abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136497872

SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Gifjes enzulks

Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_136497882
Zwolle mist behoorlijk wat spelers volgens mij.
  zondag 9 februari 2014 @ 11:49:45 #3
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136497892
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:47 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

En ze missen toch een hoop spelers. Ondanks dat ze de laatste wedstrijden hebben gewonnen was het spel echt matig.
Mokotjo en Lachman zijn niet de minsten voor hun idd. Ons spel is ook niet al te best, maar alsnog ben je gewoon verplicht om heel eenvoudig te winnen.
pi_136497899
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:49 schreef Scorpie het volgende:
Zwolle mist behoorlijk wat spelers volgens mij.
Mokotjo, Lachman de belangrijkste. Thomas is niet fit genoeg voor de basis.
pi_136497927
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:50 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Mokotjo, Lachman de belangrijkste. Thomas is niet fit genoeg voor de basis.
Scheelt wel ja.
  zondag 9 februari 2014 @ 11:52:34 #6
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136497942
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
Grappig hoe FC Neuzenvreugd zo op hun pik getrapt is. Open zenuw die geraakt wordt ofzo? Toch twijfels over de eigen kwaliteiten?

Ajax is kwalitatief niet veel beter dan andere ploegen (Twente, Vitesse). Hebben de nodige mazzel gehad (Cambuur, Groningen o.b.v. de tweede helft, Roda tevens echt niet superieur o.i.d). Dat is mijn mening, en die mag ik - gelukkig - verkondigen.

Ik vraag enkel waarom men hier zo hard roept dat ze de treble wel gaan pakken, omdat ik Ajax helemaal niet veel beter vind dan andere ploegen en vind dat er genoeg reden is om te twijfelen aan de eigen kwaliteiten, en men gaat vervolgens compleet uit de plaat. :'). Wat een gasten.

In plaats van argumenten als "wij hebben een coach die het prachtig neerzet", "er komen spelers terug uit blessures die het verschil zullen maken" of andere inhoudelijke analyses, blaat men maar een eind weg over successen in voorgaande tweede seizoenshelften waar men wel superieur was (iets waar het hem nu aan ontbreekt naar mijn mening). Ja, lekker interessant, ik ken de geschiedenis. :').

Trouwens, jochies als Devv ga ik mijn energie niet aan verspillen. Ik weiger te spreken met mensen die VMBO-Kader zonder succes weten te doorlopen; Shreyas, Devv, TomPSV18, dat soort ventjes.
Wat een lang en ongetwijfeld zeer interessant stuk.
pi_136497948
Consequent het over neuzenvreugd hebben en daarna het vmbo denigreren :')
pi_136497963
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Scheelt wel ja.
Al vond ik Lachman al een tijdje niet super goed spelen. Mokotjo is wel hun belangrijkste speler imo. Ben vooral benieuwd hoe die kerel die overkwam van een Topklasser het tegen Ajax gaat doen.
pi_136497974
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het enige verschil met voorgaande jaren is dat er nu geen individuele speler bovenuit steekt die de rest op sleeptouw neemt, qua team zit het goed in elkaar, wat ik al eerder zei, de beste organisatie.
Klopt, wat echt puur te danken is aan iemand die hard op weg is de beste trainer aller tijden te gaan worden van Nederland. Ik denk dat Frank de Boer over 15 jaar terug kan kijken en veruit de grootste trainer van ons land is geweest, dan al.

Maar jullie missen een Verthongen, een Eriksen. Dergelijke knapen zie ik gewoon niet rondlopen.

Tarado, trouwens bedankt dat je de enige bent die wel een beetje normaal reageert ^O^, in plaats van op een wijze alsof ik je testikels aan het mutileren ben met een bot zakmes.
pi_136497975
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gewoon met z'n allen negeren joh. Zo zet hij zichzelf buitenspel als serieuze discussiepartner.
pi_136497978
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
Grappig hoe FC Neuzenvreugd zo op hun pik getrapt is. Open zenuw die geraakt wordt ofzo? Toch twijfels over de eigen kwaliteiten?

Ajax is kwalitatief niet veel beter dan andere ploegen (Twente, Vitesse). Hebben de nodige mazzel gehad (Cambuur, Groningen o.b.v. de tweede helft, Roda tevens echt niet superieur o.i.d). Dat is mijn mening, en die mag ik - gelukkig - verkondigen.

Ik vraag enkel waarom men hier zo hard roept dat ze de treble wel gaan pakken, omdat ik Ajax helemaal niet veel beter vind dan andere ploegen en vind dat er genoeg reden is om te twijfelen aan de eigen kwaliteiten, en men gaat vervolgens compleet uit de plaat. :'). Wat een gasten.

In plaats van argumenten als "wij hebben een coach die het prachtig neerzet", "er komen spelers terug uit blessures die het verschil zullen maken" of andere inhoudelijke analyses, blaat men maar een eind weg over successen in voorgaande tweede seizoenshelften waar men wel superieur was (iets waar het hem nu aan ontbreekt naar mijn mening). Ja, lekker interessant, ik ken de geschiedenis. :').

Trouwens, jochies als Devv ga ik mijn energie niet aan verspillen. Ik weiger te spreken met mensen die VMBO-Kader zonder succes weten te doorlopen; Shreyas, Devv, TomPSV18, dat soort ventjes.
Vooral aankomen met woorden als FC Neuzenvreugd.
pi_136497980
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat is inderdaad wel een beetje chanant.
pi_136497995
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:53 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Al vond ik Lachman al een tijdje niet super goed spelen. Mokotjo is wel hun belangrijkste speler imo. Ben vooral benieuwd hoe die kerel die overkwam van een Topklasser het tegen Ajax gaat doen.
Mahmudov bedoel je?
pi_136497998
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Klopt, wat echt puur te danken is aan iemand die hard op weg is de beste trainer aller tijden te gaan worden van Nederland. Ik denk dat Frank de Boer over 15 jaar terug kan kijken en veruit de grootste trainer van ons land is geweest, dan al.

Maar jullie missen een Verthongen, een Eriksen. Dergelijke knapen zie ik gewoon niet rondlopen.

Tarado, trouwens bedankt dat je de enige bent die wel een beetje normaal reageert ^O^, in plaats van op een wijze alsof ik je testikels aan het mutileren ben met een bot zakmes.
Daley Blind zie ik die rol wel vervullen eigenlijk.
pi_136497999
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mahmudov bedoel je?
Ja die ja.
pi_136498009
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bal. Kaats. Verwacht hem eens.

Jochies als Devv , Scorpie gaan een beetje gek doen, mwuah. Dan ga ik ook een beetje gek doen. Niets mis mee. ^O^.
Ja gek ja?
pi_136498017
Ook bij PEC is het niet echt het individu wat bepalend is, meer het team.
pi_136498018
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:54 schreef JanCees het volgende:

[..]

Daley Blind zie ik die rol wel vervullen eigenlijk.
Ik denk dat hij nog in die rol aan het groeien is. Komend jaar zie ik hem zomaar eens die functie gaan vervullen. Op dit moment is het altijd krap-aan-net-niet. Ik snap overigens wel waarom Ajacieden dol zijn op die gast.
  zondag 9 februari 2014 @ 11:55:18 #19
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136498020
quote:
10s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja gek ja?
Laat hem lekker gaan man.
pi_136498021
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook bij PEC is het niet echt het individu wat bepalend is, meer het team.
De kracht van het team is het team.
pi_136498025
Hopelijk kan Fischer net als vorig jaar het verschil tegen PEC maken. Zal hij toch echt nodig moeten hebben.
pi_136498035
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:55 schreef JanCees het volgende:

[..]

De kracht van het team is het team.
There is no I in TEAM.
  zondag 9 februari 2014 @ 11:55:57 #23
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136498038
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Hopelijk kan Fischer net als vorig jaar het verschil tegen PEC maken. Zal hij toch echt nodig moeten hebben.
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik eerder hoop op Bojan weer linksbuiten.
pi_136498049
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:55 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ajax speelde best sterk de eerste helft afgelopen zondag, wat zeg ik donderdag
pi_136498050
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:55 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Volgens het AD (qua opstelling zitten ze de laatste tijd zowaar goed) speelt Fischer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')