quote:Op zondag 9 februari 2014 13:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Om PEC nou de kampioen te noemen is een jaartje of 10 te voorbarig imo
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:12 schreef Cavaliers het volgende:
De huurlingen van PSV en Feyenoord zijn belangrijke spelers of sterkhouders in het elftal van Cambuur, de huurling van Ajax, tja....
Formuleer eens minder warrig Stijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die Jeroen van Koningsbrugge niet eens met zijn voeten gegoten in beton in de Amstel worden geflikkerd
Hij wil die gast dood.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Formuleer eens minder warrig Stijn.
Jammer, kunnen we Visser niet uitlachen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax speelt met dezelfde opstelling als afgelopen donderdag.
Einde bericht.
Visser valt buiten de boot.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer, kunnen we Visser niet uitlachen.
Lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee?
Alleen, met zijn voeten gegoten in beton, de maas in.
Je bent zelf lachwekkend.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lachwekkend hoe jij nu praat.
Godverdomme ik lees al die tweets terug, deze is echt briljant.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 29-11-2010 om 21:38:29Hahahaha pepe is net als mij ♡ for die nigger bij elke akkefietje ik ben daar!! Vliegend of kruipend ik ben daar broeders!! reageer retweet
Ik heb gisteren wel een uur lang zitten lachen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Godverdomme ik lees al die tweets terug, deze is echt briljant.
Het is gewoon een literair talent.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel een uur lang zitten lachen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Godverdomme ik lees al die tweets terug, deze is echt briljant.
Ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Stijn loopt weer frustie te doen?
quote:
Beetje de Syntix van FOK! inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:34 schreef Syntix het volgende:
Ja, willems is de grootste mongool in de Eredevisie.
Ik vond het eigenlijk wel fijn dat jij een hele tijd weg was. Misschien kun je weer gewoon even een paar maanden opdonderen? Dan doe je veel mensen een plezier.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beetje de Syntix van FOK! inderdaad.
Ik ben nooit weg geweest hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel fijn dat jij een hele tijd weg was. Misschien kun je weer gewoon even een paar maanden opdonderen? Dan doe je veel mensen een plezier.
PS. we hebben gisteren vastgesteld dat jij een mongool bent.
Chase of zoiets?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:43 schreef RvLaak het volgende:
Trouwens is de naam van de kleine van Clasie ook bekend:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |