Dat zijn jouw woorden kerel.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:48 schreef Arcadia het volgende:
Eerst verliezen in een discussie, serieus reageren op een grap omdat de discussie niet verliep zoals verwacht, om daarna te dreigen en om daarna te bagatelliseren wanneer mensen door je bluf heenprikken.
Echt, moet enerzijds wel lachen van jou
Jawel hoor was niet heel serieus bedoeld hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:49 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
ik vroeg het me af, kan toch?
Tamam. Hadi yeter. Vergeven en vergeten.quote:
jijquote:Op zondag 9 februari 2014 13:59 schreef Triggershot het volgende:
Jullie hebben elkaar gevonden dan toch.
een zoekt een goede man, ander zoekt een goede vrouw = 1+1=?
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:06 schreef Crip het volgende:
Ey, deze serie is echt mooi. Maar ik word er verdrietig van.. als ik hun tijd vergelijk met die van ons.
En?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel hoor was niet heel serieus bedoeld hoor.
Echt he. Komt wel goed met die twee, inshaAllah.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs de reacties zijn hetzelfde, perfect match zeg ik je.
Amieeeen, nog gelukt met je rom, zag dat je paar dagen geleden over mij klaagde.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt he. Komt wel goed met die twee, inshaAllah.
Ja.quote:
Nee ik stel het uit. Angstig alles.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Amieeeen, nog gelukt met je rom, zag dat je paar dagen geleden over mij klaagde.
Nee, juist niet. Ik vind dat hun een echte Ummah vormde en het ook bleven in moeilijkheden. Ze beschikte over zoveel kennis en hadden een puur hart. Allemaal dingen die ver te zoeken in de huidige Ummah. En dat is waar ik verdrietig van word.. ons tijdperk.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]van wat word je nu verdrietig? Dat zij het zo moeilijk hadden? Dat zij de profeet aleyhisselatu wasalaam wel hebben gekend in hun leven? Dat zij geen vliegtuigen en telefoons hebben? Dat wij in tijden van ubergrote fitna en onwetendheid leven en zij niet? I don't get it main.
Als het goed is zit je nog steeds op wanam? Een update van Wanam, zal je niets mee kwijt raken.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee ik stel het uit. Angstig alles.
Ik klaag graag over alles, ook jou sry.
Ah. Op dat vlak deel ik je mening.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ik vind dat hun een echte Ummah vormde en het ook bleven in moeilijkheden. Ze beschikte over zoveel kennis en hadden een puur hart. Allemaal dingen die ver te zoeken in de huidige Ummah. En dat is waar ik verdrietig van word.. ons tijdperk.
Ik ben bij ABN AMRO begonnen met een Eurostyle-rekening. Na jaren een loyale klant geweest te zijn was ik het niet eens met een adviseur en deed hij bot. Diezelfde dag ben ik klant geworden bij Rabobank (aan de overkant van het ABN AMRO-kantoor).quote:Op zondag 9 februari 2014 12:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
ABN Amro. Had ooit een Ajax spaarrekening geopend en vanaf daar nooit meer van bank gewisseld.
Het is me niet geheel duidelijk of dit positief of negatief bedoeld is...quote:
Waar kan ik hem updaten dan? Verlos mij van mijn onwetendheid.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als het goed is zit je nog steeds op wanam? Een update van Wanam, zal je niets mee kwijt raken.
Je mag de rol van m'n vader nemen en dat is alleen maar positief joah.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is me niet geheel duidelijk of dit positief of negatief bedoeld is...Waarom word ik bij een discussie betrokken?
Je wordt ge-abi-zoned door Unlabeledquote:Op zondag 9 februari 2014 14:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is me niet geheel duidelijk of dit positief of negatief bedoeld is...Waarom word ik bij een discussie betrokken?
Great, ik voel me opeens een jaar of vijftien ouder.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Je mag de rol van m'n vader nemen en dat is alleen maar positief joah.
ABN AMRO > Rabobankquote:Op zondag 9 februari 2014 14:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben bij ABN AMRO begonnen met een Eurostyle-rekening. Na jaren een loyale klant geweest te zijn was ik het niet eens met een adviseur en deed hij bot. Diezelfde dag ben ik klant geworden bij Rabobank (aan de overkant van het ABN AMRO-kantoor).
Banken die loyale klanten niet waarderen.
En, wat is het oordeel? Geef je haar aan mij of moet ik haar ontvoeren.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Great, ik voel me opeens een jaar of vijftien ouder. [ afbeelding ]
Wat een mooi woord Weiss! Ik nomineer 'm voor het woord van het jaar.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je wordt ge-abi-zoned door Unlabeled
Madem gençler birbirlerini sevmişler, biz büyüklere düşen de onların bu arzusuna engel olmamaktır diye düşünüyorum.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En, wat is het oordeel? Geef je haar aan mij of moet ik haar ontvoeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Madem gençler birbirlerini sevmişler, biz büyüklere düşen de onların bu arzusuna engel olmamaktır diye düşünüyorum.Tamam, aangezien ik nog geen eigen huis heb trekken we bij jou in. Sylv babaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi!quote:Op zondag 9 februari 2014 15:19 schreef Arcadia het volgende:
http://imgur.com/a/GIjY7
Goeien foto's en verhaaltjes.
Hij leek echt op een Turk hequote:Op zondag 9 februari 2014 15:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooi!
"We go to four appointments every week, but I don't mind. She's my blood."
quote:"I'm 86. And that's about enough. I'm ready to go."
"Aren't you afraid of death?"
"Why would I be?"
"Isn't that sort of a natural condition of living?"
"Not when you miss your husband as much as I do."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 2: http://imgur.com/gallery/ZYqxa
Ehh, intrekken bij de ouders van de dame? Wtf?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tamam, aangezien ik nog geen eigen huis heb trekken we bij jou in. Sylv baba
Tradities zijn er om gebroken te worden.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehh, intrekken bij de ouders van de dame? Wtf?
quote:"Where are you from?"
"Russia. If you see a doctor smoking, he's from Russia."
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef Arcadia het volgende:
Deel 1: http://imgur.com/gallery/9K45R
[..]
Menselijke verhalen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 2: http://imgur.com/gallery/ZYqxa![]()
De fotograaf laat heel mooi zien dat ongeacht onze verschillen we toch allemaal mensen zijn. Echt prachtig.quote:
Als je dat meent: respect!quote:Op zondag 9 februari 2014 15:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tradities zijn er om gebroken te worden.
Inderdaad. Ik vind de eigenschap om empathie te kunnen hebben met mensen, ongeacht hun afkomst, religie of sociale status, erg belangrijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De fotograaf laat heel mooi zien dat ongeacht onze verschillen we toch allemaal mensen zijn. Echt prachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |