Jeicequote:
Ik verwacht "Djee-sie". Of Jay-Z.quote:
Clasie is een FOK!er: Djeezquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wilde een goede manier om "Grazie" in de naam te stoppen, zonder zijn grote held te beledigen.quote:
Ik zie een causaal verband tussen de kwaliteit van de topics en jouw terugkeer.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
Goed topic trouwens.. Pure bagger de afgelopen 40-45 posts, toch gezellig. Gvd gvd.
Drom.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
Goed topic trouwens.. Pure bagger de afgelopen 40-45 posts, toch gezellig. Gvd gvd.
Over bagger gesproken, sinds wanneer mag jij weer posten? Je had toch (weer) een perma-ban?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
Klopt. 40-45 keer hoger dit dat.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zie een causaal verband tussen de kwaliteit van de topics en jouw terugkeer.
Zou het?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zie een causaal verband tussen de kwaliteit van de topics en jouw terugkeer.
Permbans zijn als kampioenschappen van Feyenoord: eens in de zoveel tijd wordt de teller weer op 0 gezetquote:Op zondag 9 februari 2014 13:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Over bagger gesproken, sinds wanneer mag jij weer posten? Je had toch (weer) een perma-ban?
Ja. Oke HMF.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Permbans zijn als kampioenschappen van Feyenoord: eens in de zoveel tijd wordt de teller weer op 0 gezet
Het kan hoor, dit seizoen... Mogen wij dat zeggen? Nee? Oh, excuus. Maasgebouw bestormen met Vagner Love dan maar?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Permbans zijn als kampioenschappen van Feyenoord: eens in de zoveel tijd wordt de teller weer op 0 gezet
Kom vechten dan, jarige jobquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom vechten dan, jarige job
[ afbeelding ]En dan nog falen met de leeftijd, bosmongool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarvoor denk je dat diequote:Op zondag 9 februari 2014 13:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En dan nog falen met de leeftijd, bosmongool.
Nee naar aanleiding van joden die hebben geknokt met Celtic fans.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dit naar aanleiding van die 15 Feyenoordsupporters die afreisden naar Celtic?
Ik dacht dat dat pas volgende week was.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee naar aanleiding van joden die hebben geknokt met Celtic fans.
Wat denk je zelf
Waarom post je het dan volidioot? Neem je pilletje eens.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarvoor denk je dat diein de spoiler staat teringdebiel
quote:
Je bent echt niet gehecht aan je post-rechten, of wel?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat pas volgende week was kanjerdebiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |