Blijft ie nou zitten? Hij is zo zwartquote:Op zondag 9 februari 2014 13:56 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
BMI bij de tweede goal van Pellè.
Mogelijk dat hij een weddenschap heeft verloren door die goal?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blijft ie nou zitten? Hij is zo zwart
Ik keek gister de wedstrijd op tv. Mannetje of 40-45 begonnen keihard te lachen toen BMI in beeld kwam. Wat een ontzettende baasquote:Op zondag 9 februari 2014 13:56 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Nog bedankt trouwens. Volgende keer neem je je SCC maar gwoon zelf mee. De pleuris, wat een ADHD wijf stond er naast me. Kreeg spontaan flashbacks naar die Pool in de gracht.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik keek gister de wedstrijd op tv. Mannetje of 40-45 begonnen keihard te lachen toen BMI in beeld kwam. Wat een ontzettende baas
BMI geeft geen fuck, like a bossquote:Op zondag 9 februari 2014 13:56 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Dat uitgerekend jij dit zegt.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog bedankt trouwens. Volgende keer neem je je SCC maar gwoon zelf mee. De pleuris, wat een ADHD wijf stond er naast me. Kreeg spontaan flashbacks naar die Pool in de gracht.
Hij kan een verdwijntruc, net als Balotelli.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:56 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:56 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Neen manquote:Op zondag 9 februari 2014 10:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/p(...)&utm_campaign=nieuws
Jullie blij.
Probleem met Van Gaal is dat hij een opbouw trainer is... Heeft dus een paar jaar nodig om tot rendement te komen. Heeft Feyenoord dat geduld?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Neen man
Leuk dat die pannenkoek er in zijn tijd een paar in het netje heeft gehangen, maar zelfs bij Heerenveen vinden ze het maar een prutser, wat moeten wij er dan mee
Dan zie ik nog liever Gaal komen, als je dan toch een jood aanstelt, neem er dan tenminste een die wat kan.
Dat is juist wat je nodig hebt wanneer het deze zomer leegloopt.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Probleem met Van Gaal is dat hij een opbouw trainer is... Heeft dus een paar jaar nodig om tot rendement te komen. Heeft Feyenoord dat geduld?
Als dat gebeurt, wat geenszins zeker isquote:Op zondag 9 februari 2014 14:51 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is juist wat je nodig hebt wanneer het deze zomer leegloopt.
Stel hij zou komen, hoeveel wedstrijden overleefd hij het op de bank? No way dat het publiek heb gaat accepterenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:55 schreef Gert het volgende:
Van Gaal kan gewoon niet. Uitgesloten. Ook al komt-ie gratis.
Schijtsimpel wordt je van dat gezeik om Mulder.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hou is op joh. Deed het gister goed, verder heeft ie nog nooit overtuigend gekeept. Ben blij dat Hahn komt, kan Mulder mooi gaan banken.
Dan kan Van Geel ook meteen inpakken, als dat zou gebeuren.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stel hij zou komen, hoeveel wedstrijden overleefd hij het op de bank? No way dat het publiek heb gaat accepteren
Mwuah. Punten pakken doet hij niet echt hoor. Maar goed keepertje ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Schijtsimpel wordt je van dat gezeik om Mulder.
Precies wat jij zegt, heb ik al tientallen keren gehoord "ja, hij was inderdaad deze wedstrijd goed, maar normaal...". Al zijn fouten worden tot in de eeuwigheid herhaald, maar zijn goede wedstrijden zijn na 3 dagen vergeten. Het is geen wereldkeeper, maar hij heeft dit seizoen echt al wel een aantal keer punten voor je gepakt. Altijd en eeuwig maar elkaar nablaten en kankeren op zijn "uitstraling".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |