abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136523758
quote:
6s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:07 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel. Maar dan moet er niet gezegd worden dat het niet lukte, maar dat ze er gewoon geen behoefte aan hadden. Maar ja, eerlijkheid is natuurlijk ook niet een vanzelfsprekend iets. :{
Kom op, je kan niet verwachten van een dierentuin dat ze daar volkomen eerlijk in zijn..
  zondag 9 februari 2014 @ 21:09:39 #77
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136523825
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kom op, je kan niet verwachten van een dierentuin dat ze daar volkomen eerlijk in zijn..
Daar heb je wel een punt. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_136523870
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat vind ik ook altijd wel interessant ja.

Maar dan heb je het ook over het ontleden. Een dier enkel en alleen doden daar wordt je biologisch gezien niet wijzer van.. :P
Volgens mij valt er straks ook weinig meer te ontleden als die leeuwen klaar zijn dus dat ontleden was gewoon een lulsmoes. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 9 februari 2014 @ 21:11:04 #79
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_136523912
quote:
13s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:51 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Een gezonde giraffe doden. :N Ze hadden hem ook kunnen vrijlaten.
In het centrum van Kopenhagen toch?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_136523941
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:10 schreef trovey het volgende:

[..]

Volgens mij valt er straks ook weinig meer te ontleden als die leeuwen klaar zijn dus dat ontleden was gewoon een lulsmoes. :P
Je kan toch ook eerst ontleden?
pi_136524048
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je kan toch ook eerst ontleden?
Journaal gezien, daar was niets ontleed hoor, gewoon in stukken gehakt en hoppa richting leeuwen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136524181
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:13 schreef trovey het volgende:

[..]

Journaal gezien, daar was niets ontleed hoor, gewoon in stukken gehakt en hoppa richting leeuwen. :P
Aah...
pi_136526527
Londen Zoo wilde het dier opnemen, een park in Nederland deed een aanbod, en dan toch afmaken en nog wel op zo'n belachelijke manier. Waarom geen spuitje?

Volgens mij krijgt dit nog een staartje. Binnen een week zijn de verantwoordelijken ontslagen. Wat dacht je dat dit de kinderen doet die het beest hebben zien opgroeien?

Wil Denemarken na China het meest dieronvriendelijke land ter wereld worden?
  zondag 9 februari 2014 @ 22:05:16 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136527457
Wat een rare reden. Je kan zo'n beest toch steriliseren?
pi_136529181
Ik heb begrepen dat ze het beest wel eerst verdoofd hebben. Valt weer mee. Wel superoneerbieding om het aan de leeuwen te voeren. Eerst veel geld verdienen aan een schattig jong girafje en het dan op deze manier publiekelijk aan z'n einde brengen getuigt van weinig ethiek.
  zondag 9 februari 2014 @ 23:40:16 #86
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_136533042
Marius staat op liveleak! _O_ _O_

http://www.liveleak.com/view?i=53b_1391963475

Nuttig van dat beest. Nu steken die kinderen die er bij staan ook nog ergens wat van op. ^O^
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zondag 9 februari 2014 @ 23:43:14 #87
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_136533161
Daar ligt ´ie. _O-

It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zondag 9 februari 2014 @ 23:53:55 #88
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_136533634
Werkomschrijving: Giraffenslachter
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_136537685
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:53 schreef Rezania het volgende:
Ik zie het probleem niet. Dierenpark heeft zijn best gedaan om hem proberen over te plaatsen na een andere dierentuin, kon niet, dan maar dood maken hè. Of zien die dierenactivisten liever downie-giraffen? :')
Downie giraffen hebben ook recht om te leven :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_136537697
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom is een giraf zielugur dan dat kippetje, varkentje, kalfje dat je straks eet?
Mate van bewustzijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_136537756
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:31 schreef Loekie1 het volgende:
en het dan op deze manier publiekelijk aan z'n einde brengen getuigt van weinig ethiek.
Nee stiekum hypocriet in een achterkamertje slachten en niets zeggen is beter :/
pi_136537981
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 08:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mate van bewustzijn.
Een giraf is bewuster dan een koe denk je?
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  maandag 10 februari 2014 @ 08:56:05 #93
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136538048
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 08:51 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Een giraf is bewuster dan een koe denk je?
Of Varkens, zeer intelligente beesten zijn dat
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136538450
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 08:28 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Nee stiekum hypocriet in een achterkamertje slachten en niets zeggen is beter :/
Echt he :') Huilende mensen hier weer :') Flikker op man, ga door met je leven :')
pi_136538571
quote:
6s.gif Op zondag 9 februari 2014 23:53 schreef SpecialK het volgende:
Werkomschrijving: Giraffenslachter
Nekschot kan niet heel moeilijk zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_136544166
Ik snap de ophef niet, dierentuinen doen dit wel vaker. Er is gewoon niet genoeg plek voor al die jonge beestjes die het publiek wil zien.
Vind het publiek dit niet kunnen dan moeten ze maar aangeven dat ze ook naar de dierentuin blijven komen als er niet elk jaar een geboortegolf is. Aangezien dat niet zo blijkt te zijn(daar zijn wat testen mee geweest) moeten mensen niet zeuren, zij willen babybeestjes zien en al die babybeestjes worden toch echt groot en kunnen niet allemaal daar blijven.

Een heleboel dieren worden uitgewisseld, maar elk jaar gaan er meerdere jonge dieren dood omdat er geen plaats is voor ze.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_136545656
Waarom hebben ze dat beest in eerste instantie geboren laten worden dan? :?

En waarom was sterilisatie geen optie? Dan worden alleen de zaadleiders doorgeknipt. Geen hormonale problemen dus verder.
pi_136546433
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:40 schreef -Spring het volgende:
Waarom hebben ze dat beest in eerste instantie geboren laten worden dan? :?

En waarom was sterilisatie geen optie? Dan worden alleen de zaadleiders doorgeknipt. Geen hormonale problemen dus verder.
Ze hebben het geboren laten worden omdat mensen babybeestjes willen zien, heb je te weinig babybeestjes dan gaan mensen naar een andere dierentuin.

Ik weet niet hoe het zit bij giraffes, maar bij veel dieren is het zo dat het te maken heeft met de status in de groep. Dat een vrouwtje die geen jongen krijgt erg laag in rang blijft, dat een mannetje dat geen drive heeft voor voortplanting ook een erg lage rang blijft houden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_136546549
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Ze hebben het geboren laten worden omdat mensen babybeestjes willen zien, heb je te weinig babybeestjes dan gaan mensen naar een andere dierentuin.

Ik weet niet hoe het zit bij giraffes, maar bij veel dieren is het zo dat het te maken heeft met de status in de groep. Dat een vrouwtje die geen jongen krijgt erg laag in rang blijft, dat een mannetje dat geen drive heeft voor voortplanting ook een erg lage rang blijft houden.
Dat eerste snap ik. Maar dit is ook geen potitieve publiciteit. Mss hadden ze gehoopt op een vrouwtje, konden ze daarmee wel verder fokken.

En met enkel het doorknippen van de zaadleiders, neemt de seksuele drift niet af. :) Hij kan zelfs nog klaarkomen, er zit alleen geen zaad meer in zn sperma.
pi_136546654
Oh noes, er gaan dieren dood. Stop. De. Persen. :{ :{
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')