Ja, maar volgens mij is het dan zo dat ze op het verkeerde moment in hun slaap wakker worden...quote:Op zondag 9 februari 2014 02:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Toch hoor ik velen die weten waar ze over dromen... ik heb ook nooit nachtmerries. Dat wel.
Ik slaap wel erg vast jahquote:Op zondag 9 februari 2014 02:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is het dan zo dat ze op het verkeerde moment in hun slaap wakker worden...
Nee, niet echt. Voornamelijk hele lelijke mannen die bij de 5e zin al een seksdate willen bespreken.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:39 schreef Cosmo. het volgende:
Die rare reactie terzijde, is dat badoo serieus iets?
Beetje langzame grindrquote:Op zondag 9 februari 2014 02:40 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Voornamelijk hele lelijke mannen die bij de 5e zin al een seksdate willen bespreken.
Maar op grindr heb ik er niet egt last van tot nu toe.quote:
Nouja ik zit in Amsterdam Centrum, dus gays overal. Vooral toeristenquote:Op zondag 9 februari 2014 02:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Maar op grindr heb ik er niet egt last van tot nu toe.
Maar ik heb dat pas sinds gisteren.
huehue iddquote:Op zondag 9 februari 2014 02:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nouja ik zit in Amsterdam Centrum, dus gays overal. Vooral toeristen
Ja kan, maar wil nietquote:Op zondag 9 februari 2014 02:44 schreef Aiciu het volgende:
[..]
huehue idd
Maar dan kan je wel wat regelen toch? Ik heb altijd wel aanspraak daar tenminste.
Niet iedereen staat achter het station...quote:Op zondag 9 februari 2014 02:47 schreef Aiciu het volgende:
Of je doet zoals mij en je laat je regelen
Neuken dan maar?quote:Op zondag 9 februari 2014 02:57 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben gewoon populair onder de homo's, hoewel dat meestal irritant is trouwens.
Hoezo ben je populair danquote:Op zondag 9 februari 2014 02:57 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben gewoon populair onder de homo's, hoewel dat meestal irritant is trouwens.
Eerder andersom?quote:Op zondag 9 februari 2014 02:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn de populaire niet aktijd makkelijk?
Vraag het aan hun. Ik zit altijd gewoon te chillen en iedereen komt er bij staan enzo.quote:
Je hebt tattoeages?quote:Op zondag 9 februari 2014 03:01 schreef Aiciu het volgende:
Maar ja als je ooit iemand spot met tattoos die iedereenaankijkt dan ben ik dat
Ja, zo'n vibe straal ik niet uit.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:02 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, daarom laat ik mensen mij aanspreken.
Onzin Rez, je bent juist erg toegankelijk imoquote:
Op FOK! ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:04 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Onzin Rez, je bent juist erg toegankelijk imo
Heb ik niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:05 schreef Aiciu het volgende:
Als je grindr hebt ik ben Partenopei dan zie je het
Ik kom maar tot 4km afstand, dus ik ga je niet zienquote:Op zondag 9 februari 2014 03:05 schreef Aiciu het volgende:
Als je grindr hebt ik ben Partenopei dan zie je het
Ik zit op minstens 35quote:Op zondag 9 februari 2014 03:07 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik kom maar tot 4km afstand, dus ik ga je niet zien
Op FOK! ben je een relnicht, irl niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op FOK! ja.
Nou ja, misschien IRL ook, maar dan moeten ze eerst weten dat ik homo ben, anders werkt het niet.
Wat?quote:Op zondag 9 februari 2014 03:08 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Op FOK! ben je een relnicht, irl niet.
Doe jezelf een plezier en verwijder hetquote:
Anders komt ie jouw profiel tegen?quote:Op zondag 9 februari 2014 03:11 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en verwijder het
Goed plan. Truste.quote:
Bij edit profile moet je op dat vierkantje linksboven drukken voor een foto. En daarnaast kan je een naam verzinnen.quote:
Hij weet toch alles al van mij, dus dat boeit nietquote:
Nee, ga je zoeken.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:11 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en verwijder het
Het is op afstand, wie dichtbij isquote:Op zondag 9 februari 2014 03:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ga je zoeken.
Maar je kan niet op naam filteren, wat is deze?
Ik wil geen naam, wil je profiel zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:12 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Bij edit profile moet je op dat vierkantje linksboven drukken voor een foto. En daarnaast kan je een naam verzinnen.
Ik wilde je date zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:13 schreef Cosmo. het volgende:
Dus niet zoals gaynl waar je vanavond ook al op mijn profiel zat
Het is voor sexdates, dus in dat geval welquote:
Ik snap die site niet meerquote:Op zondag 9 februari 2014 03:13 schreef Cosmo. het volgende:
Dus niet zoals gaynl waar je vanavond ook al op mijn profiel zat
Zo moeilijk is het niet tochquote:
Wil wel seks hebven, maar niet zo.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:14 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Het is voor sexdates, dus in dat geval wel
Ja duh, als ik hem niet kan vinden dan jij al helemaal nietquote:Op zondag 9 februari 2014 03:16 schreef Rezania het volgende:
Kan je niet eens vinden.Maximum guys loaded of zo.
Aandachtttquote:Op zondag 9 februari 2014 03:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wil wel seks hebven, maar niet zo.Jij ook niet, wat doe je daar?
Ik heb het over jou.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:17 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ja duh, als ik hem niet kan vinden dan jij al helemaal niet
Wat heb je gevonden?quote:
Lelijke foto hequote:
Nog 9 te gaan, dan kun je mij vindenquote:
Je zit op de tweede rij als avarage, white, 22 - 26 doe.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:23 schreef Cosmo. het volgende:
Maar Rez, hoe heb jij zo'n range, zit er zo weinig daar
Oh je filtertquote:Op zondag 9 februari 2014 03:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je zit op de tweede rij als avarage, white, 22 - 26 doe.
bril, grijs shirt, zwarte muts ietsquote:
Ja, check zijn arm?quote:
Je negeert tochquote:
Ik stuurde net allemaal picsquote:Op zondag 9 februari 2014 03:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Grindr is nu voor altijd pleiten.
Gewoon bang dusquote:Op zondag 9 februari 2014 03:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Grindr is nu voor altijd pleiten.
Wacht ik stuur je wel een screen van zijn profiel doorquote:
Mijn profiel had niks, dus had geen reden om bang te zijn.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 03:44 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wacht ik stuur je wel een screen van zijn profiel door
Amenquote:
Okquote:
Heb ook constant een puistje if zo, terwijl bijna iedereen een mooie huid heeft.quote:
Niet met de juiste personen dusquote:
ik was net van plan om iets spannends aan te trekken, maar dan nietquote:
Nee. :Squote:Op zondag 9 februari 2014 03:48 schreef Aiciu het volgende:
Gooi gewoon een foto online en heb schijt
Een jock?quote:Op zondag 9 februari 2014 03:48 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik was net van plan om iets spannends aan te trekken, maar dan niet
And all wetquote:
no no no no, als je van het voetbalveld afgaat ok, maar niet daarbuitenquote:
blijf met je hetero tengels van James Franco af!quote:Op zondag 9 februari 2014 03:11 schreef richolio het volgende:
Is dit een sc speciaal voor homo's? Daar hoor ik niet bij. Hoewel ik James Franco zou doen en Rezania zou vuistneuken, maar dat heet metro ofzo toch?
dat is tegenwoordig weer toegestaan hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 04:01 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
no no no no, als je van het voetbalveld afgaat ok, maar niet daarbuiten
Niet iedere homo houdt zoals jij van make-up en rokjes. Dus wie ben jij om voor een ander te bepalen wanneer ze zichzelf zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, maar waarom willen zoveel homo's tegenwoordig het meeste bier drinken en zoveel mogelijk voetbal kijken en spieren opbouwen, waarom durven ze niet gewoon zichzelf te zijn
Dat jij alleen leest wat je wil lezen was inmiddels al duidelijk. Dus ik zal het toelichten.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh? Vanwaar dan dat hele gedoe om je eigen lul lengte eerst?
Jij wisselt nog vaker van mening dan een drag queen van pruik
Bewijs geleverd. Jullie zijn ook allemaal hetzelfde. Ik word steeds meer hetero naarmate ik dit topic doorlees. Het werkt als een cure. Snap je nu waarom ik blijfquote:Op zondag 9 februari 2014 00:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
4cm ook. Dus als t daarom zou gaan...
Leer je anatomie lessen!
Of... heb eens ene keer seks met een man. Je bent toch homo?
quote:Op zondag 9 februari 2014 11:44 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Bewijs geleverd. Jullie zijn ook allemaal hetzelfde. Ik word steeds meer hetero naarmate ik dit topic doorlees. Het werkt als een cure. Snap je nu waarom ik blijf
Jij bent gewoon een onzeker mannetje, die dat probeerd te verbergen door uren te slijten in de sportschool, ik hoef niet bepaald helderziend te zijn om dat op te merken.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Niet iedere homo houdt zoals jij van make-up en rokjes. Dus wie ben jij om voor een ander te bepalen wanneer ze zichzelf zijn.
Niemand wil je hier.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:44 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Bewijs geleverd. Jullie zijn ook allemaal hetzelfde. Ik word steeds meer hetero naarmate ik dit topic doorlees. Het werkt als een cure. Snap je nu waarom ik blijf
Gefeliciteerd, je bent genezen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:44 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je ontvangt binnenkort de factuur voor deze conversion therapie.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:44 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik betaal pas bij een genezing van 100%quote:Op zondag 9 februari 2014 15:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je ontvangt binnenkort de factuur voor deze conversion therapie.
We doen dit gratis en voor niets, omdat we je zou graag (weg) willen helpenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik betaal pas bij een genezing van 100%
Van sommigen geloof ik het wel, maar volgens mij vind jij mij best wel interessant.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We doen dit gratis en voor niets, omdat we je zou graag (weg) willen helpen
Nee. Dat was in t begin. Klopt. Nu vind ik het vooral ècht alleen nog maar irritant dan interessant.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Van sommigen geloof ik het wel, maar volgens mij vind jij mij best wel interessant.
Dus echt iedereen heeft een hekel aan me. Hurts my heartquote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dat was in t begin. Klopt. Nu vind ik het vooral ècht alleen nog maar irritant dan interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk zo'n vriendin.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
Die vriendin van mij![]()
Gaan we dus een galajurk voor d'r kopen, reikt ze me eerst ene restaurantkaartje uit. Met een naam er op geschreven. "Hier. of je deze jongen even op facebook wil opzoeken en een berichtje wil sturen. Hij vond je foto leuk."
Ho. Wacht even... mijn foto? "Ja ik heb je gisteren verkocht in t restaurant waar ik met mijn date was. Veel plezier!
Troela!
Hmm... geldt dit dan als RB1? Of FB1?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
Die vriendin van mij![]()
Gaan we dus een galajurk voor d'r kopen, reikt ze me eerst ene restaurantkaartje uit. Met een naam er op geschreven. "Hier. of je deze jongen even op facebook wil opzoeken en een berichtje wil sturen. Hij vond je foto leuk."
Ho. Wacht even... mijn foto? "Ja ik heb je gisteren verkocht in t restaurant waar ik met mijn date was. Veel plezier!
Troela!
FB1 of zo gok ikquote:Op zondag 9 februari 2014 16:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm... geldt dit dan als RB1? Of FB1?
En wat is z'n fb dan?quote:
quote:
tssskquote:
Ja, ik zou er idd wel wat voor over hebben om jou weg te hebben, lozer.quote:
Ik zal hem zo eens iets sturenquote:
Aight. Ik ben best bereid tot een schikking. Voor de juiste prijs verlaat ik dit topic wel. Hoeveel bied je?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, ik zou er idd wel wat voor over hebben om jou weg te hebben, lozer.
Je bent gewoon irritant. Ik dacht dat je veranderd was maar helaas.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Van sommigen geloof ik het wel, maar volgens mij vind jij mij best wel interessant.
Ik denk dat we met crowd funding best een eind komenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Aight. Ik ben best bereid tot een schikking. Voor de juiste prijs verlaat ik dit topic wel. Hoeveel bied je?
Een foto van m'n piemel via DMquote:Op zondag 9 februari 2014 17:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Aight. Ik ben best bereid tot een schikking. Voor de juiste prijs verlaat ik dit topic wel. Hoeveel bied je?
Uit jouw mond zie ik dat als een compliment. Ik heb je immers nooit gemogenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent gewoon irritant. Ik dacht dat je veranderd was maar helaas.
Die mag je bij je houden. Ik hoef jouw lelijke leuter niet in m'n inboxquote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Een foto van m'n piemel via DM
Prima. Laat me maar weten wat het totale bedrag wordt. Voor de juiste prijs vertrek ik en kom ik nooit meer terugquote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat we met crowd funding best een eind komen
Ik jou ook niet. Maar door mijn kleurtje moet ik iedereen een tweede (en derde en vierde....) kans geven ook al heb ik er persoonlijk een zwaar hoofd in.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Uit jouw mond zie ik dat als een compliment. Ik heb je immers nooit gemogen
Oke. Ik roep wel als we t weten en dan mag je ff terugkomen. Ga nu maar ff de wachtkamer in en SHUT UP!quote:Op zondag 9 februari 2014 17:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Prima. Laat me maar weten wat het totale bedrag wordt. Voor de juiste prijs vertrek ik en kom ik nooit meer terug
Goed, maar jij bent dus ook nieuw?quote:
Oh, maar ik deed ook heel normaal mee hooquote:Op zondag 9 februari 2014 17:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik jou ook niet. Maar door mijn kleurtje moet ik iedereen een tweede (en derde en vierde....) kans geven ook al heb ik er persoonlijk een zwaar hoofd in.
Dat gezegd te hebben vraag ik je vriendelijk om normaal mee te doen in dit (en andere topics) ipv mensen tegen het harnas in te jagen.
I know rightquote:Op zondag 9 februari 2014 17:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind Moofasah eigenlijk wel vermakelijk en fascinerend.
Haha, vieze hetero!quote:Op zondag 9 februari 2014 17:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Die mag je bij je houden. Ik hoef jouw lelijke leuter niet in m'n inbox
Volgens mij moet jij ècht niet gaan preken over tolerantie, zelfhatende homoquote:Op zondag 9 februari 2014 17:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Oh, maar ik deed ook heel normaal mee hoo
Maar voor mensen die er over klagen dat ze niet worden geaccepteerd wanneer ze anders zijn zijn ze hier erg intolerant tegenover mensen die niet in het zelfde hokje passen als zij
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij ècht niet gaan preken over tolerantie, zelfhatende homo
Probeer zelfs daar maar niet te gaan! (Oké, klinkt in t Engels toch anders)
Wa moette gij nou wir?!quote:
We hadden iets afgesproken...quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed, maar jij bent dus ook nieuw?
Hoi![]()
O ja! Ruk! Sorry!quote:
Die typo maakt alles heel verwarrend.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, ik het verhaal van gisteravond valt als puzzle stukjes in elkaar.
Ik vond t al vreemd dat mijn vriendin, tijdens haar date, een andere jongen zat te scoren voor mij aan een tafeltje. Ik denk "Waarom zou ze met een andere tafel gaan praten en socializen als ze op ene date is?". Maar het was de OVER! Ahaaa! Ik heb de naam van de ober op ene kaartje van het restaurant,. Nu snap ik 't
Whaha. Uh. Ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die typo maakt alles heel verwarrend.
Die tafelpotenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:49 schreef wizarddragon het volgende:
Ik snap er ook geen ballen van? Een tafel of een ober? Je doet het tegenwoordig met objecten?.
Wüst? Ja, volgens Dirk die alles van haar weet en boos is op haar, wel inderdaadquote:
Ghehe. Nou dat zal ik hier maar niet doen. Maar we lullen nu al zo'n .... 2 uur. Dus dat.quote:
Goed bezigquote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehe. Nou dat zal ik hier maar niet doen. Maar we lullen nu al zo'n .... 2 uur. Dus dat.
Nou... ik ben echt een enorm kritische debiel (Goh, still single... ya think?!) ... dus ik zat al meteen door de foto's en achtergrond plaatjes te gaan en kwam zeker 3x Britney Spears tegen. That's a sign to GET OUT, right?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:00 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
In dm mag ook hoor, ik zal hem niet stelen xD
Hij is homo!quote:Op zondag 9 februari 2014 19:02 schreef Cosmo. het volgende:
Lol, is hij wel homo en meer van jouw leeftijd angel? :p
Fuck youquote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou... ik ben echt een enorm kritische debiel (Goh, still single... ya think?!) ... dus ik zat al meteen door de foto's en achtergrond plaatjes te gaan en kwam zeker 3x Britney Spears tegen. That's a sign to GET OUT, right?![]()
Hahaha, wat?quote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil een rockerrrrr!Een festival ganger!
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef Cosmo. het volgende:
Aoili of hoe heet die gozer die hier in dit topic post opeens is der wel zo een
Weet ik, weet ikquote:
Jullie haten mij en ik haat mij. Zijn we het toch nog ergens over eensquote:Op zondag 9 februari 2014 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij ècht niet gaan preken over tolerantie, zelfhatende homo
Probeer zelfs daar maar niet te gaan! (Oké, klinkt in t Engels toch anders)
Oeh, alles al klaargeklust?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niets!
Eerste dag in het huis samen gehad
Jazekerquote:
Haha geef hem een kansquote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou... ik ben echt een enorm kritische debiel (Goh, still single... ya think?!) ... dus ik zat al meteen door de foto's en achtergrond plaatjes te gaan en kwam zeker 3x Britney Spears tegen. That's a sign to GET OUT, right?![]()
Hoe ben ik? En nee ik ben geen knoflook met mayoquote:Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef Cosmo. het volgende:
Aoili of hoe heet die gozer die hier in dit topic post opeens is der wel zo een
Tja, we kunnen niet allemaal zo geliefd zijn als Moofasah.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:59 schreef SadPanda het volgende:
KLB / Mensen die haten op SadPanda
![]()
Vanwege een discussie met een Poetin aanbidder
Sorry kon je naam zo snel niet vindenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:53 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Hoe ben ik? En nee ik ben geen knoflook met mayo
Je gaat er wel aan wennequote:Op zondag 9 februari 2014 23:05 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Sorry kon je naam zo snel niet vinden
Wat een vragen.quote:Oud lijstje
Basics
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je Fok! nickname?
En die van je Fok! user-icoon?
En van je Fok! signature?
Credentials
Hoe ben je terecht gekomen in het [homo]topic?
Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van?
En heb je hem al een keer geneukt (ofzoiets)?
Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Wat is/was je eerste indruk van de [homo]'s?
Hoeveel [homo]'s heb je wel eens IRL ontmoet?
Wie allemaal?
Details
Hoe oud ben je?
Wat is je sterrenbeeld?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Heb je een vriendje (of zoiets)?
Naughty details
Wat draag je 's nachts?
Wat is je favoriete soort ondergoed?
Heb je een Dudesnude profiel? (linkje? :-p )
Hoe groot is jouw penis (indien aanwezig)?
Vragen, vragen, nog meer vragen
Wat wil je ons nog vertellen?
Als je één [homo] één vraag mag stellen, wie zou je dan wat willen vragen?
Omg, gmta.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:16 schreef Aiciu het volgende:
Basics
Wat is je voornaam? Ik geef je een voorletter: M.
Wat is de betekenis van je Fok! nickname? Een verzonnen bijnaam van vrienden
En die van je Fok! user-icoon? Die veranderd regelmatig maar op dit moment mijn favoriete voetbalclub
En van je Fok! signature? ^
Credentials
Hoe ben je terecht gekomen in het [homo]topic? Linkje
Of beter gezegd, via wie? Weet ik niet meer
En waar ken je hem dan van? KLB
En heb je hem al een keer geneukt (ofzoiets)? Nee
Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Wat is/was je eerste indruk van de [homo]'s? Van deze?
Hoeveel [homo]'s heb je wel eens IRL ontmoet? Te weinig
Wie allemaal?
Details
Hoe oud ben je? 23
Wat is je sterrenbeeld? scorpio
Wat voor studie/werk doe je? niks
Waar woon je (ongeveer)? Heerhugowaard, NH
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? Ja, zoek zelf maar
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Zie profiel
Heb je een vriendje (of zoiets)? Nee
Naughty details
Wat draag je 's nachts? Niks
Wat is je favoriete soort ondergoed? Boxer
Heb je een Dudesnude profiel? (linkje? :-p ) Nee
Hoe groot is jouw penis (indien aanwezig)? Homowaardig
Vragen, vragen, nog meer vragen
Wat wil je ons nog vertellen? Niks, jij bent de journalist, ik geef de antwoorden
Als je één [homo] één vraag mag stellen, wie zou je dan wat willen vragen? Wat moet ik vragen?
quote:Op maandag 10 februari 2014 01:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb net seks gehad en als ik online kom is Rez hier. Don't kill my mood bitch. Ik ga weer offline....
Teruste schatjes
Ik heb m'n slasp nodig, t was vermoeiend en ik ben een alcoholist. Wat is jou excuus?quote:Op maandag 10 februari 2014 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou oké, veel plezier met je haat, grgr.
Ik geef geen neuk.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb m'n slasp nodig, t was vermoeiend en ik ben een alcoholist. Wat is jou excuus?
Misschien is dat je probleem ook. Neuken is goed voor je.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 01:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Misschien is dat je probleem ook. Neuken is goed voor je.
Neuken?quote:
Mag ik een samenvatting?quote:Op maandag 10 februari 2014 07:52 schreef TheVulture het volgende:
Wat heb ik net allemaal gelezen hier
Ben JIJ dan Moof de tweede?quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 04:16 schreef wonderer het volgende:
Ik drink nooit meer vodka met vier russen. Godver. Ik ben nooit zo dronken geweest.
Is het normaal dat je mentaal nog de juiste beslissingen kunt nemen maar dat je lichaam er moeite mee heeft (zoals het licht uitdoen of brood smeren omdat je weet dat gaan slapen met een lege maag niet handig is)?
Nee nee nee!quote:
OMG you're suuuuch a Blaire!quote:Op maandag 10 februari 2014 10:03 schreef Dirk het volgende:
[..]
Zaterdag was saai, zondag was heel leuk. Dus gemiddeld best prima.
Hoe was het jouwe?
Hahaha, ja, het was ook echt retechique allemaal.quote:
Ik hou helemaal niet van politiek getinte series, maar als t daar minder over gaat is t best. Plus Ellen Burnstyn is een grote held (Requiem for a dream) en Sigourney ook. En Carter ook (je zou seizoen 1 van Kings eens moeten kijken, speelt ie trouwens ook een homo).quote:Op maandag 10 februari 2014 10:13 schreef Dirk het volgende:
Ang3l, ik heb een leuke serie ontdekt!
Political Animals
[ afbeelding ]
Gaat over de vrouw van een ex-president die nu zelf voor het presidentschap gaat.
Het focust meer op wat een dergelijke job doet met een gezin, dan op de politiek. Zit ramvol scherpe oneliners en is tegelijk spannend en grappig. Supergoed acteerwerk; Sigourney Weaver, Ellen Burnstyn. Oh, en dat homo karakter wordt gespeeld door Heeeey Upper East Sider Carter Baizen, XOXO..
Aanradert!
O die ken ik wel ja. Vin'k niks. Veel te braaf All american boy.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:16 schreef Dirk het volgende:
Kennen jullie die James Wolk trouwens?
Schijnt in Mad Men gespeeld te hebben, maar dat keek ik nooit.
Ik kan me echt amper op het verhaal concentreren als hij in beeld is..
.
.
https://www.google.nl/sea(...)jIK4DQ&ved=0CLoBEIke
Kings is een helaas gecancelde serie waarom Ian McShane (quote:Op maandag 10 februari 2014 10:18 schreef Dirk het volgende:
Wat is Kings?
Oh, dit heeft trouwens maar 6 afleveringen. Mini-ding.
Haha, ja het is wel echt het prototype ideale schoonzoon.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:20 schreef Ang3l het volgende:
O die ken ik wel ja. Vin'k niks. Veel te braaf All american boy.
Oh, gaaf! Ik ga kijken of Netflix 't heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Kings is een helaas gecancelde serie waarom Ian McShane () de koning speelt van een fictief land onder vuur. Het is eigenlijk het verhaal van David en Goliath in een modern jasje. De Koningin is echt zo'n politiek liegend bedriegend konkelend teringwijf (
) en de zoon van de koning is (foeei foei foei bijbel) gay.
Haha, dat gebrek aan bovenlip vind je aantrekkelijk?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:25 schreef Dirk het volgende:
Haha, ja het is wel echt het prototype ideale schoonzoon.
Maar dat (gebrek aan) bovenlip!! Phwoaaaaaaar. *fap*
[ afbeelding ]
Ja!!quote:Op maandag 10 februari 2014 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Haha, dat gebrek aan bovenlip vind je aantrekkelijk?
Ik vind t eigenlijk het tegenovergesteldequote:Op maandag 10 februari 2014 10:28 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja!!.
P en ik hebben daar een uitroep voor: "lippie!"
Ik vind dat standaard heel sexy.
Oh, echt? Ik weet niet of ik echt goed kan oordelen, want ik heb maar een paar afleveringen gezien (David Schwimmer *fap*) maar dat vind ik echt van die flauwe, Amerikaanse slapstick humor.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nu trouwens helemaal vooraan begonnen bij Friends. Ik heb het natuurlijk wel eens gezien zo her en der, maar nooit echt "gevolgd", tot grote ergernis van mijn vrienden
Man man man dat is gedateerdIk lig in een deuk om de kleding alleen al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |