Jij doelt nu waarschijnlijk op zoiets als 'Vieze baby-etende kknazi's van de PVV hebben weer iets gedaan' ?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval neem ik net als Nielsch aan dat persoonlijke toevoegingen bij andere politieke parijen in TT's in het vervolg ook toegestaan zijn.
Dat heb je wel goed en objectief beoordeeld zeg.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat dat hele gezellige racismegejank daarover toch wel erg bij de knusse wintermaanden hoort.
En we hebben bingoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:25 schreef arjan1112 het volgende:
Nou de TT van topics word soms gewoon veranderd hoor. Als ik weer eens een zogenaamd leuke TT heb verzonnen, veranderen ze dat meestal in de kop van dat artikel waar het naar verwijst
Nee, het over Zwarte Piet hebben met 26 graden is leuk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat heb je wel goed en objectief beoordeeld zeg.
Tot zover jouw geloofwaardigheid.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, het over Zwarte Piet hebben met 26 graden is leuk.
Ja een discussie ondermijnen. Maar dat doen jullie wel vaker dus er is niks nieuws aan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij denken daar iets anders over.
Het is echt verschrikkelijk ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja een discussie ondermijnen. Maar dat doen jullie wel vaker dus er is niks nieuws aan.
Zie, hij slaat je reactie gewoon over! Hij reageert gewoon niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb een klacht, ik krijg niet genoeg aandacht van specularium.
Prutsmod.
Waarom worden gelijke gevallen niet gelijk behandeld?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij doelt nu waarschijnlijk op zoiets als 'Vieze baby-etende kknazi's van de PVV hebben weer iets gedaan' ?
Want dat wordt waarschijnlijk wel aangepast.
Het voorbeeld dat ik aanhaal is net even iets anders dan 'hippiepartij'.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom worden gelijke gevallen niet gelijk behandeld?
Zie! Schandalig he? En dat na die geweldige blowjob gisteren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie, hij slaat je reactie gewoon over! Hij reageert gewoon niet.![]()
Die NWS-mods van tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie! Schandalig he? En dat na die geweldige blowjob gisteren.
Ik voel me gebruikt.
Ik heb 1 opmerking gemaakt, dat een groot deel van de users je uitkotst omdat je zelf altijd persoonlijk wordt in je aanvallen daar kan ik verder vrij weinig aan doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:52 schreef gelly het volgende:
Is NWS tegenwoordig Specularium's persoonlijke speeltuin geworden ? Volgens mij is het de bedoeling dat mods persoonlijke aanvallen en ander discussie ondermijnend gedrag tegen gaan en daar niet zelf aan mee doen.
Niet dat ik een serieus antwoord verwacht. Ik wilde het even kwijt.
Wel meer dan 1.quote:
Daar kun je heel veel aan doen. Modereren bijvoorbeeld. Als je van mening bent dat ik mensen persoonlijk aanval moet je dat modereren, als je van mening bent dat anderen dat richting mij doen ook. Dat is je "werk".quote:dat een groot deel van de users je uitkotst omdat je zelf altijd persoonlijk wordt in je aanvallen daar kan ik verder vrij weinig aan doen.
Zeker wel. De laatste tijd ben je wel erg subjectief bezig. Als het de bedoeling is figuren met een simpel-rechtse mening de boventoon te laten voeren dan ben je op goede weg. Mensen die op een fatsoenlijke manier willen discussieren, van links tot rechts, kun je steeds meer met een vergrootglas zoeken.quote:Niet gaan zeiken als dat terugkaatst.
Heeft iemand gevraagd om jouw mening ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
Volledig eens met Specularium. Je bent al jarenlang een irritante kwelgeest in NWS, gelly. Dat was ruim 5 jaar geleden al zo en nu nog steeds. Ik verwijs met alle liefde nog eens terug naar de post met de conclusie: NWS en gelly passen niet bij elkaar: NWS / [NWS FeedBack] Oost-Europees temperament
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |