SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doelpunt van het weekend:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2014 15:55:51 ]
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb laatst een foto geplaatst van mijn hont
Heb je in de klas gezeten bij Jetro?quote:
Gaat die ook naar de hondentovenaar ?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb laatst een foto geplaatst van mijn hont
Doe maar gewoon niet, dat scheelt gezeik.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We hebben wel een plaatsvervanger nodig.
Jetro.gif?
Nee die van ons luistert uit zichzelf al omdat we hem niet belonen als hij iets fouts doet.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:54 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Gaat die ook naar de hondentovenaar ?
Ik heb het ooit nog gezegd tijdens het Eurovisie Songfestival topic en toen vroeg jij om pics en toen gaf ik pics en toen vond jij het leuk.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een hond hebt.
Wat leuk zeg.
Die speelt al bij Vitessequote:Op zondag 9 februari 2014 15:56 schreef Saekerhett het volgende:
Haal dat kindsoldaat er ook maar uit.
Biafraantjequote:Op zondag 9 februari 2014 15:56 schreef Saekerhett het volgende:
Haal dat kindsoldaat er ook maar uit.
Oh ja, dat was ik niet vergeten, ik testte hoe scherp je bent.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het ooit nog gezegd tijdens het Eurovisie Songfestival topic en toen vroeg jij om pics en toen gaf ik pics en toen vond jij het leuk.
Ik hoop dat ik de test heb doorstaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik niet vergeten, ik testte hoe scherp je bent.
Dat heb je zeker.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik de test heb doorstaan.
van Europaquote:Op zondag 9 februari 2014 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit Ajax gaat eindigen in de subtop
Moet je niet naar je cluppie? Derby van het noorden, man!quote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
AJAX JODEN SUPER JODEN HE HE AJAX JODEN SUPER JODEN
Gefrustreerd, Stijn?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC zit zo stuk en dan slaat Ajax toe.
In de 93e minuut om iedereen nog meer te frustreren.
Duarte linksback.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:00 schreef Heeinz het volgende:
AAAAH HEERLIJK, BLIND WEER LEKKER VAN DAT MIDDENVELD AF XXXXXXXXX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
36quote:Op zondag 9 februari 2014 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe oud is die Boer? Die ziet er als 40 jaar oud uit
Wat zegt het over de eredivisie dat dit ploegje -waarschijnlijk- kampioen wordt?quote:
Ok.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is zo slecht, jongens
Kan je nagaan hoe slecht de rest is.
Dat alles relatief isquote:Op zondag 9 februari 2014 16:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat zegt het over de eredivisie dat dit ploegje -waarschijnlijk- kampioen wordt?
Inderdaad beter heffen we t opquote:Op zondag 9 februari 2014 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is zo slecht, jongens
Kan je nagaan hoe slecht de rest is.
Feyenoorders op FOK! zijn dom, Ajacieden gemiddeld 12 jaar oud.quote:
Dat gaat dus niet gebeuren. 88 min. 1 -2quote:Op zondag 9 februari 2014 16:03 schreef Heeinz het volgende:
Als je dit verliest is het nog niet eens onterecht.
Troll 5/10quote:Op zondag 9 februari 2014 16:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
En dan vragen mensen zich nog af waarom het lucky ajax is ook.
Castaignos mist een kans.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:04 schreef Buitendam het volgende:
Ah Fischer kijkt verongelijkt en nors. Dat is nieuw.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vermeer![]()
![]()
Die mongool kan er echt helemaal niks van
Leek me toch echt geel waard voor Blindje.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ajax gaat dit hopelijk winnen.
Is analoog aan elkaar, toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Teveel Denen, te weinig Mocro's en Turken.
Net als tegen Utreg zekerquote:Op zondag 9 februari 2014 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
Iedereen weet allang dat Ajax uiteindelijk toch wel wint. Ajax
je zei het zelfquote:Op zondag 9 februari 2014 16:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof ik ajax iets positiefs gun
Die hebben ze laten lopen om de competitie nog een klein beetje spannend te houden.quote:
Ga weg joh mafkees. Haha Utrechtquote:Op zondag 9 februari 2014 16:07 schreef RensAjacied het volgende:
Duarte heeft nog niks goeds gedaan. Alleen maar kut kut kut
Zijn daar ook geile mannen dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Alors kijkt gelukkig toch biathlon
Nee, hij komt niet eens in de buurt.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent een intelligente boy of je bent het niet.
HAFC is het duidelijk niet.
Vrouwtjesquote:Op zondag 9 februari 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn daar ook geile mannen dan?
Ik hoop het.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:10 schreef Doublepain het volgende:
Als Ajax niet weet te winnen stopt GGMM met zijn modschap
Wat wil je zeggen?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:10 schreef wickedmen het volgende:
Ajax fans die gaan haten op Utrecht een club zonder en geld en in het rood.
Nou eenmaal niet iedereen heeft de capaciteiten van Jetro.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent een intelligente boy of je bent het niet.
HAFC is het duidelijk niet.
Dit juich ik van harte toe.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:10 schreef Doublepain het volgende:
Hoop het, hij kan er geen reet van namelijkquote:Op zondag 9 februari 2014 16:10 schreef Doublepain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |