Je moet ff op de "tijd" van de tweet klikken. Die moet je selecteren.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar waar haal ik de URL vandaan?
Ik snap er niets van![]()
Oh, dan maak ik zo ff een paar tweets #eensdrachtmaaktmacht #letsdoittogetter #loudandproud #yolo #swag #samenstaanwesterkerdanalleenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden bij Twitter.com en dan staat daar ergens zo'n veldje waar je kunt Tweeten.
Oja, thx!quote:Op zondag 9 februari 2014 15:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klik op de datum van de tweet en kopieer die url bij het vogeltje
Ieder berichtje heeft een eigen adres, als je op het tijdstip bij een berichtje klikt kun je het in een afzonderlijk venster openen.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar waar haal ik de URL vandaan?
Ik snap er niets van![]()
Ja idd had geel moeten krijgen voor schwalbe KNJB slaat weer toequote:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 07-06-2012 om 12:55:34het is niet bedoelt als peace teken zette net me Hand bij me kin en toen werd er een foto gemaakt kijk mr keek nr die vrouw en nog serieus!! reageer retweet
twitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 07-06-2012 om 13:15:01en die respect is er zozo voor alles en iedereen en als je denkt dat het toch een peace teken is kom lekker bij me langs!! reageer retweet
twitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 07-06-2012 om 13:15:57ben niet moeilijk met die dingen dan praten we als echte mannen:D reageer retweet
Dat dus. Dieptriest.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:13 schreef Cavaliers het volgende:
Maar laten we massaal de schuld naar Vermeer schuiven. Dat is hip.
Een contract bij PEC afdwingen volgend seizoen?quote:
contact jaquote:Op zondag 9 februari 2014 15:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een contact bij PEC afdwingen volgend seizoen?
Veltman is al weken echt een regelrecht drama, die moet echt gaan banken. Er zijn figuren die het nog steeds opnemen voor hem maar iedereen kan zien dat hij in een behoorlijke dip zit.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:13 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Wereldtopper, die Veltman. Maar laten we massaal de schuld naar Vermeer schuiven. Dat is hip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |