Ja, maar volgens mij is het dan zo dat ze op het verkeerde moment in hun slaap wakker worden...quote:Op zondag 9 februari 2014 02:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Toch hoor ik velen die weten waar ze over dromen... ik heb ook nooit nachtmerries. Dat wel.
Ik slaap wel erg vast jahquote:Op zondag 9 februari 2014 02:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is het dan zo dat ze op het verkeerde moment in hun slaap wakker worden...
Nee, niet echt. Voornamelijk hele lelijke mannen die bij de 5e zin al een seksdate willen bespreken.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:39 schreef Cosmo. het volgende:
Die rare reactie terzijde, is dat badoo serieus iets?
Beetje langzame grindrquote:Op zondag 9 februari 2014 02:40 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Voornamelijk hele lelijke mannen die bij de 5e zin al een seksdate willen bespreken.
Maar op grindr heb ik er niet egt last van tot nu toe.quote:
Nouja ik zit in Amsterdam Centrum, dus gays overal. Vooral toeristenquote:Op zondag 9 februari 2014 02:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Maar op grindr heb ik er niet egt last van tot nu toe.
Maar ik heb dat pas sinds gisteren.
huehue iddquote:Op zondag 9 februari 2014 02:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nouja ik zit in Amsterdam Centrum, dus gays overal. Vooral toeristen
Ja kan, maar wil nietquote:Op zondag 9 februari 2014 02:44 schreef Aiciu het volgende:
[..]
huehue idd
Maar dan kan je wel wat regelen toch? Ik heb altijd wel aanspraak daar tenminste.
Niet iedereen staat achter het station...quote:Op zondag 9 februari 2014 02:47 schreef Aiciu het volgende:
Of je doet zoals mij en je laat je regelen
Neuken dan maar?quote:Op zondag 9 februari 2014 02:57 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben gewoon populair onder de homo's, hoewel dat meestal irritant is trouwens.
Hoezo ben je populair danquote:Op zondag 9 februari 2014 02:57 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben gewoon populair onder de homo's, hoewel dat meestal irritant is trouwens.
Eerder andersom?quote:Op zondag 9 februari 2014 02:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn de populaire niet aktijd makkelijk?
Vraag het aan hun. Ik zit altijd gewoon te chillen en iedereen komt er bij staan enzo.quote:
Je hebt tattoeages?quote:Op zondag 9 februari 2014 03:01 schreef Aiciu het volgende:
Maar ja als je ooit iemand spot met tattoos die iedereenaankijkt dan ben ik dat
Ja, zo'n vibe straal ik niet uit.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:02 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, daarom laat ik mensen mij aanspreken.
Onzin Rez, je bent juist erg toegankelijk imoquote:
Op FOK! ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:04 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Onzin Rez, je bent juist erg toegankelijk imo
Heb ik niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:05 schreef Aiciu het volgende:
Als je grindr hebt ik ben Partenopei dan zie je het
Ik kom maar tot 4km afstand, dus ik ga je niet zienquote:Op zondag 9 februari 2014 03:05 schreef Aiciu het volgende:
Als je grindr hebt ik ben Partenopei dan zie je het
Ik zit op minstens 35quote:Op zondag 9 februari 2014 03:07 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik kom maar tot 4km afstand, dus ik ga je niet zien
Op FOK! ben je een relnicht, irl niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op FOK! ja.
Nou ja, misschien IRL ook, maar dan moeten ze eerst weten dat ik homo ben, anders werkt het niet.
Wat?quote:Op zondag 9 februari 2014 03:08 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Op FOK! ben je een relnicht, irl niet.
Doe jezelf een plezier en verwijder hetquote:
Anders komt ie jouw profiel tegen?quote:Op zondag 9 februari 2014 03:11 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en verwijder het
Goed plan. Truste.quote:
Bij edit profile moet je op dat vierkantje linksboven drukken voor een foto. En daarnaast kan je een naam verzinnen.quote:
Hij weet toch alles al van mij, dus dat boeit nietquote:
Nee, ga je zoeken.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:11 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en verwijder het
Het is op afstand, wie dichtbij isquote:Op zondag 9 februari 2014 03:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ga je zoeken.
Maar je kan niet op naam filteren, wat is deze?
Ik wil geen naam, wil je profiel zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:12 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Bij edit profile moet je op dat vierkantje linksboven drukken voor een foto. En daarnaast kan je een naam verzinnen.
Ik wilde je date zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:13 schreef Cosmo. het volgende:
Dus niet zoals gaynl waar je vanavond ook al op mijn profiel zat
Het is voor sexdates, dus in dat geval welquote:
Ik snap die site niet meerquote:Op zondag 9 februari 2014 03:13 schreef Cosmo. het volgende:
Dus niet zoals gaynl waar je vanavond ook al op mijn profiel zat
Zo moeilijk is het niet tochquote:
Wil wel seks hebven, maar niet zo.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:14 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Het is voor sexdates, dus in dat geval wel
Ja duh, als ik hem niet kan vinden dan jij al helemaal nietquote:Op zondag 9 februari 2014 03:16 schreef Rezania het volgende:
Kan je niet eens vinden.Maximum guys loaded of zo.
Aandachtttquote:Op zondag 9 februari 2014 03:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wil wel seks hebven, maar niet zo.Jij ook niet, wat doe je daar?
Ik heb het over jou.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:17 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ja duh, als ik hem niet kan vinden dan jij al helemaal niet
Wat heb je gevonden?quote:
Lelijke foto hequote:
Nog 9 te gaan, dan kun je mij vindenquote:
Je zit op de tweede rij als avarage, white, 22 - 26 doe.quote:Op zondag 9 februari 2014 03:23 schreef Cosmo. het volgende:
Maar Rez, hoe heb jij zo'n range, zit er zo weinig daar
Oh je filtertquote:Op zondag 9 februari 2014 03:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je zit op de tweede rij als avarage, white, 22 - 26 doe.
bril, grijs shirt, zwarte muts ietsquote:
Ja, check zijn arm?quote:
Je negeert tochquote:
Ik stuurde net allemaal picsquote:Op zondag 9 februari 2014 03:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Grindr is nu voor altijd pleiten.
Gewoon bang dusquote:Op zondag 9 februari 2014 03:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Grindr is nu voor altijd pleiten.
Wacht ik stuur je wel een screen van zijn profiel doorquote:
Mijn profiel had niks, dus had geen reden om bang te zijn.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 03:44 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wacht ik stuur je wel een screen van zijn profiel door
Amenquote:
Okquote:
Heb ook constant een puistje if zo, terwijl bijna iedereen een mooie huid heeft.quote:
Niet met de juiste personen dusquote:
ik was net van plan om iets spannends aan te trekken, maar dan nietquote:
Nee. :Squote:Op zondag 9 februari 2014 03:48 schreef Aiciu het volgende:
Gooi gewoon een foto online en heb schijt
Een jock?quote:Op zondag 9 februari 2014 03:48 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik was net van plan om iets spannends aan te trekken, maar dan niet
And all wetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |