SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Mokotjo en Lachman zijn niet de minsten voor hun idd. Ons spel is ook niet al te best, maar alsnog ben je gewoon verplicht om heel eenvoudig te winnen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En ze missen toch een hoop spelers. Ondanks dat ze de laatste wedstrijden hebben gewonnen was het spel echt matig.![]()
Mokotjo, Lachman de belangrijkste. Thomas is niet fit genoeg voor de basis.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:49 schreef Scorpie het volgende:
Zwolle mist behoorlijk wat spelers volgens mij.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Scheelt wel ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mokotjo, Lachman de belangrijkste. Thomas is niet fit genoeg voor de basis.![]()
Wat een lang en ongetwijfeld zeer interessant stuk.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
Grappig hoe FC Neuzenvreugd zo op hun pik getrapt is. Open zenuw die geraakt wordt ofzo? Toch twijfels over de eigen kwaliteiten?
Ajax is kwalitatief niet veel beter dan andere ploegen (Twente, Vitesse). Hebben de nodige mazzel gehad (Cambuur, Groningen o.b.v. de tweede helft, Roda tevens echt niet superieur o.i.d). Dat is mijn mening, en die mag ik - gelukkig - verkondigen.
Ik vraag enkel waarom men hier zo hard roept dat ze de treble wel gaan pakken, omdat ik Ajax helemaal niet veel beter vind dan andere ploegen en vind dat er genoeg reden is om te twijfelen aan de eigen kwaliteiten, en men gaat vervolgens compleet uit de plaat.. Wat een gasten.
In plaats van argumenten als "wij hebben een coach die het prachtig neerzet", "er komen spelers terug uit blessures die het verschil zullen maken" of andere inhoudelijke analyses, blaat men maar een eind weg over successen in voorgaande tweede seizoenshelften waar men wel superieur was (iets waar het hem nu aan ontbreekt naar mijn mening). Ja, lekker interessant, ik ken de geschiedenis..
Trouwens, jochies als Devv ga ik mijn energie niet aan verspillen. Ik weiger te spreken met mensen die VMBO-Kader zonder succes weten te doorlopen; Shreyas, Devv, TomPSV18, dat soort ventjes.![]()
Al vond ik Lachman al een tijdje niet super goed spelen. Mokotjo is wel hun belangrijkste speler imo. Ben vooral benieuwd hoe die kerel die overkwam van een Topklasser het tegen Ajax gaat doen.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Klopt, wat echt puur te danken is aan iemand die hard op weg is de beste trainer aller tijden te gaan worden van Nederland. Ik denk dat Frank de Boer over 15 jaar terug kan kijken en veruit de grootste trainer van ons land is geweest, dan al.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enige verschil met voorgaande jaren is dat er nu geen individuele speler bovenuit steekt die de rest op sleeptouw neemt, qua team zit het goed in elkaar, wat ik al eerder zei, de beste organisatie.
Maar jullie missen een Verthongen, een Eriksen. Dergelijke knapen zie ik gewoon niet rondlopen.
Tarado, trouwens bedankt dat je de enige bent die wel een beetje normaal reageert, in plaats van op een wijze alsof ik je testikels aan het mutileren ben met een bot zakmes.
![]()
Gewoon met z'n allen negeren joh. Zo zet hij zichzelf buitenspel als serieuze discussiepartner.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Consequent het over neuzenvreugd hebben en daarna het vmbo denigrerenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Vooral aankomen met woorden als FC Neuzenvreugd.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
Grappig hoe FC Neuzenvreugd zo op hun pik getrapt is. Open zenuw die geraakt wordt ofzo? Toch twijfels over de eigen kwaliteiten?
Ajax is kwalitatief niet veel beter dan andere ploegen (Twente, Vitesse). Hebben de nodige mazzel gehad (Cambuur, Groningen o.b.v. de tweede helft, Roda tevens echt niet superieur o.i.d). Dat is mijn mening, en die mag ik - gelukkig - verkondigen.
Ik vraag enkel waarom men hier zo hard roept dat ze de treble wel gaan pakken, omdat ik Ajax helemaal niet veel beter vind dan andere ploegen en vind dat er genoeg reden is om te twijfelen aan de eigen kwaliteiten, en men gaat vervolgens compleet uit de plaat.. Wat een gasten.
In plaats van argumenten als "wij hebben een coach die het prachtig neerzet", "er komen spelers terug uit blessures die het verschil zullen maken" of andere inhoudelijke analyses, blaat men maar een eind weg over successen in voorgaande tweede seizoenshelften waar men wel superieur was (iets waar het hem nu aan ontbreekt naar mijn mening). Ja, lekker interessant, ik ken de geschiedenis..
Trouwens, jochies als Devv ga ik mijn energie niet aan verspillen. Ik weiger te spreken met mensen die VMBO-Kader zonder succes weten te doorlopen; Shreyas, Devv, TomPSV18, dat soort ventjes.![]()
Dat is inderdaad wel een beetje chanant.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Consequent het over neuzenvreugd hebben en daarna het vmbo denigreren![]()
Mahmudov bedoel je?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Al vond ik Lachman al een tijdje niet super goed spelen. Mokotjo is wel hun belangrijkste speler imo. Ben vooral benieuwd hoe die kerel die overkwam van een Topklasser het tegen Ajax gaat doen.![]()
Daley Blind zie ik die rol wel vervullen eigenlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, wat echt puur te danken is aan iemand die hard op weg is de beste trainer aller tijden te gaan worden van Nederland. Ik denk dat Frank de Boer over 15 jaar terug kan kijken en veruit de grootste trainer van ons land is geweest, dan al.
Maar jullie missen een Verthongen, een Eriksen. Dergelijke knapen zie ik gewoon niet rondlopen.
Tarado, trouwens bedankt dat je de enige bent die wel een beetje normaal reageert, in plaats van op een wijze alsof ik je testikels aan het mutileren ben met een bot zakmes.
![]()
Ja gek ja?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bal. Kaats. Verwacht hem eens.
Jochies als Devv , Scorpie gaan een beetje gek doen, mwuah. Dan ga ik ook een beetje gek doen. Niets mis mee..
![]()
Ik denk dat hij nog in die rol aan het groeien is. Komend jaar zie ik hem zomaar eens die functie gaan vervullen. Op dit moment is het altijd krap-aan-net-niet. Ik snap overigens wel waarom Ajacieden dol zijn op die gast.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Daley Blind zie ik die rol wel vervullen eigenlijk.![]()
De kracht van het team is het team.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook bij PEC is het niet echt het individu wat bepalend is, meer het team.![]()
Hopelijk kan Fischer net als vorig jaar het verschil tegen PEC maken. Zal hij toch echt nodig moeten hebben.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
There is no I in TEAM.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
De kracht van het team is het team.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik eerder hoop op Bojan weer linksbuiten.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Hopelijk kan Fischer net als vorig jaar het verschil tegen PEC maken. Zal hij toch echt nodig moeten hebben.![]()
Ajax speelde best sterk de eerste helft afgelopen zondag, wat zeg ik donderdagquote:Op zondag 9 februari 2014 11:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik eerder hoop op Bojan weer linksbuiten.![]()
Volgens het AD (qua opstelling zitten ze de laatste tijd zowaar goed) speelt Fischer.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik eerder hoop op Bojan weer linksbuiten.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Als er nou een ding is waar ik me als Ajacied niet druk over zou maken, is het de manier waarop het team wordt neergezet.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik eerder hoop op Bojan weer linksbuiten.
Fantastische coach.![]()
Tijd voor een stelling: Sigthorsson moet in de basis.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als er nou een ding is waar ik me als Ajacied niet druk over zou maken, is het de manier waarop het team wordt neergezet.
Fantastische coach.![]()
Alleen heeft hij toch af en toe het overzicht niet. Zijn aanname is trouwens wel echt dikke prima.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:56 schreef Scorpie het volgende:
Bojan doet het wel goed laatste tijd, beweeglijk genoeg.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Op basis van welke kenmerken? Past totaal niet in jullie voetbal.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd voor een stelling: Sigthorsson moet in de basis.![]()
Gelukkig, we kunnen je weer wat meer serieus nemen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op basis van welke kenmerken? Past totaal niet in jullie voetbal.![]()
Eerste helft was echt prima inderdaad, scoor je nog wat vaker is er echt helemaal niks aan de hand.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax speelde best sterk de eerste helft afgelopen zondag, wat zeg ik donderdag![]()
Vermeer
Ligeon - Moisander - Denswil - Blind
Klaassen - Duarte - Serero
Schone - De Jong - Bojan
Als ze aan het verdedigen zijn.
Vermeer
Ligeon - Moisander - Denswil
Blind
Duarte - Serero
Klaassen
Schone - De Jong - Bojan
In de aanval.![]()
Dan hebben we het ook over iemand.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als er nou een ding is waar ik me als Ajacied niet druk over zou maken, is het de manier waarop het team wordt neergezet.
Fantastische coach.![]()
Blind altijd CVM. Wat bezielt jou?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:58 schreef Ooku het volgende:
Vermeer
Schone - De Jong - Bojan
Vermeer
Blind
Duarte - Serero
Klaassen
Schone - De Jong - Bojan
In de aanval.![]()
Ron Jans vroeg aan Toine von Pepperstreet of hij ooit wel eens rechter centrale verdediger speelde, ze hebben wat personele problemen.![]()
Haha, je moet eens in het Feijenoord-topic iets kritisch zeggen. Dan ontploffen ze daar. En die helpmefok wordt daar volgens mij zelfs uitgekotst, dus logisch dat 't ventje hier komt klieren. Aandoenlijk.
Ben benieuwd vanmiddag. Geloof niet dat PEC zich gaat ingraven, maar juist wil gaan voetballen. Dan denk ik dat het een makkelijke driepunter gaat worden.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ligeonquote:Op zondag 9 februari 2014 11:58 schreef Ooku het volgende:
Vermeer
Schone - De Jong - Bojan
Vermeer
Blind
Duarte - Serero
Klaassen
Schone - De Jong - Bojan
In de aanval.!
![]()
Als die Broerse geel pakt, zit PEC al helemaal in de shit.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:59 schreef Scorpie het volgende:
Ron Jans vroeg aan Toine von Pepperstreet of hij ooit wel eens rechter centrale verdediger speelde, ze hebben wat personele problemen.![]()
Ze praten in dat topic alweer over de kampioensaspiratiesquote:Op zondag 9 februari 2014 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, je moet eens in het Feijenoord-topic iets kritisch zeggen. Dan ontploffen ze daar. En die helpmefok wordt daar volgens mij zelfs uitgekotst, dus logisch dat 't ventje hier komt klieren. Aandoenlijk.
Ben benieuwd vanmiddag. Geloof niet dat PEC zich gaat ingraven, maar juist wil gaan voetballen. Dan denk ik dat het een makkelijke driepunter gaat worden.![]()
![]()
En Sig natuurlijk in de basis. Zonder hem had je nu 3e gestaan.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Hij is niet jouw favoriet hèquote:Op zondag 9 februari 2014 12:00 schreef Heeinz het volgende:
Ohja. Straks weer genieten van Van Rhijn. Zal vast weer fantastisch worden
Oh.![]()
Ik vind hem zo'n vreselijk stuk onbenulquote:
Maar als hij goed speelt zal ik één van de eersten zijn die het zegt hoor![]()
![]()
Wat is de overeenkomst tussen deze supporters van FC Neuzenvreugd en Jean Paul van Gastel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:03 schreef Silenus het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen deze supporters van FC Neuzenvreugd en Jean Paul van Gastel?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Misschien moet je eens naar jezelf kijken.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Wat een figuren lopen hier rond zeg. Sommige zeer intelligente jongens, sommige te dom om te poepen.
![]()
Sinds vanmorgen klopt dit aardig, ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Wat een figuren lopen hier rond zeg. Sommige zeer intelligente jongens, sommige te dom om te poepen.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Wat is de overeenkomst tussen deze supporters van FC Neuzenvreugd en Jean Paul van Gastel?
[ afbeelding ]Wat een leuk grapje zeg. Ik denk dat sommigen zich door een spontaan opkomende lachaanval verslikten in hun slokje melk. Zo grappig was het zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond hem vorig seizoen al de minste Ajacied.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan er dan ook geen hout van dit seizoen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
[ afbeelding ]Hardop gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha bedankt, jouw zure reactie maakt het nog even af.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een leuk grapje zeg. Ik denk dat sommigen zich door een spontaan opkomende lachaanval verslikten in hun slokje melk. Zo grappig was het zelfs.Gourmetten of steengrillen?![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
Onzin. Werkelijk niemand spreekt dat uit. Maar dat jij in een eigen werkelijkheid leeft, was al duidelijk.En nu weer terug je hok in.quote:![]()
Alleen hierom hoop ik gewoon dat Ajax vandaag in de 93e minuut volkomen onterecht en tegen de verhouding in de 0-1 maakt.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een leuk grapje zeg. Ik denk dat sommigen zich door een spontaan opkomende lachaanval verslikten in hun slokje melk. Zo grappig was het zelfs.![]()
Geen idee of dat een Feyenoorder is maar het lijkt mij ietwat sarcastisch.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat is een trolljood, teringdebiel. Je bewijst dus precies mijn punt. Zie ook deze:quote:quote:Op zondag 9 februari 2014 00:12 schreef Herqules het volgende:
PSV KAMPIOEN VANDAAG GEWONNEN ALLES IS WEER GOEDInterpreteer het als zuur jaquote:Op zondag 9 februari 2014 12:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha bedankt, jouw zure reactie maakt het nog even af..
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2014 12:09:29 ]![]()
Nee, dat zou niet leuk zijn. 1-0 achterstaan, en dan Riedewald 2x in blessuretijd.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen hierom hoop ik gewoon dat Ajax vandaag in de 93e minuut volkomen onterecht en tegen de verhouding in de 0-1 maakt.![]()
Nou nee beter gewoon vanaf minuut 1 laten zien dat er maar 1 serieuze titelkandidaat isquote:Op zondag 9 februari 2014 12:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen hierom hoop ik gewoon dat Ajax vandaag in de 93e minuut volkomen onterecht en tegen de verhouding in de 0-1 maakt.![]()
Like I give a shit. Het boeit me werkelijk geen reet wie kampioen wordt, buiten mijn club. En aangezien mijn club daar gezien begroting, de bank, omzet et cetera daar voorlopig toch niet voor in aanmerking komt, interesseert het me werkelijk geen biet of het Ajax, Twente of Vitesse wordt.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen hierom hoop ik gewoon dat Ajax vandaag in de 93e minuut volkomen onterecht en tegen de verhouding in de 0-1 maakt.
Enige waar Ajax er voor mij nog toe doet, is de thuiswedstrijd, gelijk aan alle andere potten.![]()
Ik heb idd weinig zin in weer zo'n zaadwedstrijdquote:Op zondag 9 februari 2014 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nee beter gewoon vanaf minuut 1 laten zien dat er maar 1 serieuze titelkandidaat is![]()
![]()
Ik wil net zeggen. Maar jij bent dan ook een van de weinig intelligente jongens die hier rondlopen geloof ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nee beter gewoon vanaf minuut 1 laten zien dat er maar 1 serieuze titelkandidaat is
Het is alleen nog wachten op Shreyas en Heatwave en de kneuzenkermis is compleet.![]()
Is inderdaad wel weer eens tijd voor een ruime verdiende zege.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nee beter gewoon vanaf minuut 1 laten zien dat er maar 1 serieuze titelkandidaat is
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2014 12:12:25 ]![]()
Ach, lekker man. Beetje vloeken en tieren. Alles door de kamer heen gooien. Niks mis mee.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb idd weinig zin in weer zo'n zaadwedstrijd![]()
Met een eigen doelpunt, net als op 15-5-2011.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen hierom hoop ik gewoon dat Ajax vandaag in de 93e minuut volkomen onterecht en tegen de verhouding in de 0-1 maakt.
En de Feyenoorders dan per ongeluk toch juichen!
]http://feyenoord.netwerk.(...)258-3.php#post150665Gvd wat schitterend. Nee, voor de verandering graag toch even ruim winnen vandaag.
Gourmetten of steengrillen?![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 11:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Consequent het over neuzenvreugd hebben en daarna het vmbo denigreren![]()
Doe dan ook niet.
[ Bericht 85% gewijzigd door DonRaja op 09-02-2014 12:19:36 ]'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met een eigen doelpunt, net als op 15-5-2011.
]http://feyenoord.netwerk.(...)258-3.php#post150665Gvd wat schitterend. Nee, voor de verandering graag toch even ruim winnen vandaag.
Zoiets ook weerquote:Het ergste is dat we 020 aan de titel hebben geholpen. Met terugwerkende kracht zou ik de wedstrijd tegen PSV maar al te graag alsnog verliezen. Maar ja, zo werkt het geloof ik niet...!
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met een eigen doelpunt, net als op 15-5-2011.
.
Nooit eerder gezien. Dank.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
And your love is all around
Forum Opties Forumhop: Hop naar: