abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 februari 2014 @ 15:03:34 #1
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136505711

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_136513986
Tijdje terug half uur in een ruimte vertoeft met een mooie leuke dame die daar toen aan het werk was. Totaal geen locatie om een move te maken of wat dan ook, en geen idee hoe ze heet. Kom ik 'r net tegen op RP, heeft ze in d'r profiel staan dat ze christelijk is wat voor mij normaal een no go is..... Toch maar eens berichtje gestuurd, ben benieuwd :)
A mind with a heart of it's own
pi_136514088
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 17:59 schreef DrMarten het volgende:
Tijdje terug half uur in een ruimte vertoeft met een mooie leuke dame die daar toen aan het werk was. Totaal geen locatie om een move te maken of wat dan ook, en geen idee hoe ze heet. Kom ik 'r net tegen op RP, heeft ze in d'r profiel staan dat ze christelijk is wat voor mij normaal een no go is..... Toch maar eens berichtje gestuurd, ben benieuwd :)
Ook de wanhoop nabij jongen?
  zondag 9 februari 2014 @ 18:59:36 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136516379
Doe niet zo uit de hoogte, Kola. Ik zou zelf ook een poging wagen, aan dat geloof is vast wel een mouw te passen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_136516606
Terwijl jij bekend staat om je kieskeurigheid.. Mghihihih.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136516649
Alsof Christen meteen betekent bidden voor het eten, zondags 2 keer naar de kerk en geen seks voor het huwelijk. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_136517136
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terwijl jij bekend staat om je kieskeurigheid.. Mghihihih.
_O-

quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef habitue het volgende:
Alsof Christen meteen betekent bidden voor het eten, zondags 2 keer naar de kerk en geen seks voor het huwelijk. :')
Gewoon je eerste date op een zondag voorstellen.
Why do dishes when you can do daiquiris?
  zondag 9 februari 2014 @ 19:16:40 #8
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_136517161
quote:
in een profiel zetten dat je christelijk bent, dan weet je dat het zo'n zeverwijf is die niet uit de band springt
pi_136517438
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

in een profiel zetten dat je christelijk bent, dan weet je dat het zo'n zeverwijf is die niet uit de band springt
Nja vaak is het gewoon zo'n vraag die ze je stellen of je gelovig bent. Maar als je zelf expliciet gaat vermelden dat je gelovig bent dan weet je idd vaak al genoeg.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_136517756
quote:
Dat denk ik ook niet, maar heb 3 keer gedate met vrouwen die bij geloof christelijk hadden ingevuld en 2 keer bleek het behoorlijk belangrijk te zijn voor hun. Prima natuurlijk, maar absoluut niks voor mij.
pi_136519531
quote:
Als iemand het meteen noemt gok ik dat het niet de variant is waarbij je gedoopt word en daarna alleen met kerst de kerk in gaat...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_136521762
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

:')
Ik zou het er misschien ook wel in zetten. Omdat het vaak afschrikt en het dan iig niet na allemaal berichtjes heen en weer alsnog daarop afgebroken wordt.
Dat wil niet zeggen dat ik nooit lekker los ga en perse vind dat mijn partner ook moet geloven. Hij moet wel respecteren en accepteren dat het voor mij belangrijk is. Soms schrik ik echt van hoe onwetend Nederlanders zijn over het christenen...
pi_136521822
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als iemand het meteen noemt gok ik dat het niet de variant is waarbij je gedoopt word en daarna alleen met kerst de kerk in gaat...
Er is ook een middenweg he. :)
pi_136522461
Zelfs de middenweg lijkt me verschrikkelijk saai :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_136523007
Ik wil gewoon graag schelden zonder dat ik over het scheldwoord hoef na te denken O-)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_136523277
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef MissGump het volgende:
Ik wil gewoon graag schelden zonder dat ik over het scheldwoord hoef na te denken O-)
Ik wil er ook een loeiharde GVD uit kunnen gooien als ik m'n klauwen brand zonder dat ik kwaad aangekeken word :P
pi_136523421
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zelfs de middenweg lijkt me verschrikkelijk saai :@
Omdat? Ik rook soms, drink, ga naar festivals, doe ook wel eens een pilletje en wacht echt niet tot het huwelijk met seks. Ik heb totaal geen saai leven, en weet zeker dat er genoeg mensen zijn van mijn leeftijd die geen christen zijn maar wel een saaier leven hebben.

Heb je ooit iemand echt gesproken, die op de middenweg zat? De meningen uit dit topic komen op mij vaak over als makkelijk oordelen, maar ik heb natuurlijk geen idee of dat ook echt zo is.
pi_136523497
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Omdat? Ik rook soms, drink, ga naar festivals, doe ook wel eens een pilletje en wacht echt niet tot het huwelijk met seks. Ik heb totaal geen saai leven, en weet zeker dat er genoeg mensen zijn van mijn leeftijd die geen christen zijn maar wel een saaier leven hebben.

Heb je ooit iemand echt gesproken, die op de middenweg zat? De meningen uit dit topic komen op mij vaak over als makkelijk oordelen, maar ik heb natuurlijk geen idee of dat ook echt zo is.
Ok, toegegeven, je klinkt minder saai dan het beeld dat ik er bij heb.

Daten?
pi_136523731
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik wil er ook een loeiharde GVD uit kunnen gooien als ik m'n klauwen brand zonder dat ik kwaad aangekeken word :P
Hahaha. Ik ga echt niet boos kijken als mensen vloeken hoor. Het is mijn keuze en mijn geloof, niet dat van hen. Als ze er op letten omdat ze rekening met mij houden vind ik dat supertof, maar ik vind niet dat ik dat van hen mag verwachten.
Maar dit is dus precies wat ik bedoel. Zodra iemand het woord christelijk hoort, zijn er meteen allemaal (voor)oordelen.
pi_136523780
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ok, toegegeven, je klinkt minder saai dan het beeld dat ik er bij heb.

Daten?
Ik ben ook helemaal niet saai. :D
Maar ik heb al een hele lieve vriend. O+
pi_136523846
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Tief dan godverdomme als de sodemieter uit dit topic jah }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136524009
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hahaha. Ik ga echt niet boos kijken als mensen vloeken hoor. Het is mijn keuze en mijn geloof, niet dat van hen. Als ze er op letten omdat ze rekening met mij houden vind ik dat supertof, maar ik vind niet dat ik dat van hen mag verwachten.
Maar dit is dus precies wat ik bedoel. Zodra iemand het woord christelijk hoort, zijn er meteen allemaal (voor)oordelen.
Daarom nu ook maar weer een gokje wagen daarin. Van wat ik van haar heb gezien is ze gewoon heel leuk, en misschien is dat christelijk in dit geval helemaal geen probleem.... Eerst maar eens zien of er uberhaupt een leuk contact uit komt. Zien we dan wel weer verder.
pi_136524108
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zo saai dat het me pijn doet. Ongemakkelijk. Ik doe wel een drankje, een pilletje, soms een festivaltje. O hahaha ik neuk wel hoor, o hahaha ik vind schelden ok. Kijk ik ben wel leuk, ik ben helemaal niet saai!
pi_136524115
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tief dan godverdomme als de sodemieter uit dit topic jah }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha. Sorry. :*
pi_136524494
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:14 schreef Kola het volgende:

[..]

Zo saai dat het me pijn doet. Ongemakkelijk. Ik doe wel een drankje, een pilletje, soms een festivaltje. O hahaha ik neuk wel hoor, o hahaha ik vind schelden ok. Kijk ik ben wel leuk, ik ben helemaal niet saai!
Jij mag het best saai vinden hoor, daar zit ik niet zo mee.
En ik neuk nog niet trouwens. Maar ga heus niet wachten tot het huwelijk. :)
Ik vind schelden geen probleem, vloeken vind ik wel jammer, maar ik heb en hoef geen controle over wat een ander zegt.
Ik probeer alleen het ontzettend standaard beeld wat mensen hebben een beeeetje te verruimen. Ik maak mijn keuzes gebaseerd op wat ik leuk vind, niet op wat een regeltje lijkt te zijn in de kerk. Als mensen in kunnen zien dat het ook zo kan, ben ik allang blij. Dan heb ik er echt geen probleem mee wat hun verdere oordeel over mij is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')