naar kijkenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Confronteerden ze die josti ook meteen met zijn ongefundeerde uitspraak?
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het een kwestie van smaak is en Boëtius een elegantere speler is waar mensen liever naar kijken
randement nog welquote:Op maandag 10 februari 2014 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Boëtius volgend jaar net zo droevig en randementsloos gaat spelen als Depay.
Heeft ook met het team te maken, dat heeft Koeman toch duidelijk beter voor elkaar dan Cocuquote:Op maandag 10 februari 2014 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Boëtius volgend jaar net zo droevig en randementsloos gaat spelen als Depay.
Ho ho, je vergeet dat De Verlosser is gearriveerd in Eindhoven en dat het lek boven isquote:Op maandag 10 februari 2014 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft ook met het team te maken, dat heeft Koeman toch duidelijk beter voor elkaar dan Cocu
Dat heeft ook JUIST te maken met de ontwikkeling van bijvoorbeeld Boetius.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft ook met het team te maken, dat heeft Koeman toch duidelijk beter voor elkaar dan Cocu
Wij hebben toch ook onze eigen Verlosser? Heeft nog wat minuten gemaakt zaterdag.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ho ho, je vergeet dat De Verlosser is gearriveerd in Eindhoven en dat het lek boven is
Ja dat, en hadden we overzicht al genoemd?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:53 schreef Karelnoord het volgende:
Die Boëtius/depay discussie slaat inderdaad helemaal nergens op. Het enige wat Depay heeft is body en een hard schot. Daarintegen heeft boëtius een betere dribbel, overzicht, techniek en is die gewoon een stuk effectiever. Vooral overzicht weegt voor mij zwaar.
De één beter vinden maakt de ander niet meteen slecht, Depay heeft meer explosiviteitquote:Op maandag 10 februari 2014 12:53 schreef Karelnoord het volgende:
Die Boëtius/depay discussie slaat inderdaad helemaal nergens op. Het enige wat Depay heeft is body en een hard schot. Daarintegen heeft boëtius een betere dribbel, overzicht, techniek en is die gewoon een stuk effectiever. Vooral overzicht weegt voor mij zwaar.
Nuttige signature.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Waar kijken zo 'ook zo' naar?
Dat Depay verder is? Of naar studio voetbal![]()
Ik denk dat scoutingapparaten Boëtius zeker niet onder vinden doen hoor voor Depay.
Thanks, you tooquote:
Je denkt dat een ander wel snel presteert met wat er naar verwachting komend jaar beschikbaar is?quote:Op maandag 10 februari 2014 07:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja... Ik blijf dubieus over het verwachtingspatroon... Van Gaal staat er om bekend dat hij enkel voor prijzen gaat en een opbouwtrainer is. Heeft de club dat geduld?
Zo ja, dan zeg ik; halen, dat arrogante stuk <censuur>
Niets mis met Rinus jaquote:En hoe vaak heeft hij het bij het juiste eind?
Allereerst kun je er al niet van uitgaan dat dat hele rijtje gaat slagen bij ons, dus je uitspraak 'heerlijke bank' slaat kant noch kut. Daarnaast, als ze wel slagen, zou het zomaar kunnen dat bijvoorbeeld Van Beek en Lopes Cabral over en half, anderhalf jaar noodgedwongen veel te vroeg basisspeler zijn, en daarachter een of andere lul de behangert op de bank zit.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:39 schreef ace_eleven het volgende:
Over de smallere selectie, dat heeft natuurlijk alles te maken met het doorselecteren zonder teveel aanvoer te kunnen regelen want geen geld. De basiself kunnen mee in de top van Nederland en zijn niet voor niets international.
Als we nog even geduld hebben hebben we een bank met Hahn, Van Beek, Lopes Cabral, Sleegers, Karsdorp, vervolgens weer aangevuld met Slabbekoorn en wellicht R.Kongolo, een heerlijke bank wmb.
Dan is T.Kongolo al als basisspeler meegerekend en zou voor de rest van de verkopen door de TS gekozen moeten worden of een Vormer, Goossens, Te Vrede, Manu en Nelom goed genoeg zijn om basisplaatsen te veroveren of dat op die plaatsen geïnvesteerd mag en kan worden (of dat de bovenstaande talentjes gelijk voor de leeuwen gaan natuurlijkdan kun je her of der in de breedte investeren)
En terecht. Ik hoef die jood echt niet als trainer. Net als dat ik geen van Basten, Adriaanse of welke andere engerd dan ook maar moet.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Man U is waarschijnlijk vrij Van Gaal kunnen we vergeten.
Waarom zou de afschrijvingsperiode dan langer zijn?quote:Een eventueel nieuw stadion voor Feyenoord kan het beste op de plek van de huidige Kuip komen. Dat is althans de mening van verkenners Wim van Sluis en Hans Vervat, die ook verbouwing niet uitsluiten.
'Een nieuw stadion op de huidige plek is financieel aantrekkelijk. De afschrijvingsperiode is dan langer', aldus Van Sluis, die net als Vervat weinig voelt voor nieuwbouw op Sportpark Varkenoord. 'Het stadion komt wat ons betreft in de stadiondriehoek. Dat is een betere optie dan Varkenoord.'
Volgens Van Sluis hebben de plannen van RedDeKuip, BAM, VolkerWessels en ZwartJansma de beste papieren. Deze vier varianten gaan allemaal uit van een 'schil' over de huidige Kuip. De verkenners gaan nu alle plannen en modellen financieel verder bestuderen.
'Het ligt het meest voor de hand dat we de gemeente twee opties voorleggen. Dan kunnen ze kiezen', besluit Van Sluis, die net als Vervat een positieve houding bij de politieke partijen merkt om financieel mee te doen in de plannen.'
De drie verkenners spraken maandagochtend in de perskamer van het Feyenoord-stadion met geïnteresseerde media. Het was de tweede bijeenkomst in korte tijd. Op die manier wil het trio het publiek zoveel als mogelijk op de hoogte houden van de ontwikkelingen in de aanloop naar hun defintieve advies.
Wie moet er dan trainer worden?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En terecht. Ik hoef die jood echt niet als trainer. Net als dat ik geen van Basten, Adriaanse of welke andere engerd dan ook maar moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |