Ook de wanhoop nabij jongen?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:59 schreef DrMarten het volgende:
Tijdje terug half uur in een ruimte vertoeft met een mooie leuke dame die daar toen aan het werk was. Totaal geen locatie om een move te maken of wat dan ook, en geen idee hoe ze heet. Kom ik 'r net tegen op RP, heeft ze in d'r profiel staan dat ze christelijk is wat voor mij normaal een no go is..... Toch maar eens berichtje gestuurd, ben benieuwd
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terwijl jij bekend staat om je kieskeurigheid.. Mghihihih.
Gewoon je eerste date op een zondag voorstellen.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef habitue het volgende:
Alsof Christen meteen betekent bidden voor het eten, zondags 2 keer naar de kerk en geen seks voor het huwelijk.
in een profiel zetten dat je christelijk bent, dan weet je dat het zo'n zeverwijf is die niet uit de band springtquote:Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef habitue het volgende:
Alsof Christen meteen betekent bidden voor het eten, zondags 2 keer naar de kerk en geen seks voor het huwelijk.
Nja vaak is het gewoon zo'n vraag die ze je stellen of je gelovig bent. Maar als je zelf expliciet gaat vermelden dat je gelovig bent dan weet je idd vaak al genoeg.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
in een profiel zetten dat je christelijk bent, dan weet je dat het zo'n zeverwijf is die niet uit de band springt
Dat denk ik ook niet, maar heb 3 keer gedate met vrouwen die bij geloof christelijk hadden ingevuld en 2 keer bleek het behoorlijk belangrijk te zijn voor hun. Prima natuurlijk, maar absoluut niks voor mij.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef habitue het volgende:
Als iemand het meteen noemt gok ik dat het niet de variant is waarbij je gedoopt word en daarna alleen met kerst de kerk in gaat...quote:Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef habitue het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
in een profiel zetten dat je christelijk bent, dan weet je dat het zo'n zeverwijf is die niet uit de band springt
Er is ook een middenweg he.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als iemand het meteen noemt gok ik dat het niet de variant is waarbij je gedoopt word en daarna alleen met kerst de kerk in gaat...
Ik wil er ook een loeiharde GVD uit kunnen gooien als ik m'n klauwen brand zonder dat ik kwaad aangekeken wordquote:Op zondag 9 februari 2014 20:58 schreef MissGump het volgende:
Ik wil gewoon graag schelden zonder dat ik over het scheldwoord hoef na te denken
Omdat? Ik rook soms, drink, ga naar festivals, doe ook wel eens een pilletje en wacht echt niet tot het huwelijk met seks. Ik heb totaal geen saai leven, en weet zeker dat er genoeg mensen zijn van mijn leeftijd die geen christen zijn maar wel een saaier leven hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zelfs de middenweg lijkt me verschrikkelijk saai
Ok, toegegeven, je klinkt minder saai dan het beeld dat ik er bij heb.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat? Ik rook soms, drink, ga naar festivals, doe ook wel eens een pilletje en wacht echt niet tot het huwelijk met seks. Ik heb totaal geen saai leven, en weet zeker dat er genoeg mensen zijn van mijn leeftijd die geen christen zijn maar wel een saaier leven hebben.
Heb je ooit iemand echt gesproken, die op de middenweg zat? De meningen uit dit topic komen op mij vaak over als makkelijk oordelen, maar ik heb natuurlijk geen idee of dat ook echt zo is.
Hahaha. Ik ga echt niet boos kijken als mensen vloeken hoor. Het is mijn keuze en mijn geloof, niet dat van hen. Als ze er op letten omdat ze rekening met mij houden vind ik dat supertof, maar ik vind niet dat ik dat van hen mag verwachten.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil er ook een loeiharde GVD uit kunnen gooien als ik m'n klauwen brand zonder dat ik kwaad aangekeken word
Ik ben ook helemaal niet saai.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ok, toegegeven, je klinkt minder saai dan het beeld dat ik er bij heb.
Daten?
Tief dan godverdomme als de sodemieter uit dit topic jahquote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet saai.
Maar ik heb al een hele lieve vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Daarom nu ook maar weer een gokje wagen daarin. Van wat ik van haar heb gezien is ze gewoon heel leuk, en misschien is dat christelijk in dit geval helemaal geen probleem.... Eerst maar eens zien of er uberhaupt een leuk contact uit komt. Zien we dan wel weer verder.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ga echt niet boos kijken als mensen vloeken hoor. Het is mijn keuze en mijn geloof, niet dat van hen. Als ze er op letten omdat ze rekening met mij houden vind ik dat supertof, maar ik vind niet dat ik dat van hen mag verwachten.
Maar dit is dus precies wat ik bedoel. Zodra iemand het woord christelijk hoort, zijn er meteen allemaal (voor)oordelen.
Zo saai dat het me pijn doet. Ongemakkelijk. Ik doe wel een drankje, een pilletje, soms een festivaltje. O hahaha ik neuk wel hoor, o hahaha ik vind schelden ok. Kijk ik ben wel leuk, ik ben helemaal niet saai!quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet saai.
Maar ik heb al een hele lieve vriend.
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tief dan godverdomme als de sodemieter uit dit topic jahHaha. Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij mag het best saai vinden hoor, daar zit ik niet zo mee.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:14 schreef Kola het volgende:
[..]
Zo saai dat het me pijn doet. Ongemakkelijk. Ik doe wel een drankje, een pilletje, soms een festivaltje. O hahaha ik neuk wel hoor, o hahaha ik vind schelden ok. Kijk ik ben wel leuk, ik ben helemaal niet saai!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |