SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even ter referentie.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:11 schreef Arcadia het volgende:
Oh okay, in de manga heeft Ippo Ricardo Martinez verslagen.
Sana da; slaap lekker.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:15 schreef Arcadia het volgende:
Ik loog. Dat is de titelhouder in de gewichtsklasse van Ippo, dat impliceert gewoon dat je het niet aandachtig kijkt. Dat zou betekenen dat de serie voorbij zou zijn. Teleurstellend dit, niet eens boos worden en zeggen "SPOILER![]()
![]()
"
Met deze mislukte trolpoging ga ik naar bed. Fee amanillah ve Allah rahatlik versin.
Aleikum salaam. En vergeet Omar niet een kans te geven.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:19 schreef Crip het volgende:
Hhhhhh, ik word nooit boos om spoilers. Maakt me niet zo veel uit.. was echt lang geleden dat ik heb gekeken hoor.. zo veel weet ik niet meer. Enige wat ik nog regelmatig kijk is OP.
Ha Fail!
Ik ga ook slapen, slaap lekker in sha allah. Assalamu alaykom.
Iyi bayramlar, Weiss.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:25 schreef Weissman het volgende:
Wat is dit lan? elke post insallah maasallah, lijkt wel op aflevering van adnan oktar
Ben net thuis.
Waarom slapen jullie bebeler niet ?
Omar is echt zo'n mooie naam.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aleikum salaam. En vergeet Omar niet een kans te geven.
Moslims nemen over a jidde, wist je niet?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:25 schreef Weissman het volgende:
Wat is dit lan? elke post insallah maasallah, lijkt wel op aflevering van adnan oktar
Ben net thuis.
Waarom slapen jullie bebeler niet ?
Dankjewelquote:Op zondag 9 februari 2014 02:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omar is echt zo'n mooie naam.
Ben denk de enige die dat vind
Ik vind intimiderend lan. Voel me niet veilig meer in deze reeks als jood zijnde.quote:Op zondag 9 februari 2014 06:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moslims nemen over a jidde, wist je niet?
Op mijn bankpas staat Omar.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omar. Niet de Turkse variant Omer. Sorry....
Erger ik me ook aan jaquote:Op zondag 9 februari 2014 01:25 schreef Weissman het volgende:
Is dat niet bij iedereen zo?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom stat jouw naam voluit op je pas dan?
MashaAllah Unlabeled, eigen mening enzo, inshaAllah word ik ooit ook zo wijs, alhamdulilah dat je ons de weg wijst.quote:
ABN Amro. Had ooit een Ajax spaarrekening geopend en vanaf daar nooit meer van bank gewisseld.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Volgens mij niet. Waar zit je bij?
Haha, Ajax en abn amro idd.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
ABN Amro. Had ooit een Ajax spaarrekening geopend en vanaf daar nooit meer van bank gewisseld.
Leuk gedicht.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
MashaAllah Unlabeled, eigen mening enzo, inshaAllah word ik ooit ook zo wijs, alhamdulilah dat je ons de weg wijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |